Pancerne obręcze

Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

A Funn na 48h?
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Jest 1:1 z tego co pamietam ale czy na prawde ten temat do absurdu musimy sprowadzać ? ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Nie do absurdu, tylko do oldsqlu.
Popatrz -> http://www.pinkbike.com/photo/316376/
Nie było zajebiście? ;)

Btw jeszcze mi Arrow DHH przychodzi do głowy.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

To, ze coś jest oldschoolowe nie ujmuje mu absurdalności. Te koła dalej są durne. Wytrzymałość pewnie na poziomie 823 okupione problemem z piastami, wyzsza waga i ogólnie rzemieslniczym rozwiązaniem. Weź nie wrzucaj takich rzeczy bo jeszcze Lestat sie zbuzuje i sobie koła z pociągu do roweru wrzuci.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

I tak jeździ na ramie i widelcu z mentalnego ordowiku, więc by pasowały ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Ja tam nie chce miec nikogo na sumieniu jak sie okaże, że rower ma taką inercje że trzeba 100m przed drzewem inicjować skręt by nie sprawdzić jak kora smakuje.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

chłopaki, Double Wide jest słabsze od Double Tracka, bo jest szerokie i niskie, podobnie jak Crusher. Polecam Double Tracka
Killo
Posty: 490
Rejestracja: 08.12.2008 20:38:23
Kontakt:

Post autor: Killo »

Z pytań dziwnych 823 nie można z Presty rozwiercić na samochodówkę? ;)

Od siebie polecę Atomlab'a Pimp'a
http://www.facebook.com/13bikes
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Rozwiercanie pancernej obręczy nie wydaje ci sie głupim pomysłem? Ryzyko osłabienia jest zawsze. A pompki teraz chyba wszystkie sa i pod preste i pod samochód.
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

Jak rozwiercisz 823 to juz nie zalozysz tubelessa ;)

=disbrainer=
Posty: 1208
Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
Lokalizacja: Myślenice
Kontakt:

Post autor: =disbrainer= »

Killo pisze:Z pytań dziwnych 823 nie można z Presty rozwiercić na samochodówkę? ;)
mozna, widzialem taka obrecz. co nie zmienia faktu, ze nie poswiecalbym obreczy kosztem tylko detki. i jak wspomial tsuful_zoo, tracisz tubeless'a.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Spaced pisze:Jeszcze były koła TAG ważace 6 czy 8kg bodajże. Robili na yt test i spuszczali na nie 40kg na siłce i nic tylko podobno miałes wrazenie, ze prowadzisz okret podwodny nie rower jak na nich jechałes
Raptem 4,5kg ważyły. Model FRX5
To zdjęcie daje im +100 do zajebistości - http://www.pinkbike.com/photo/3070917/
Imho nie do dostania.

Co do prowadzenia roweru to szczerze wątpię. Tak samo jak skręcanie 100m przed drzewami... To że w rękach kręcące koło stawia taki opór przy zmienianiu położenia niewiele znaczy. Po prostu nie możesz tego rękoma opanować. Całe ciało i rower waży wielokrotnie więcej niż takie koło.
Krzyś
Posty: 371
Rejestracja: 21.04.2009 08:26:02
Lokalizacja: Nowy Sącz
Kontakt:

Post autor: Krzyś »

Cóż, miałem Double tracki, obręcze fajnie, nie przeżywały ze mną niesamowitych katuszy, ale trzymały się bardzo dzielnie pomimo jazdy na niedociągniętych szprychach większość czasu, jedynym minusem była naturalnie waga, koła baaardzo opornie się kręciły... Ten sezon katowałem mavica ex 729 z tyłu i o ile w kwestii strzałów bocznych nie mam do obręczy zastrzeżeń, to wgniotów mam w pi***, dwa, albo trzy pęknięcia przy nyplach i w jednym miejscu tak trochę spłaszczyłem obręcz. Choć należy jej się trochę zrozumienia i współczucia, bo nie miała ze mną lekkiego życia... W przyszłym sezonie przetestuje MTXy stare (bez numerków, spawane) i zobaczymy co z nich zostanie :D
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Jeszcze przecież był Azonic Outlaw.

Kosmiczny ty już wzorki na obręcz opatentowałeś? :lol: Nie wiem skąd masz te paranaukowe inercje przedzakrętowe i 1:1 wysokości do szerokości, ale poprawia mi to humor.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EZrider pisze:Nie wiem skąd masz te paranaukowe inercje przedzakrętowe i 1:1 wysokości do szerokości, ale poprawia mi to humor.
Od inzyniera projektującego obręcze w fabryce mavica. Zapominam czasem, ze znasz sie lepiej. W sumie zawsze uważałem, ze człowiek na podwórku we wro uczy sie więcej niz pracując czy na uczelni.
pietryna pisze:Co do prowadzenia roweru to szczerze wątpię. Tak samo jak skręcanie 100m przed drzewami... To że w rękach kręcące koło stawia taki opór przy zmienianiu położenia niewiele znaczy. Po prostu nie możesz tego rękoma opanować. Całe ciało i rower waży wielokrotnie więcej niż takie koło.
Tylko rower i koła nie mają mieśni. Liczenie masy ridera i roweru razem nie ma sensu. No chyba, ze wstanie z kanapy jest dla ciebie takim samym wysiłkiem co podniesienie ciężaru zblizonego do własnej dupy ;) Do tego na kołach zawsze czuć bardziej, a co do jazdy czołgiem to wrażenia użytkowników, nie moje. Był o tych kołach temat na mtbr i własnie tak to opisywali + to, ze realna waga byla wyzsza niz cytowane 4.5kg. Chociaz mam nadzieje ze 100m na serio nie wziałes ;)
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Od inżyniera z Harfy chyba, bo też to słyszałem. :D

Podwórko podwórkiem, uczelnia uczelnią. Praktyka uber teoria.
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

EZrider pisze:Jeszcze przecież był Azonic Outlaw.
Naprawdę mega pancerne koła, 2 sezony ostrego katowania i raz tylne było centrowane a zaliczyło i całą trasę z joyridu na kapciu, rużo na kapciu i parę innych, wgniota nawet obręcz tylna nie ma :)
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Właśnie kojarzę, że ArthurGreen też miał ostre przygody na kapciu na tej obręczy i nic się jej nie stało, natomiast Boxxer pękł. :D
zachar
Posty: 104
Rejestracja: 23.02.2011 08:22:13
Kontakt:

Post autor: zachar »

KubaLaPL pisze:No to mówi się trudno i wymienia się dalej. Nie ma rzeczy niezniszczalnych.
Jak jesteś taki cwany to po cholerę żalisz się że w dorado rozszczelnił się carbon i goleń przecieka. Wymień, przecież nie ma rzeczy niezniszczalnym!
A co do obręczy... Miałem w sztywniaku mtx39, jeżdżona na ciśnieniu około 1,4 bara. Niedoloty, gleby... to była jej codzienność! Co prawda porysowała się dosyć mocno ale wgniota nie zauważyłem.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości