[rama FR] - kompresja 2 rowerów do 1:(
To muszę w wagę zainwestować, bo moje podzespoły wydają się być naprawdę bardzo lekkie (poza amorkiem) i nie wiem jak można zejść 4kg zakładając, że w ramie jest dodatkowe 2-3kg. Z 2 strony stare chińskie przysłowie mówi, że to co cięższe to mocniejsze:) sprawdza się nie tylko w rowerach.
Na lappiera musiał bym zasiąść - inaczej nie kupię. Mimo wszystko nadal wizualnie mi nie pasuje.
Co do powietrza to racja, ale próbowałem się przekonać i nie mogę! Olej 3x cięższy, ale póki co nawet topowy FOX w porównaniu do oleju wypada blado.
Na razie szukam Gianta i starszego sx-traila (zobaczymy). Jak się trafi IH to też chętnie wezmę. Na aukcjach pustki póki co a w sklepach w dobrej cenie tego nie wyrwę.
Na lappiera musiał bym zasiąść - inaczej nie kupię. Mimo wszystko nadal wizualnie mi nie pasuje.
Co do powietrza to racja, ale próbowałem się przekonać i nie mogę! Olej 3x cięższy, ale póki co nawet topowy FOX w porównaniu do oleju wypada blado.
Na razie szukam Gianta i starszego sx-traila (zobaczymy). Jak się trafi IH to też chętnie wezmę. Na aukcjach pustki póki co a w sklepach w dobrej cenie tego nie wyrwę.
Daj liste czesci ale to niemozliwe by byly lekkie. Na ramie 2-3kg nie zejdziesz. Raczej 1-1.5kg i uwierz mi rower z przedzialu 16.5-18kg wcale od twojego slabszy byc nie musi. Twoje 888 sa np ciezkie glownie przez chore ilosci oleju, nie dlatego ze sa wytrzymale.thot pisze:To muszę w wagę zainwestować, bo moje podzespoły wydają się być naprawdę bardzo lekkie (poza amorkiem) i nie wiem jak można zejść 4kg zakładając, że w ramie jest dodatkowe 2-3kg. Z 2 strony stare chińskie przysłowie mówi, że to co cięższe to mocniejsze:) sprawdza się nie tylko w rowerach.
Jaki olej 3x ciezki? Myslisz, ze amory oleju inne nie maja? To jest sprezyna stalowa vs powietrzna. Olej odpowiada za tlumienie i jest w KAZDYM amorze. Fox 40 wypada blado w porownaniu do 888RCV? Nie chce ci nic mowic ale masz bardzo prosty i slaby tlumik tam, nad rc3 ze starszych rocznikow tez wolalbym foxa albo boxxera. Ktos ci niezlego kitu nawciskal bo jak czytam co piszesz to dochodze do wniosku, ze na prawde douczyc sie o sprzecie musisz bo inaczej nie zlozysz sensownego roweru do tego co ci potrzeba.thot pisze:Co do powietrza to racja, ale próbowałem się przekonać i nie mogę! Olej 3x cięższy, ale póki co nawet topowy FOX w porównaniu do oleju wypada blado.
Daj liste kompo i rame (jak w dziale rowery ludzie robia) KOMPLETNA to latwiej bedzie ci pomóc
Spaced:
Sorry, poniosło mnie z tą wagą dampera:) ale jakby nie było sprężynowy jest sporo cięższy.
Rama to Weapon-X jak się łatwo domyślić. Nie wiem dlaczego uważasz Roco za słaby tłumik - testowałem odpowiednik FOXa i działał dla mnie dużo gorzej. Ma pełną regulację, chodzi pięknie i płynnie. Na pewno założę Roco do kolejnej ramy.
Wracając do "powietrzaków" to zdecydowanie je popieram i testuje zawsze wszystkie nowości na targach albo u lokalnych bikerów w nadziei, że w końcu któryś zacznie pracować na tyle przyzwoicie, żeby zapomnieć o sprężynie. Jeszcze raz napisze, że do tej pory takiego nie spotkałem i działa to dla mnie po prostu słabo, choć ma tę zaletę, że możesz ustawić idealnie pod siebie. Nadal tylko do 4x,XC,AM. Ale to moje zdanie i nie to jest tematem dyskusji.
Mogę wkleić podzespoły, ale to też dyskusja na inny temat. Na razie skupiam się na wymianie ramy i widelca. Zresztą większość głównym podzespołów wkleiłem na początku... na szybko napiszę jeszcze raz:
rama: Weapon X + Roco TST R
widelec: 888 RCV
hamulce: avid elixir
korba: truvativ holzfeller + aluminiowa zębatka 34 + najprostszy napinacz
koła: Mavic 321 + cieniowane DT + NS Q20, opony Kenda 2.3 (tymczasowo)
przerzutka: XT Shadow
pedalce: najlżejszy Dartmoor
siodło: jakieś maleńkie XC - sztyca ma z 5cm
mostek, kiera: amoeba borla - na mostku od Marcoka bym urwał parę gr
reszta waży podobnie u wszystkich
Chociaż może powinienem pomyśleć o sprzedaży całości i kupić nowego Prayera. W zestawie jest z Roco, 66 RC3 i Elixirami, czyli taki zestaw jaki mnie interesuje:)
btw: mój Vers przed "odchudzeniem"
http://www.pinkbike.com/photo/4390568/#top
ooo i jak się dowiedziałem z własnego wpisu waży 23 a nie 26, chociaż byłem prawie, że pewien
Sorry, poniosło mnie z tą wagą dampera:) ale jakby nie było sprężynowy jest sporo cięższy.
Rama to Weapon-X jak się łatwo domyślić. Nie wiem dlaczego uważasz Roco za słaby tłumik - testowałem odpowiednik FOXa i działał dla mnie dużo gorzej. Ma pełną regulację, chodzi pięknie i płynnie. Na pewno założę Roco do kolejnej ramy.
Wracając do "powietrzaków" to zdecydowanie je popieram i testuje zawsze wszystkie nowości na targach albo u lokalnych bikerów w nadziei, że w końcu któryś zacznie pracować na tyle przyzwoicie, żeby zapomnieć o sprężynie. Jeszcze raz napisze, że do tej pory takiego nie spotkałem i działa to dla mnie po prostu słabo, choć ma tę zaletę, że możesz ustawić idealnie pod siebie. Nadal tylko do 4x,XC,AM. Ale to moje zdanie i nie to jest tematem dyskusji.
Mogę wkleić podzespoły, ale to też dyskusja na inny temat. Na razie skupiam się na wymianie ramy i widelca. Zresztą większość głównym podzespołów wkleiłem na początku... na szybko napiszę jeszcze raz:
rama: Weapon X + Roco TST R
widelec: 888 RCV
hamulce: avid elixir
korba: truvativ holzfeller + aluminiowa zębatka 34 + najprostszy napinacz
koła: Mavic 321 + cieniowane DT + NS Q20, opony Kenda 2.3 (tymczasowo)
przerzutka: XT Shadow
pedalce: najlżejszy Dartmoor
siodło: jakieś maleńkie XC - sztyca ma z 5cm
mostek, kiera: amoeba borla - na mostku od Marcoka bym urwał parę gr
reszta waży podobnie u wszystkich
Chociaż może powinienem pomyśleć o sprzedaży całości i kupić nowego Prayera. W zestawie jest z Roco, 66 RC3 i Elixirami, czyli taki zestaw jaki mnie interesuje:)
btw: mój Vers przed "odchudzeniem"



http://www.pinkbike.com/photo/4390568/#top
ooo i jak się dowiedziałem z własnego wpisu waży 23 a nie 26, chociaż byłem prawie, że pewien
thot pisze:eszta waży podobnie u wszystkich
Wlasnie na reszcie najwiecej roznicy idzie.
Jaka piaste na tyle masz? 888 rcv to 0.5+ kg extra. Detki dh pewnie masz, a to moze byc nawet 2kg zalezy jak poszalales. Zwykle dobre ogarniaja.
A co do marza to mowilem o przodzie. Od 66rc3 tez uwazam, ze lepsze byloby cos powietrznego, a powietrze na przodzie pracuje lepiej niz dampery powietrzne(minus ata marza, ktora wymaga przerobki by nie tracic skoku) i zapewni ci wiecej uniwersalnosci
A TST? O jakim foxie mowisz? Jak rc4 to pewnie na ustawionym pod siebie nie jezdziles, a testy na targach to takie testy jak ja moge sobie stad przetestowac prywatny odrzutowiec. Sprzet testuje sie na trasie, ustawiony pod siebie. DHX to jedyny nowożytny damper, ktory ocenialbym gorzej od marzow, tylko nie jest on juz produkowany

Ale jak taki komplet bys wzial to tez nie byloby zle.
Dobra rozwikłałeś zagadkę... zapomniałem, że mam dętki DH bez kompromisuSpaced pisze:Detki dh pewnie masz, a to moze byc nawet 2kg zalezy jak poszalales


Zatem wracamy do głównego tematu. Czy Prayer jest ramą, którą warto kupić? Była już opinia, że pracuje lepiej niż Reign. Pytanie jak się ma do IH? Równolegle poluję na sx-traila, ale nie sądzę, żeby się coś w dobrej cenie i dobrym stanie trafiło.
Wracając do tematu... co myślicie o takim sprzęcie:
http://www.evanscycles.com/products/spe ... e-ec001424
Do wymiany damper Fox -> Roco oraz hample Juicy -> Elixir5. Nie mogę jednak znaleźć wagi tego ustrojstwa a ramka zdecydowanie masywniejsza od Sx Traila.
Kluczowe pytanie czy warto wracać ze sprzętem do 2008?
-------
odnalazłem wagę (18,3) i ciekawy art przy okazji. Ciężkawy, ale fajny. Po wymianie hamulców, platform i opon zeszło by poniżej 18.
http://www.evanscycles.com/products/spe ... e-ec001424
Do wymiany damper Fox -> Roco oraz hample Juicy -> Elixir5. Nie mogę jednak znaleźć wagi tego ustrojstwa a ramka zdecydowanie masywniejsza od Sx Traila.
Kluczowe pytanie czy warto wracać ze sprzętem do 2008?
-------
odnalazłem wagę (18,3) i ciekawy art przy okazji. Ciężkawy, ale fajny. Po wymianie hamulców, platform i opon zeszło by poniżej 18.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości