Sklep internetowy WIELKI PROBLEM
Nie wiem czemu wszyscy się tym zamówiniem tak jarają skoro miało status oczejkujące nie potwierdzone. Przecież specjalnie w dobrych sklepach internetowych jest coś takiego, właśnie żeby wykluczyć takie błędy. Pisze jak byk : "zamówienie zostało przyjęte do systemu i oczekuje na weryfikacje pracownika sklepu". Zweryfikowali i anulowali i tylko dobrym geście mogą udzielić Ci większego rabatu na następne zakupy. Nie możesz jak sugerują userzy czegoś wymagać i żądać w tej sytuacji. A jakbyś im wpłacił 3 koła przy nie potwierdzonym zamównieniu to zrobiłbyś im niezły prezent akurat na zbliżającego się Mikołaja 

Re: Sklep internetowy WIELKI PROBLEM
Oj tam, czepiacie się chłopaka. Według mnie to należy mu się rabat za refleks
, ale jeśli upierałby się dalej przy "tanim" zakupie (sąd, UOKiK itp.) to wtedy wyszedłby na mega buraka.
Takie sytuacje się zdarzają nie tyko w Polsce
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Del ... 20774.html
Ja swego czasu zamówiłem w jakimś sklepie na Allegro gripy a dostałem gripy + support BB do BMX-a. Odesłałem na własny koszt i sprzedawca obiecał rabacik
. Co prawda nie zrealizowałem jeszcze, ale może kiedyś skorzystam.

Takie sytuacje się zdarzają nie tyko w Polsce
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/Del ... 20774.html
Ja swego czasu zamówiłem w jakimś sklepie na Allegro gripy a dostałem gripy + support BB do BMX-a. Odesłałem na własny koszt i sprzedawca obiecał rabacik

tikk
Złapać to ty możesz kobietę za pupę, pracę możesz zdobyć. Wyjeżdżaj z Polski czym prędzej do puki jeszcze się dobrze nie nauczyłeś mówić w języku ojczystym hejterku.Spaced pisze:Jak będe mieć możliwość złapania sensownej pracy w interesującym miejscu to od takich polaczkowatych komentarzy jak twój uciekne szybko.
-
- Posty: 2379
- Rejestracja: 17.07.2009 08:04:48
- Lokalizacja: Węgierska Górka
- Kontakt:
-
- Posty: 473
- Rejestracja: 12.03.2010 21:55:40
- Lokalizacja: Oslo/Oświęcim
- Kontakt:
jak zacytuję z linka wyżej o monitorach :
JKomisja nakazała, aby Dell sprzedał klientom po jednym monitorze za 15 dol., a inne zaoferował już w normalnej cenie.
Jeśli komputerowy gigant nie wywiąże się z takiego zalecenia, naruszy prawo sprawiedliwego handlu obowiązujące w Tajwanie. Wówczas rząd będzie zmuszony poszukać "alternatywnych rozwiązań prawnych".
Jak dotąd Dell przeprosił za pomyłkę cenową i w oficjalnym oświadczeniu wyjaśnia, że zaoferuje atrakcyjnie zniżki dla wszystkich osób, które złożyły zamówienie na monitory.
Sprawa wygląda dokładnie tak samo
JKomisja nakazała, aby Dell sprzedał klientom po jednym monitorze za 15 dol., a inne zaoferował już w normalnej cenie.
Jeśli komputerowy gigant nie wywiąże się z takiego zalecenia, naruszy prawo sprawiedliwego handlu obowiązujące w Tajwanie. Wówczas rząd będzie zmuszony poszukać "alternatywnych rozwiązań prawnych".
Jak dotąd Dell przeprosił za pomyłkę cenową i w oficjalnym oświadczeniu wyjaśnia, że zaoferuje atrakcyjnie zniżki dla wszystkich osób, które złożyły zamówienie na monitory.
Sprawa wygląda dokładnie tak samo
może pod ? >>> http://www.pinkbike.com/photo/6576525 

Juz od rana takie ceny byly. Wiadomo ze zle wpisana cena. Zreszta przy kazdym bylo wpisane "Pytaj o dostepnosc" Wiec skąd ten "orgazm"
Wczesniej jest przyklad z barem. Rozumiem, znalazl. Zabierz kase, ale wyslij dokumenty - tylko z tym klopot. Dopoki nie zmieni sie mentalnosc Nas, Polakow to caly kraj pojdzie z dymem.
Przyklad z durnym zamowieniem.
A tak serio to co 2 rowery kupujesz po 20 tys?
Wczesniej jest przyklad z barem. Rozumiem, znalazl. Zabierz kase, ale wyslij dokumenty - tylko z tym klopot. Dopoki nie zmieni sie mentalnosc Nas, Polakow to caly kraj pojdzie z dymem.
Przyklad z durnym zamowieniem.
A tak serio to co 2 rowery kupujesz po 20 tys?
-
- Posty: 473
- Rejestracja: 12.03.2010 21:55:40
- Lokalizacja: Oslo/Oświęcim
- Kontakt:
jako polak walczę o swoje
lecz nie chce robić nikomu problemu a w ramach rekompensaty powinni wg mnie dać jakiś rabacki większy
lecz nie chce robić nikomu problemu a w ramach rekompensaty powinni wg mnie dać jakiś rabacki większy
może pod ? >>> http://www.pinkbike.com/photo/6576525 

-
- Posty: 473
- Rejestracja: 12.03.2010 21:55:40
- Lokalizacja: Oslo/Oświęcim
- Kontakt:
dobra dobra spokój temat do zamknięcia !
PS coś na rozweselenie tzn żółw stefan
http://www.youtube.com/watch?v=1oxZKjO6Rsg
PS coś na rozweselenie tzn żółw stefan

http://www.youtube.com/watch?v=1oxZKjO6Rsg
może pod ? >>> http://www.pinkbike.com/photo/6576525 

-
- Posty: 473
- Rejestracja: 12.03.2010 21:55:40
- Lokalizacja: Oslo/Oświęcim
- Kontakt:
dlatego też nie domagam się sprzedania danego towaru za daną cene tylko rabatu
może pod ? >>> http://www.pinkbike.com/photo/6576525 

-
- Posty: 1357
- Rejestracja: 27.09.2009 09:11:26
- Kontakt:
Masz rację.ruwenzori pisze:Jak dla mnie tutaj nie doszlo do zawarcia umowy poniewaz pracownik sklepu nie potwierdzil zamowienia ...
xDkrystian olej to, miałem już tak jak dj1 08 kupowałem, rzekomo za 420zł był, okazało się że za 800 a końcu z przesyłką płaciłem 700

http://allegro.pl/show_item.php?item=1818165286
Ktoś napisał "wpłacaj kase i czekaj na rowery bo Ci sie należy". Tak, tylko pewnie jeśli kasa by przepadła to byłby płacz, ściganie, mailowanie itp bo jest się stratnym na 3tyś. A z kolei jeśli sklep byłby stratny na sumę 10x większą to by wszyscy byli happy. Super.
Polecam też czytanie czegoś takiego jak regulamin strony (forum w sumie też bo niektórzy nie znają podstaw ortografii a kozaczą)
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia (w panelu klienta) i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Polecam też czytanie czegoś takiego jak regulamin strony (forum w sumie też bo niektórzy nie znają podstaw ortografii a kozaczą)
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia (w panelu klienta) i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości