Antidote LifeLine

Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

Aluminiowy wciąż piękny !

Obrazek
Obrazek
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
szymon102
Posty: 1467
Rejestracja: 27.04.2008 09:42:26
Lokalizacja: N.Sącz
Kontakt:

Re: Antidote LifeLine

Post autor: szymon102 »

Zapraszam na profil FB http://www.facebook.com/#!/AntidoteBikes
Dużo nowych zdjęć :)
Załączniki
antidote2.jpg
antidote.jpg
anti2.jpg
anti.jpg
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
SegatiV
Posty: 3016
Rejestracja: 08.09.2005 14:43:17
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: SegatiV »

freed

Napęd na xtr To oszczędność w wadze jakieś 20g
Dętki flyweight - 94gx2
Płaskie szprychy - ok 60g mniej :P
i za piotrex amor WB - 200g
suport swiss comp'a (w ofercie vincere) - 25g
siodlo vincere carbon - 15g

Ja jednak został bym przy Boxxie, wsadził opony 2ply, dędki flyweight i jak dla mnie rower na co dzień przy wadze 14kg :)
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

freed i SegatiV,
no to nieźle wyszło :D Zjazdówka o wadze roweru do trail :D
A rama jest z każdym dniem ładniejsza ;)
pozdro

frango
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Aż ciężko w tą wagę uwierzyć :roll: Mój rower ma teraz 13,3kg ,a mam lzejszą ramą z damperem , amora lżejszego o 1kg i zwijane opony. Choć jak się przygladam to tu jest urwane 100g,tam 50g i tak na luzie ponad 1kg się uzbierał.
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Panowie waga liczona na papierze zawsze wychodzi troche mniejsza. Szczerze to taki showroom bike bo 1/2 z tych czesci nie załozyłbym do roweru bo to troche robi sie rower xc-dh. Szczerze uwazam, ze zaleznie od tras po jakich sie jezdzi rozsadne minimum na takiej ramie to 14.5-15.5kg


Swoja droga zapomnieliscie o korbach - clavicula dh carbon. Jak ktos ma hajs to przecenione o 250euro teraz sa :P


Co do szprych - Sampima te nowe szprychy maja byc jeszcze lzejsze od Xrayów.
SegatiV pisze:Płaskie szprychy - ok 60g mniej :P
Jakie płaskie szprychy sa lzejsze od revo? Nowe sapimy maja byc 30% lzejsze od xraya cyli tez revo ale revo juz jest mało sztywne.




Zamiast detek flyweight 2x sealant 60x i na bezdetki. Zamiast mostka polkomostek hope/chunked to kilkanascie g
Zamiast HT mortopy (co z tego ze sie rozleca) - 230g
Łańcuch KMC - 10g lzejszy od jabana.
Siodło - Jak sie ta polska firma od dziwnych siodeł nazywala? 66g siodło dh mieli. Kumpel uzywa i sie nie sypie, a przy tym nie ma durnych ostrych krawedzi jak te plasterki pizzy
Zamiast Foride Carbon Enve carbon - bylo lzejsze.
Zamiast obreczy emesa Enve AM - bodajze 15 czy 20g x2.
dh-rider1
Posty: 29
Rejestracja: 20.03.2008 14:39:26
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: dh-rider1 »

Jak dla mnie miazga ^^ mam nadzieje że zaproponują jaką rozsądna cene jak na polski rynek bo z miła chęcia bym zmienił swoją rame na tą zabaweczke :D
Dh nałogiem , zjazdówka Bogiem
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Spaced pisze:Jak sie ta polska firma od dziwnych siodeł nazywala?
Morgaw?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Tak. Frodo ich siodło drugi sezon juz ma i zyje pomimo dziwnych dzwieków i nie ma rozcinajacych uda plaskich boków ;) Kucbor tez cos mowil, ze planuja jakies mega lekkie kombo.
jasiek_krk
Posty: 742
Rejestracja: 18.04.2007 19:24:19
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: jasiek_krk »

Maciek miał jedno z ich pierwszych siodeł Morgaw, wygodne mimo że to sama "deska".
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bo profil liczy sie bardziej niz materiał.
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

na wahaczu jest opcja na koło 24" czy jest to tylko regulacja bazy kół ?
AlanCK
Posty: 659
Rejestracja: 24.10.2008 17:28:08
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: AlanCK »

pico931 rozumiem że to żart z tym 24 :mrgreen:

Btw. widziałeś kiedyś rame pod koła 26 cali do której 24 nie wejdzie :lol:
Sell: Rower - Intense M9
pico931
Posty: 255
Rejestracja: 04.11.2009 11:11:53
Kontakt:

Post autor: pico931 »

chodzi mi o to czy koło 26" mieści się na tą bliższą dziurkę na oś czy jest ona wyłącznie dla koła 24"
Damian04
Posty: 549
Rejestracja: 08.08.2007 21:01:02
Kontakt:

Post autor: Damian04 »

pico931 - jest to prosty patent na regulowanie długości tylnego trójkąta ;) Obstawiam, że konstruktorom ani przez myśl nie przyszło wykorzystanie tej drugiej "dziurki" w sposób jaki opisujesz :lol: koło 24" w tej ramie :lol:
SELL OGARNIJ! --->http://allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=25075252
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Spaced pisze:Szczerze to taki showroom bike bo [...] Szczerze uwazam, ze zaleznie g
Jesteś szczery i czysty niczym łza!

Ja jestem jak najbardziej za tym, żeby rowery pokazowe budować na czymś ekstremalnie lekkim, ale niech to będzie przeznaczone do danej dyscypliny.
=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

gdybyscie pomysleli o opcji pod przednia zmieniarke i wydluzyli troche podsiodlowke, to rower bylby genialny pod all-around-dh. szczerze nie spodziewalem sie, ze ktos moze obecnie chciec rozwijac ramy w tym kierunku co ta lub TR250. gratuluje:)
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

=disbrainer= pisze:gdybyscie pomysleli o opcji pod przednia zmieniarke i wydluzyli troche podsiodlowke
Przy suporcie już naprawdę dużo dzieje się a Ty byś chciał jeszcze zmieniarkę :P hammerschmitt ewentualnie dla tych którzy mają dziwną potrzebę kilku blatów z przodu.

Do rury podsiodłowej wchodzi kawał sztycy - ja mam np. nieprzycinaną nuke proof 40cm.
=disbrainer= pisze: szczerze nie spodziewalem sie, ze ktos moze obecnie chciec rozwijac ramy w tym kierunku co ta
Rozwijanie rozwijaniem - zmieniasz linki i damper na 222. Reszta pozostaje bez zmian. Kupując LL i 3 zestawy linków dostosowujesz sobie sprzęt do aktualnych potrzeb ;)
GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Z tak agresywną geometrią i tak nie widze sensu walenia przerzutki na przód. Pod techniczny podjazd z takim kątem głowki rower nie podjedzie, a pod łagodne 1x10 ogarnie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość