[Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Vin_OSW :lol: :lol:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

Post autor: HugO »

Vin jak dobije więcej powietrza to są mega twarde.
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Dlatego musisz stoponiowo dodawać co parę psi, a nie odrazu 1-2 bary więcej
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

Post autor: HugO »

Diesel po 2 psi dobijałem a wcześniej spuszczałem powietrze i od nowa.
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

HugO pisze:Diesel po 2 psi dobijałem
Po 2 psi?!
To co tyle można? :shock:
Mam w domu 3 pompki, żadna poniżej 10 psi nie pompuje na jedną sekwencję pompowania..
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

Post autor: HugO »

Pompuje ponad 150 psi...
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Chodzi o zakres, ile pompujesz w jedym cyklu pompki, czyli, że raz naciśniesz pompkę to o ile ci wzrosta ciśnienie i to jest nie możliwe, że co 2 psi to byś zapiepszał pompująć 150psi 75 razy...
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

Post autor: HugO »

Nie oto chodzi... Za jednym pompowaniem mogę napompować 150 psi ale żeby je odpowiednio wyregulować jechałem po 2 psi...
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

Dobra, widać, ze się nie dogadamy.
Weź poprostu w rc2 zrób podciśnienie i tyle, będzie lepiej pracować
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
tosiekDH
Posty: 97
Rejestracja: 15.07.2010 18:20:26
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: tosiekDH »

jak grochem o sciane :D
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?t=60954
[S] koło , kiera, mostek
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

Post autor: HugO »

Ale ja go ustawiłem idealnie pompując PAR/główna/RC2 tylko chodzi o to, że nieda się go dobrze ustawić pompując PAR/RC2/główna...
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

HugO pisze:Ale ja go ustawiłem idealnie pompując PAR/główna/RC2 tylko chodzi o to, że nieda się go dobrze ustawić pompując PAR/RC2/główna..
w tym właśnie problem, że RC2 masz nie pompować, a wypompować z niego powietrze (tu patrz podciśnienie) naprawdę taki nie kumaty jesteś ?
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
HugO
Posty: 38
Rejestracja: 03.06.2011 15:15:12
Kontakt:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

Post autor: HugO »

Wiem co to znaczy robić podciśnienie sorry za fail z pompką... Zdenerwowany troszkę byłem (nie na was :P).
Kejniu
Posty: 9
Rejestracja: 03.05.2011 14:55:28
Kontakt:

Re: [Amortyzator] Marzocchi SL1 ATA manual

Post autor: Kejniu »

Cześć chłopaczki,


Nie chce mi się pisać nowego tematu, więc napiszę tutaj.


Po wymianie oleju i uszczelek w marzocchi 66 sl1 ATA, napompowałem obydwie komory ( już nawet nie pamiętam w jakiej kolejności).


Problem w tym, że nawet po wypompowaniu nie mogę wykorzystać pełnego skoku – amortyzator traci skok.


Na początku nawet nie zauważyłem że amaortyzator tracił skok i dopiero po 2 dniach odkręciłem górne korki. okazało się, że problem jest z ATA – nie mogę wcisnąć wypompowanego kartusza ATA do końca. Nawet gdy spuszczę całkowicie powietrze z amortyzatora i usiądę na kierownicy, (z wkręconymi korkami) zostaje 3cm odstępu między koroną a dolnymi lagami. (Oczywiści gdy skręcę skok (ATA) o te 3 – 4cm to amortyzator dobija do końca)) Powiedzcie jak to naprawić albo chociaż jak rozkręca się to całe ATA
diesel2117
Posty: 1357
Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
Kontakt:

Post autor: diesel2117 »

w tłumiku ATA przechodzi ci ciśnienie z PAR do takiej negatywnej jak by komory (zaraz nad sznureczkami) musisz wymienić w tłumiku uszczelki, a żeby teraz wrócił do swojego stanu (180mm skoku) to musisz go rozkręcić a ci wyskoczy.
http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość