Floodgate rs Pike dual air
Floodgate rs Pike dual air
Witam!
...wczoraj wpadłem na pomysł usunięcia z rs-a Pikea floodgade...generalnie i tak nie używam tego wynalazku bo jak dla Mnie jest zbędne...
czy poprawi się jakość pracy amora?czy tylko są to mity?
aaa...amor to tak jak w temacie rock shox pike dual air...
..co Wy na ten pomysł?warto?
...wczoraj wpadłem na pomysł usunięcia z rs-a Pikea floodgade...generalnie i tak nie używam tego wynalazku bo jak dla Mnie jest zbędne...
czy poprawi się jakość pracy amora?czy tylko są to mity?
aaa...amor to tak jak w temacie rock shox pike dual air...
..co Wy na ten pomysł?warto?
Radix
W 43ride było jak usunąć floodgate z Mission Control. Pike ma Motion Control. Floodgate jest umieszczony na głównym trzpieniu, aż do końca tłumika, gdzie jest część odpowiedzialna za wolną kompresję. Samego floodgate usunąć się nie da- w przypadku jak tłumik nie ma pokrętła od jego regulacji, to można zastosować nakrętkę samokontrującą na ten trzpień (ma gwint) i tym regulować floodgate. Pomocny będzie ten poradnik: http://all-mountain.pl/zdjecia/g25/imag ... mage1.html
Edit: Dla przypomnienia- floodgate to nie regulacja kompresji
To regulacja punktu przełamania, tzn. kiedy tłumik wolnej kompresji zwalnia blokadę. W Boxxerach 2006-2009 Team/WC jest jeszcze w środku shim stack, kręcąc floodgate można było go ustawić, z założenia regulując tym szybką kompresję. Jednak wielu się tego pozbywało, zostawiając tłumik taki jak w modelu Race + regulacja floodgate
Edit: Dla przypomnienia- floodgate to nie regulacja kompresji

Właśnie się głowię z tą regulacją w swym boxxerze, i szczerze powiem nadal nie wiem o co z nią chodzizNaFcA pisze:Edit: Dla przypomnienia- floodgate to nie regulacja kompresji To regulacja punktu przełamania, tzn. kiedy tłumik wolnej kompresji zwalnia blokadę. W Boxxerach 2006-2009 Team/WC jest jeszcze w środku shim stack, kręcąc floodgate można było go ustawić, z założenia regulując tym szybką kompresję. Jednak wielu się tego pozbywało, zostawiając tłumik taki jak w modelu Race + regulacja floodgate

Z góry olbrzymie dzięki!
hajsik Żeby działał floodgate to musisz mieć skręconą normalną kompresję choćby trochę, inaczej nie zobaczysz efektu. Ta regulacja polega na tym, że regulujesz jaka siła musi zadziałać na amortyzator, aby się ugiął, w przeciwnym wypadku będzie sztywny i nic nie będzie się uginać. Łatwiej nie potrafię wyjaśnić, może Ci nie działa ta regulacja? Masz sprawną kompresję?
Tego nie wiedziałemGgG pisze:musisz mieć skręconą normalną kompresję choćby trochę

Kompresja działa w 100%może Ci nie działa ta regulacja? Masz sprawną kompresję?
Czyli przekręcenie + zwiększa siłę jaka musi zadziałać na amor, a na - zmniejsza ją, czy na odwrót?
Jutro będę się bawił w terenie nią i chcę się dowiedzieć o niej wszystkiego w 100%

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 3 gości