Renthal - nareszcie w Polsce!
-
- Posty: 1952
- Rejestracja: 04.10.2006 21:33:47
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Paskudnie wygląda ten kokpit w tym treku. Jak widać moda modą a zawodnicy i tak wybierają co dla nich najlepsze. Moda na niskie kokpity powoli mija jak moda na ultralekkie rowery:)
Renthal zapewne oprócz słabszych od konkurencji parametrów oferuje bardzo dużą wytrzymałość.
Renthal zapewne oprócz słabszych od konkurencji parametrów oferuje bardzo dużą wytrzymałość.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Cubus5 nie zauważyłem,aby ta moda mijała - niby czemu tak sądzisz?
Marketing zrobił swoje - wszystko miało być nisko,a potem człowiek ogląda takie dziwolągi (20mm podkładek i flat - po ciula to skoro można taką kierę kupić z 1calowym wzniosem ?)
Marketing zrobił swoje - wszystko miało być nisko,a potem człowiek ogląda takie dziwolągi (20mm podkładek i flat - po ciula to skoro można taką kierę kupić z 1calowym wzniosem ?)
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Właściciel Sessiona mógł jeszcze (spróbować) obniżyć półki w widelcu 
Podejrzewam, że zawodnicy pokroju Peata mają możliwość sprawdzenia bardzo dużej ilości konfiguracji sprzętu.
Np. wziąć widelec, urżnąć sterówkę na płasko z górną półką i zamontować dostępny od sponsora mostek. A po kilka dniach jazdy powiedzieć mechanikowi, że tak nie jest dobrze; by założył nową dolną koronę z pełną sterówką i spróbować inne ustawienie.
My nie bardzo mamy takie możliwości. Więc albo idziemy po hardcorze
a potem robimy dobrą minę do złej gry, gdy przesadzimy. Albo zachowujemy się konserwatywnie i rozsądnie, ale nie jesteśmy modni 
Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że do zmiany HA podczas przesiadki ze starego starego Faitha z Boxxerem na starą Glory DH z F40 przyzwyczajałem się jakieś 2tyg. Fakt, różnica nie była dramatyczna, ale, przynajmniej na początku, odczuwalna. Potem, zmieniając Glory DH na Glory z Totemem też musiałem chwilę pojeździć.
I znów, rok temu, gdy wsiadałem na "zabójczo stromą" Glory 2010 z Totemem było inaczej. Przyznam, lepiej.
Nie wiem czy z kątem rzędu 63* jeździłoby mi się dobrze. Może się kiedyś przejadę na jakimś Summumie. Może Giant zrobi taki rower.
Liczę, że zmieniając kierę z 710 na 740/750 będzie lepiej... lub przynajmniej nie gorze.
Na szczęście, patyczek łatwiej pocieniować, niż go potem pogrubasić

Podejrzewam, że zawodnicy pokroju Peata mają możliwość sprawdzenia bardzo dużej ilości konfiguracji sprzętu.
Np. wziąć widelec, urżnąć sterówkę na płasko z górną półką i zamontować dostępny od sponsora mostek. A po kilka dniach jazdy powiedzieć mechanikowi, że tak nie jest dobrze; by założył nową dolną koronę z pełną sterówką i spróbować inne ustawienie.
My nie bardzo mamy takie możliwości. Więc albo idziemy po hardcorze


Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że do zmiany HA podczas przesiadki ze starego starego Faitha z Boxxerem na starą Glory DH z F40 przyzwyczajałem się jakieś 2tyg. Fakt, różnica nie była dramatyczna, ale, przynajmniej na początku, odczuwalna. Potem, zmieniając Glory DH na Glory z Totemem też musiałem chwilę pojeździć.
I znów, rok temu, gdy wsiadałem na "zabójczo stromą" Glory 2010 z Totemem było inaczej. Przyznam, lepiej.
Nie wiem czy z kątem rzędu 63* jeździłoby mi się dobrze. Może się kiedyś przejadę na jakimś Summumie. Może Giant zrobi taki rower.
Liczę, że zmieniając kierę z 710 na 740/750 będzie lepiej... lub przynajmniej nie gorze.
Na szczęście, patyczek łatwiej pocieniować, niż go potem pogrubasić

pozdro
frango
frango
GgG Czyżbyś nie widział sarkazmu w tej wypowiedzi?frango pisze: Właściciel Sessiona mógł jeszcze (spróbować) obniżyć półki w widelcu Wink
nopainnogame Sądzę właśnie po tym co widzę na rynku i wśród ludzi. Dobry przykład dałeś - ludzie chcą mieć nisko bo inni mają a później podkładki pod mostek bo jest za nisko.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
gg:1037908
frango ciemnoto - przeciez wazysz niewiele lzej ode mnie i pod moja sprezyna koło 30% sagu by ci wyszło. Moze wiecej. Było powiedziec bo niewiele ponad 63 to masz i u mnie 
Cubus5 nie wiem jak u innych ale ja obnizałem bo ciagle czulem, ze mam za bardzo odciazone przednie kolo. Jesli mozesz z tym ujsc na sucho to nisko jest dobrze, szczegolnie, ze trasy w kraju poza paroma wyjatkami nie sa strome, ani przesadnie szybkie. Dopiero w Mariborze zrozumiałem, ze mogłbym miec troche wyzej kiere ale to po zmianie ramy, amora, kiery, mostka
Wiec raczej znacznie zdarzyłem obnizyc :P

Cubus5 nie wiem jak u innych ale ja obnizałem bo ciagle czulem, ze mam za bardzo odciazone przednie kolo. Jesli mozesz z tym ujsc na sucho to nisko jest dobrze, szczegolnie, ze trasy w kraju poza paroma wyjatkami nie sa strome, ani przesadnie szybkie. Dopiero w Mariborze zrozumiałem, ze mogłbym miec troche wyzej kiere ale to po zmianie ramy, amora, kiery, mostka

-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości