Nowa zjazdowa rama CUBE

ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

Rzeczywiście nowe malowanie Cube miażdży :).
rafimax pisze:dziwna akcja z tym damperem w czesach kiedy praktycznie kazda firma i rama zjazdowa ma dł. dampera 241 wsadzać taki wynalazek. Niby kazda firma ma w ofercie takie dampery ale ciekawe czy sa dostepne?? pewnie na zamowienie z czasem realizacji zamowienia 3mies :-D
Mam damper 267 mm i nie widzę w tym nic dziwnego. W ofercie 267 mają X-fusion , Manitou i Fox.

Pojawił się argument, że "dłuższe" jest cięższe , niekoniecznie , w secie ze sprężyną 267 mm XF+250 lbs/in waży tyle samo co 215 DHX3 + 400 lbs/in.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

ravfr pisze:Pojawił się argument, że "dłuższe" jest cięższe , niekoniecznie , w secie ze sprężyną 267 mm XF+250 lbs/in waży tyle samo co 215 DHX3 + 400 lbs/in.
Wzgledem 241 z reguly jest niestety. Damper 267 to nic zlego ale po prostu dostepność 241ek jest większa, a za użyciem 267ki tak na prawde wiele nie przemawia.
ravfr
Posty: 1490
Rejestracja: 11.05.2006 20:09:53
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: ravfr »

Norbert , wbrew obiegowej opinii (popytaj kobiet :D ) "rozmiar się liczy" ;) .
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Będziesz płacic za pęknietą miednice ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Co nie zmienia faktu, ze triple linkage wygląda ciekawie. Ciekawe jak w praktyce.
Co do malowania jest mega :)
Co do 267 z dostępnością nowych nigdy nie ma problemu ;) co innego rynek wtórny. Zwykle jak ktos ma taki damper to już siedzi w ramie baardzo długo bez zmian.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Czy golna belka w ogóle łaczy sie z przednim trójkątem inaczej niz przez damper?
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Tak jakby koło było na horście i damper rowniez na osobnym?

Ano nie:
Obrazek
Obrazek
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Ładnie to wygląda ale brak mocowania dupki do tylnego trójkata z góry martwi.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Przecież jest zamontowana na dole masz link :P

Obrazek

ogon przeciez jest identyczny w kształcie i działaniu jak ten z big hita. W sensie, że horst.

Tyle ze z oczka łączącego horsta z linkiem wychodzi jeszcze jeden link do góry ten niebieski a ten jest mocowany do jeszcze jednego :D tworząc horsta dla dampera?
Spaced nie przyjarałeś dziś za mocno? :D :P

Obrazek
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Nie zauważyłem. Nie karanie tylko brak snu. Wyspie się to będę myślał jak to pracować może
szymon102
Posty: 1467
Rejestracja: 27.04.2008 09:42:26
Lokalizacja: N.Sącz
Kontakt:

Post autor: szymon102 »

Damper ściskany jest niemal całkiem "wypadkowym" zgięciem linków - czarnego, mocowanego do górnej rury przedniego trójkąta, i niebieskiego.
Warto zwrócić uwagę, że damper mocowany nie jest do punktu obrotów linku czarnego i niebieskiego ale bardziej w środku niebieskiego, przez co pewnie uzyskali datą charakterystykę pracy. System przypomina ten z Knolly tylko tutaj damper mocowany jest do linku niebieskiego (a nie do czarnego, który musiałby być mocowany do dolnej rury - jak w Knolly).
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

szymon102 pisze:Damper ściskany jest niemal całkiem "wypadkowym" zgięciem linków - czarnego, mocowanego do górnej rury przedniego trójkąta, i niebieskiego.
W skrocie damper pracuje na horscie z linkami jeden do gornej ,drugi do dolnej rury przedniego trojkąta.

Link do dolnej rury nie jest widoczny na pierwszy rzut oka :D ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości