Kashima Fox Talas 36 RC2
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 04.04.2011 07:58:50
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Kashima Fox Talas 36 RC2
Siemanko,
czy jest możliwość zmiany lag w Foxie 36 Talasie RC2 rocznik 2008 ?? na kashima ?? Czy jest to do kupienia ? czy na razie w Polsce nie do dostania ??
czy jest możliwość zmiany lag w Foxie 36 Talasie RC2 rocznik 2008 ?? na kashima ?? Czy jest to do kupienia ? czy na razie w Polsce nie do dostania ??
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 20.06.2011 21:47:58
- Kontakt:
Niestety nie wiem jak to w Polsce się odbywa ale coś takie może Ci się przyda:
http://www.foxracingshox.com/upgrades.p ... ref=topnav
http://www.mojo.co.uk/kashimaupgrade.html
http://www.foxracingshox.com/upgrades.p ... ref=topnav
http://www.mojo.co.uk/kashimaupgrade.html
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 04.04.2011 07:58:50
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
na
http://www.foxracingshox.com/upgrades.p ... ref=topnav
wyszło mi że mogą od 2011 :/
a na
http://www.mojo.co.uk/kashimaupgrade.html
36MM Fork service with 1-1/8" Kashima CSU*
£311.00
nie wiem za bardzo o co tu chodzi
czy to jest do foxów 36 na sterówke 1/8 czy jak
http://www.foxracingshox.com/upgrades.p ... ref=topnav
wyszło mi że mogą od 2011 :/
a na
http://www.mojo.co.uk/kashimaupgrade.html
36MM Fork service with 1-1/8" Kashima CSU*
£311.00
nie wiem za bardzo o co tu chodzi
czy to jest do foxów 36 na sterówke 1/8 czy jak
"Note: Kashima stanchions are not available for pre 2011 36s "
czyli przed 2011 nie ma szans - jest na czerwono pod tym co wyczytałeś na mojo.co.uk
poza tym, 1500zł za inny kolor lag?
czyli przed 2011 nie ma szans - jest na czerwono pod tym co wyczytałeś na mojo.co.uk
poza tym, 1500zł za inny kolor lag?

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
Nie znam nikogo kto obiektywnie i bez jakichkolwiek wątpliwości wyczuje różnicę w pracy takiego samego widelca fox z kashimą i bez.Tom@s pisze:luke_, naprawdę myślisz, że tu o kolor chodzi?
Również miałem okazję spróbować, chociaż tylko przez jakieś 2-3 godzinki ten sam model 36 z kashimą i bez (ten sam rocznik etc. jeden po prostu był w wersji do gotowych rowerów do których kashimy nie dawali kiedyś) i mimo najszczerszych chęci nie zauważyłem różnicy w pracy.
Nie oznacza to oczywiście że różnicy nie ma - ale jest ona tak niewielka, że o wiele większa jest pomiędzy poszczególnymi modelami.
Moim zdaniem więc pakowanie w nie nowy w końcu amortyzator ponad 1500zł tylko po to żeby mieć "kashimę" jest kompletnie pozbawione sensu, bo można za tą kasę kupić o wiele lepszy amortyzator.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 04.04.2011 07:58:50
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
W sumie to narazie chyba nie ma co kupować, skoro nie podejdzie i piszecie że nie ma różnicy.
Skoro już temat o tym foxie. Mógłby mi ktośwytłumaczyć o co chodzi z tymi regulacjami
oddzielna regulacja tłumienia powolnej kompresji "Lowspeed" (= redukcja huśtania się)
oraz "Highspeed" (= kontrola dobicia) (RC2)
Co to jest to huśtanie ?? na innych stronach bujanie i ta druga regulacja. Czy ta druga to po prostu kompresja ??
Skoro już temat o tym foxie. Mógłby mi ktośwytłumaczyć o co chodzi z tymi regulacjami
oddzielna regulacja tłumienia powolnej kompresji "Lowspeed" (= redukcja huśtania się)
oraz "Highspeed" (= kontrola dobicia) (RC2)
Co to jest to huśtanie ?? na innych stronach bujanie i ta druga regulacja. Czy ta druga to po prostu kompresja ??
I jedno i drugie to po prostu kompresja.
Niektóre amortyzatory jednak umożliwiają osobną regulacje szybkiej kompresji i wolnej.
Szybka kompresja to mocne i szybkie uderzenia - głównie lądowania po skokach i dropach, ale ma to wpływ na wybieranie szybko po sobie następujących małych nierówności.
Wolna kompresja to głównie przy hamowaniu, nacisku na pedały i wszelkie "łagodne" nierówności. Dlatego czasami pisze się że to "bujanie" lub "huśtanie".
Niektóre amortyzatory jednak umożliwiają osobną regulacje szybkiej kompresji i wolnej.
Szybka kompresja to mocne i szybkie uderzenia - głównie lądowania po skokach i dropach, ale ma to wpływ na wybieranie szybko po sobie następujących małych nierówności.
Wolna kompresja to głównie przy hamowaniu, nacisku na pedały i wszelkie "łagodne" nierówności. Dlatego czasami pisze się że to "bujanie" lub "huśtanie".
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
Na prawde myslisz, ze to robi az taka róznice. Zwłaszcza, ze 36tki w przeciwienstwie do 40tki maja troche oleju do smarowaniaTom@s pisze:luke_, naprawdę myślisz, że tu o kolor chodzi?

To akurat nie prawda. Jak nie walisz lądowań na flata to za lądowania odpowiada bardzo często układ wolnej kompresji, nie szybkiej. Szybka to kamienie, tarki, korzenie.luke_ pisze:Szybka kompresja to mocne i szybkie uderzenia - głównie lądowania po skokach i dropach, ale ma to wpływ na wybieranie szybko po sobie następujących małych nierówności
A na wybieranie nastepujacych po sobie nierównosci ma wiekszy wpływ odbicie.
Każda instrukcja obsługi zawieszenia jaką mam, tak to opisujeSpaced pisze:To akurat nie prawda. Jak nie walisz lądowań na flata to za lądowania odpowiada bardzo często układ wolnej kompresji, nie szybkiej. Szybka to kamienie, tarki, korzenie.
A na wybieranie nastepujacych po sobie nierównosci ma wiekszy wpływ odbicie.

Na logikę, oczywiście że jeśli lądujesz płynnie i ładnie to będzie wolna kompresja.
I tak samo na logikę - właśnie te tarki, czyli szybie i szybko po sobie następujące nierówności mam na myśli. To tak gdzie amortyzator ugina się SZYBKO po prostu

A jeśli już jesteśmy tak dokładni - to każda z tych dwóch regulacji ma wpływ w każdym przypadku. Tylko w jednych mniejszy a w innych większy. Więc kręcąc którąkolwiek z nich da się to dość łatwo wyczuć.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 165
- Rejestracja: 04.04.2011 07:58:50
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Bez przesady. Jedno to bujanie, od którego wymiotujesz na kacu, drugie to trzesawka, od której tracisz zęby. Prostsze?czarny_amstaff pisze:Narazie to jakoś skąplikowane się wydaje. W przyszłym tygodniu mam egzaminy próbne więc jak pojadę ustawić to do lasu to najbliżej za 2 - 3 tygodnie, wtedy się okaże co i jak.

Nie zdziwiłbym sie jakby sie lajtowo dało tylko FOX dość mocna dyscypline na dystrybutorach i resellerach wymuszaTom@s pisze:Spaced, no właśnie wydaje mi się, że tej różnicy nie czuć i dlatego też bez sensu dla mnie są takie kombinacje... mimo wszystko jednak próbuję znaleźć jakieś wytłumaczenie dlaczego nie da się tych goleni wsadzić do starszych modeli

Swoja droga dobra sztuczke zrobili - odwrócic tłumik, dac nowe uszczelki + kashima i wszyscy mysla ze to kashima kosmo róznice robi wiec oemowe foxy wyjęte z rowerów juz nie sa takie kuszace

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości