2011 Eurobike

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Kwestia checi. Nauczenie sie co robia 4 regulacje na prawde nie jest trudne, a z tego co wiem Malcom w cane creeku zawsze pomoca słuzy.


A co do dhxa - ten damper w ogole wiele tlumienia nie ma. Troche nie rozumiem dlatego szalu na nie. Pogo damper? ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Paweł_BB pisze:nie sądzę żeby to (ta ilość regulacji) zapewniało jego swietną pracę
Nie ilość regulacji a ich zakres ma znaczenie ;) w wersji na 2010 i 2011 dodali jeszcze wiekszy ;) i wcale nie jest tak trudno go ustawic ;) tak jak spaced pisze Malcolm słuzy pomoca 24 na dobe :D

ma ktoś moze dyno run z DHX RC4? chetnie bym popatrzył bo nie moge nigdzie wykopać.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Paweł_BB
Posty: 45
Rejestracja: 29.08.2011 19:29:33
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: 2011 Eurobike

Post autor: Paweł_BB »

@Offroad, no dokładnie, chodzi o zakresy a nie ilość :)

Jak już szukacie dyno to proszę zapodajcie też Elkę :wink:
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

off_road pisze:ma ktoś moze dyno run z DHX RC4? chetnie bym popatrzył bo nie moge nigdzie wykopać.

Socket na rotorburnie robil recke rc4, elke i bosa. Tam albo bedziesz miec dyno albo chociaz opis dyno bo Socket troche świruje w reckach. Ja tam zawsze olewam bo przyznaje, nie próbowałem sie nauczyc czytac dyno.
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Tylko pamiętajcie... DHX Air to był nieciekawy damper, spreżynowy DHX dawał radę. Fakt, nie tak dobrze jak RC4, ale nie było do zły damper.

Co do DBair, to ja poczekam trochę na real life reviews i będę się do niego przymierzać. Mam tylko nadzieję, że Giant nie postanowi kompletnie przerobić Glory, jak przyjdzie moment, kiedy będę zmieniać moją aktualną ;)
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

frango pisze:Fakt, nie tak dobrze jak RC4, ale nie było do zły damper.
Nie oszukuj sie. Druga generacja swingerów juz byla lepsza jak sie je dobrze ustawiło. Ogólnie wtedy po prostu duzego wyboru nie było bo jak wychodził miałes albo dhxa albo manitou, ktore zbierało baty za serie z spv.
Roman_Maxx
Posty: 1499
Rejestracja: 30.08.2004 20:15:40
Lokalizacja: Somerwill
Kontakt:

Post autor: Roman_Maxx »

off_road co do napełniania to zawsze służy mi pomocą niezawodny serwis Proshox i Darek ze swoimi umiejętnościami i butlami z odpowiednim gazem. Moim zdaniem jestem bardziej z niego zadowolony nić z Cult'u a i po co ci pompa próżniowa?

Co do działania CCDB to siła tego dampera nie tkwi w szerokości możliwych ustawień (po jednym dniu jazdy przeszła mi ochota na zabawę 4 pokrętłami).Jest to mój któryś już damper i któraś tam rama FS i tu CCDB bije wszystko dotychczas testowane, po pierwsze zdolnością do tłumienia rezonansów i to jest jego główna siła a nie teoria na wykresach i onanizm szerokimi regulacjami. To jest tłumik i działa tak jak zawsze chciałem aby działał damper - tarek się nie boi, szybkie sekcje po korzeniach też mu nie straszne!
____________________________________
http://www.pinkbike.com/photo/6535488/
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Spaced pisze:Nie oszukuj sie. Druga generacja swingerów juz byla lepsza jak sie je dobrze ustawiło. Ogólnie wtedy po prostu duzego wyboru nie było bo jak wychodził miałes albo dhxa albo manitou, ktore zbierało baty za serie z spv.
Ja się nie oszukuję... ;> Bo niby po co? DHXa sprężynowego miałem w pierwszej Glory. Potem ładowałem do nich powietrze - DHX Air'a, wierząc że to całkiem nieźle działa. Potem, jak już wsiadłem na nową Glorkę z RC4 z tytanową sprężynę, bo okazało się, że powietrze od Foxa słabiutkie było... jak już pisałem, liczę na DBair'a :)

Roman, z tego co słyszałem/czytałem to właśnie zakres regulacji jest siłą jednego i drugiego CC, z tego wynika to co piszesz... pewnie.
pozdro

frango
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Roman_Maxx pisze:off_road co do napełniania to zawsze służy mi pomocą niezawodny serwis Proshox i Darek ze swoimi umiejętnościami i butlami z odpowiednim gazem. Moim zdaniem jestem bardziej z niego zadowolony nić z Cult'u a i po co ci pompa próżniowa?
hehe ;) Darek dysponuje pompą prozniową do napełniania CCDB ;) cos mi sie zdaje, ze ktos tu lekcji nie odrobił ;) Popytaj go o szczegoly ;)

Jak sie do niego ładnie usmiechniesz pokaze Ci film z napełniania CCDB :)

http://www.youtube.com/watch?v=gKHrYLdxa60

tu masz filmik co prawda z motocykowego ohlinsa ale to to samo :D
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Czlenson
Posty: 462
Rejestracja: 09.02.2008 22:20:36
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: Czlenson »

GBN CREW

http://www.pinkbike.com/u/czlenson/
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Widze ze doslownie chlopaki obudowali wersje spreżynową komorą powietrzną :)) Z podkładkami fajny motyw. Zmiana progresji na zyczenie

tu jeszcze dosc obszerny opis z fajnym filmem.
http://www.pinkbike.com/news/Cane-Creek ... -2011.html

W przypadku przednich ktos cos zaprezentował rewolucyjnego?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

off_road pisze:Widze ze doslownie chlopaki obudowali wersje spreżynową komorą powietrzną :)) Z podkładkami fajny motyw. Zmiana progresji na zyczenie

tu jeszcze dosc obszerny opis z fajnym filmem.
http://www.pinkbike.com/news/Cane-Creek ... -2011.html
Jaram sie co raz bardziej :) Nie wiem czy powstrzymam się przed kupieniem go w przyszłym roku :D
pozdro

frango
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

Dobrze, że chłopaki napędzacie rynek i koniunkturę w czasie "kryzysu" :D .
Myślę , że powyższe dywagacje bledną przy konfrontacji z dobrze jeżdżącym zawodnikiem HT , który te wszystkie cuda techniki nadrabia mocnymi nogami i dobrą techniką jazdy . ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Roman_Maxx pisze:Co do działania CCDB to siła tego dampera nie tkwi w szerokości możliwych ustawień (po jednym dniu jazdy przeszła mi ochota na zabawę 4 pokrętłami)
Własnie o tym mowie, nie powiedzialem ze trzeba krecic milion razy dziennie (chociaz pod trase szanujacy sie rider zawsze zawieche przestawia)
tylko o tym ze wlasnie mozna znaleść TO COŚ co nas interesuje w pracy :) ustawiasz i cieszysz ryja ze w koncu to zawaliscie chodzi ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
darex
Posty: 225
Rejestracja: 16.08.2005 05:28:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: darex »

CCDB jest dobry bo ma małą histereze (pomijając fakt ilość/zakres regulacji).
[url]http://www.proshox.com[/url]
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

darex pisze:bo ma małą histereze

że jak? :shock:

Już się trochę mniej jaram, bo okazało się, że w prosty sposób nie da się go zamontować do Glorki ;(
pozdro

frango
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Frango, pogadaj z Off_road'em on ma w glorce ccdb
Back in black
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

frango pisze:Już się trochę mniej jaram, bo okazało się, że w prosty sposób nie da się go zamontować do Glorki ;(
Wejdz do mnie na pinka w bike na 2011 ;) Ja tam kurna zadnego problemu nie widziałem. A mam go na łożyskach sferycznych ;)

Obrazek
Obrazek

Naprawde nie rozumiem Panie dzieju o czym Pan mowisz ;) No chyba, ze mowisz o powietrznym... ale krzywa progresji glorki + powietrzniak? :shock: :shock: :shock: :shock: No way to nie moze pracowac w sensowny sposob. :shock:
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
darex
Posty: 225
Rejestracja: 16.08.2005 05:28:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: darex »

frango pisze: darex napisał(a):"bo ma małą histereze"


że jak? :shock:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Histereza

Histereze po zbadaniu charakterystki tłumika da radę zmierzyć i na przykład porównać do innych amortyzatorów.
[url]http://www.proshox.com[/url]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości