Dobór opon / specyficzne warunki
-
- Posty: 1273
- Rejestracja: 28.12.2006 12:56:42
- Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
- Kontakt:
Który komplet lepszy do lekkiego dh/fr, chciałbym żeby opony były dość wytrzymałe na ścieranie dlatego 60a, bo żeby dojechać na miejscówkę muszę przejechać przez pół Warszawy, ogólnie raczej będą jeżdżone w każdych warunkach, tak więc które będą się lepiej spisywać?
przód: Maxxis Highroller 26x2.35 60a
tył: Maxxis Minion DHR 26x2.35 60a
przód: Maxxis Highroller 26x2.35 60a
tył: Maxxis Highroller 26x2.35 60a
przód: Maxxis Highroller 26x2.35 60a
tył: Maxxis Minion DHR 26x2.35 60a
przód: Maxxis Highroller 26x2.35 60a
tył: Maxxis Highroller 26x2.35 60a
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 23.03.2010 21:22:51
- Kontakt:
Sam poszukuje opon, moim priorytetem jest gruba ścianka boczna, dlatego myślałem nad 2ply (albo jakiś odpowiednik), jezdziłem właśnie na minionach 42a i musze przyznać że trzymanie boczne było w moim odczuciu nie wystarczające. Czy HR zapewni mi go więcej? opory toczenia mnie nie interesują, waga troche bardziej ale w kesti opon lajtowanie w zeszłym sezonie spowodowało moje dojście do perfekcji w ściąganiu kół z roweru i łataniu. Fajnie jeśli oponka była by z mieszanki co najmniej 60, ale nie jest to priorytet, bo wole kupic 2 czy nawet 3 kąplety w sezonie niż co zjazd kleić dętke.Spaced pisze:Jak ma byc trzymanie boczne i toczenie to zadne miniony tylko 2x High Roller i tyle.
Bardzo prosiłbym o zasugerowanie mi jakiś sprawdzonych opon "antysnejkowych" z dużym trzymaniem bocznym, nie muszą to być Maxxisy.
Nawierzchnie, wyłącznie na sucho: Szczyrk, Szpindel, Wisła, okazjonalnie Czarna G.
Slopstyler http://rowerowy.com/czesci/opony/opona26/minion_front
Bardzo proszę nie wyzywać mnie od "znawców internetowych" bo ja oparłem się na informacji w wyżej podanym linku oraz własnych przeżyciach z maxxpro, które nie były ciekawe. Co do 2ply maxxpro to rzeczywiście - mój błąd. Po prostu nigdy nie spotkałem się z takim zestawianiem- każdy ma prawo się mylić
Bardzo proszę nie wyzywać mnie od "znawców internetowych" bo ja oparłem się na informacji w wyżej podanym linku oraz własnych przeżyciach z maxxpro, które nie były ciekawe. Co do 2ply maxxpro to rzeczywiście - mój błąd. Po prostu nigdy nie spotkałem się z takim zestawianiem- każdy ma prawo się mylić

http://vincent222.pinkbike.com/
Faktycznie opony drogie, jest ktoś w stanie napisać jak wypadają w bezpośrednim porównaniu do Miniona 2ply 42a? Szczególnie spodobała mi się ta Wicked Will, ale obie opony są w podobnych cenach, jak wypadają one w porównaniu między sobą? Przypomne że najbardziej interesuje mnie antysnejkowość i przyczepność w zakrętach.B_O_Y pisze:może Schwalbe Wicked Will lub MuddyMary wersja downhil mieszanka GG ( miękka guma) cena oczywiście większa niż Maxxis
to co opisujesz to mniej więcej 3C.Slopstyler pisze:Z tego co mi wiadomo to nie jest żadna wkładka antyprzebiciowa. MaxxPro jest to mieszanka która zmniejsza znacznie opór toczenia i zwiększa żywotność zwykłej wersji. Bodajrze środek bierznika jest w mieszance 42a a boki w mieszance 60a. Jest to wyczuwalne pod paznokciem. Gwarantuje to, że opona w zakręcie wbija się w podłoże a w jeździe na wprost trzyma dzięki mieszance 42a. Ponad to opony występują w wersji 1PLY która waży coś w granicach 700g i 2PLY która waży ponad 1100g i takową posiadam. 1PLY można łatwo pociąć (ja swoją pociołem w zimie na oblodzonych ostrych łupkach skalnych).
MaxxPro :
The MaxxPro 60a compound is great for varying terrains and weather conditions. Only Maxxis has exclusive use of the Exxpro polymer, created by Exxon. Our engineers have blended Exxpro with our own MaxxPro elastomer, which allows soft tires to have a long tread life without compromising the increase in traction that soft compounds provide.
All MaxxPro tires benefit from 100% perfectly dispersed carbon black.
Maxxis’ technology allows for the carbon black molecules to be ground smaller and thus more closely arranged than carbon black found in other manufacturer’s compounds. The result is a smoother tire surface that wears longer than traditional compounds. Maxxis’ perfect dispersion of carbon black also minimizes cut growth in instances where the tread becomes torn or cut. The tire also rolls faster as a result of the rubber recovering more slowly after shaping itself to the terrain. MaxxPro is one of the many technological advantages brought about by our more than thirty years of producing bicycle tires.
wujek Google prawdę Ci powie....
-
- Posty: 2842
- Rejestracja: 13.09.2008 23:34:02
- Lokalizacja: Kraków/Ostrzeszów
- Kontakt:
Cza.Ha, scianka szwalba w wersji DH jest cholernie gruba, a guma w GG to cos jakby 40a, cholernie miekka. Ogolem mozesz isc w ciemno w te opony, mialem MuddyMary i bylem zadowolony, teraz tez bym je bral, gdyby nie ta zaporowa cena..
Co do HR to nie ma czego sie przyczepic, trzymanie boczne OK, na suchym ladnie wyrabia a i w blocie sobie radzi (moze nie tak jak wety, ale dziala).
Co do HR to nie ma czego sie przyczepic, trzymanie boczne OK, na suchym ladnie wyrabia a i w blocie sobie radzi (moze nie tak jak wety, ale dziala).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości