Podwójne mocowanie hamulcy tarczowych.
Podwójne mocowanie hamulcy tarczowych.
Po co w starych amorach, ok 1998/1999 były na obu goleniach mocowania do tarczówek?
Z gówna bata nie ukręcisz.
Jak to po co , żeby zamocować drugi hamulec .
http://www.maparowerowa.pl/index.php?op ... Itemid=148
http://www.maparowerowa.pl/index.php?op ... Itemid=148
Teorie są różne. Patent marcocha
1) chwyt marketingowy
2) przy tarczy na jednej ladze amortyzatory się wyginały, lagi przekręcały, pękały - wtedy nie było sztywnej ośki i monolitycznych goleni - więc amor był dużo bardziej narażony na działające siły.
3) efektywność hamowania - 2 tarcze hamują lepiej niż 1. Zwłaszcza, że nie było wtedy hamulców z taką mocą jak teraz. Marzocchi przeszczepiało patenty z motocykli do rowerów (produkują amory i do rowerków i do motocykli) - jednak paten podwójnej tarczy się nie przyjął.
1) chwyt marketingowy
2) przy tarczy na jednej ladze amortyzatory się wyginały, lagi przekręcały, pękały - wtedy nie było sztywnej ośki i monolitycznych goleni - więc amor był dużo bardziej narażony na działające siły.
3) efektywność hamowania - 2 tarcze hamują lepiej niż 1. Zwłaszcza, że nie było wtedy hamulców z taką mocą jak teraz. Marzocchi przeszczepiało patenty z motocykli do rowerów (produkują amory i do rowerków i do motocykli) - jednak paten podwójnej tarczy się nie przyjął.
www.feel-free.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości