[888 RC2X] jak ustawic, co warto wiedzieć....
[888 RC2X] jak ustawic, co warto wiedzieć....
Witam, jak w temacie. Duzo czytalem o 888 RC2X i ich regulacjach lecz nikt nie potrafi odpowiedziec na pytanie jak mozna optymalnie wyregulowac amortyzator oraz do czego służy każda z regulacji... Może ktoś ma jakiś sposób na regulacje. Słyszałem ze co nie którzy regulacje R i C odkręcają do końca na minus a w prawej goleni na dole podkrecają zeby nie dobijał.
R sobie ustawiasz jak Ci pasuje, ale na pewno nie maks na minus... W końcu chyba nie chcesz katapulty?
C dajesz tak żeby nie dobijał.
Edit:
Tu masz wszystko opisane:
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=50345

Edit:
Tu masz wszystko opisane:
http://dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=50345
Po kolei. W jednej goleni masz tłumik RC2 czyli regulację tłumienia powrotu(R) i ogólnej kompresji(na dole pokrętło). W drugiej goleni jest ten tak zwany tłumik X czyli ten na którego pokrętle jest C. On pracuje tylko jak amor schowa się 11cm i progresywnie utwardza tłumienie kompresji. Jego regulator odpowiada za to jak mocno będzie tłumił gdy już zacznie działać.
I tyle. Nikt ci nie powie jak to ustawić.
I tyle. Nikt ci nie powie jak to ustawić.
Re: [888 RC2X] jak ustawic, co warto wiedzieć....
Dzieki chłopaki. O to właśnie mi chodziło. 

Niestety nie. To też jest ogólna kompresja ale dziury w połowie tłumika powodują że przez pierwsze 11cm skoku właściwie nie działa więc de facto jest to dodatkowe tłumienie kompresji które progresywnie zwiększa siłę tłumienia właśnie gdy amor wejdzie dalej niż 11cm. Potem masz 3 rzędy dziur(dwa po dwie i jeden z jedną dziurą) które jeśli minie je tłok przymykają przepływ.deviz pisze:a C na górze to szybka kompresja, czyli jak bardzo progresywny jest przy większym wciśnięciu
Imho te dziury są zbyt blisko siebie ustawione.
Re: [888 RC2X] jak ustawic, co warto wiedzieć....
a ma może ktoś jakiś rysunek przekroju badź zdjecie takiego tłumika? Bardzo ciekawy wynalazek....
http://www.zgapa.pl/zgapedia/data_pictu ... flegel.jpg
Mniej więcej :P
No dobra, zaraz ci rozrysuję i wkleję.
edit:
http://img202.imageshack.us/img202/6902/hscv.png
Czerwony prostokąt to zawór. Na niego bezpośrednio wpływa regulator z góry. Przymyka otwór w nim przez który olej idzie do góry.
Czerwone kropki to otwory. Grubsze, podwójne(po obu stronach rurki) i mniejsza pojedyncza. Ucieka przez nie olej przy kompresji jednakże gdy tłok je minie to właściwie przestają ten olej przepuszczać. Jako że są 3 rzędy to tłumienie po minięciu każdego kolejnego jest większe.
Zielony prostokąt to zawór hscv. Nie ma tu co przedstawiać. Zshimowany standard. Zielone kropki to po prostu otwory przez które leci olej.
Mniej więcej :P
No dobra, zaraz ci rozrysuję i wkleję.
edit:
http://img202.imageshack.us/img202/6902/hscv.png
Czerwony prostokąt to zawór. Na niego bezpośrednio wpływa regulator z góry. Przymyka otwór w nim przez który olej idzie do góry.
Czerwone kropki to otwory. Grubsze, podwójne(po obu stronach rurki) i mniejsza pojedyncza. Ucieka przez nie olej przy kompresji jednakże gdy tłok je minie to właściwie przestają ten olej przepuszczać. Jako że są 3 rzędy to tłumienie po minięciu każdego kolejnego jest większe.
Zielony prostokąt to zawór hscv. Nie ma tu co przedstawiać. Zshimowany standard. Zielone kropki to po prostu otwory przez które leci olej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości