[amortyzator] MZ 66 VF2- zepsuta regulacja.

miechooo
Posty: 250
Rejestracja: 08.03.2010 19:15:06
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

[amortyzator] MZ 66 VF2- zepsuta regulacja.

Post autor: miechooo »

Witam, podczas serwisu 66 niechcący przekręciłem pokrętło od regulacji tłumienia. Teraz nie kręci się gładko, tylko przeskakuje. Pokrętło ma również luz góra-dół, i przy obsunięciu go na dół znów chodzi gładko, ale regulacja tak czy siak nie działa. Czy jest na to jakiś ratunek? Ewentualnie jaki jest koszt nowego tłumika? I gdzie można to dostać?
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Jak przy serwisie przekręciłeś ją?
Jakieś szczegółowe informacje, bo ja często podczas serwisu bawię się regulacjami na sucho :)
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
miechooo
Posty: 250
Rejestracja: 08.03.2010 19:15:06
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: miechooo »

Była maksymalnie rozkręcona, do oporu. A przy odkręcaniu korka przekręciłem ją poza ten opór i stało się.
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Jak vf2 nie ma rozkręcalnych tłumików?
dalej nie rozumiem :/
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
miechooo
Posty: 250
Rejestracja: 08.03.2010 19:15:06
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: miechooo »

Pokrętło od regulacji było maksymalnie odkręcone (na najszybsze odbicie). I przekręciłem je jeszcze poza ten zakres.
kubuspunxdh

Re: [amortyzator] MZ 66 VF2- zepsuta regulacja.

Post autor: kubuspunxdh »

..
miechooo
Posty: 250
Rejestracja: 08.03.2010 19:15:06
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: miechooo »

Odkryłem przyczynę tej skokowej pracy. Oring na dole tłumika jest pęknięty.
Ale czy po jego wymianie możliwość regulacji wróci? Czy tylko przez to mogła nie działać?
66.jpg
Zdjęcie w wyższej rozdzielczości:
http://img24.imageshack.us/i/dsc0571nw.jpg/
miechooo
Posty: 250
Rejestracja: 08.03.2010 19:15:06
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: miechooo »

Już wszystko jasne. Na zdjęciu nie jest to oring a podkładka i to nie tu leży wina. Jedynie ta szpilka która się obraca w środku tłumika wypadła z nakrętki "tłumiącej". I wystarczyło to ruszyć kluczem, wsadzić z powrotem szpilkę i gotowe.
Dzięki wszystkim za pomoc ;)
Temat do zamknięcia.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości