Pancerne obręcze
Nie od inzyniera z fabryki. Weź nie kozacz jak gówno sie znasz. A niestety ale w przypadkach inzynierskich teoria zawsze wygrywa, po prostu trzeba wiedziec co sie robi. Jakby same takie kozaki jak ty chodziły po swiecie to ludzie dalejby wierzyli, ze ziemia jest płaska. Swoja droga praktycznie pare osób tez z Jezusem rozmawiało. Wierzysz im? Teoretycznie to nie prawda ale praktyka uber teoria.EZrider pisze:Od inżyniera z Harfy chyba, bo też to słyszałem.
Podwórko podwórkiem, uczelnia uczelnią. Praktyka uber teoria.
W ogóle nie rozumiem, jak można tak dobierać obręcze. Mają być jak ex 729/823, czyli wytrzymałe przy zachowaniu względnej wagi. Ale branie kilo obręczy, bo niby ma wytrzymać czołówkę z drzewem przy 50km/h? Nie popadajmy w paranoje, bo nie ma takich komponentów. Jak ktoś tak jeździ, że rozpierdala wszystko jak leci to albo musi popracować nad techniką albo liczyć się z częstymi wymianami. Bo nie ma innej opcji, kół od pociągu nikt nie właduje. Ja bym osobiście brał raidera i wymieniał, jak tylko dupnie, albo wspomniane ex 729/823 jak ktoś ma więcej kasy.
Spaced piszesz jakbyś rozwalił z tuzin sunrimsów,:) Ja rozwaliłem tylko single tracka (na pierwszej przejażdżce), starego s-typa miło wspominam, mimo że popękał przy nyplach w paru miejscach ( bo paru właścicieli to koło miało...)
Ja dalej twierdze że autor tematu będzie zadowolony z 39, skoro waga nie gra roli to to "po co przepłacać".
Mavic jest na pewno lżejszy, może i lepszy (może będę miał komplet 729 to porównam) ale na pewno jest 2x droższy. Jak ma być do katu to zawsze lepiej 2 tańsze obręcze
Ja dalej twierdze że autor tematu będzie zadowolony z 39, skoro waga nie gra roli to to "po co przepłacać".
Mavic jest na pewno lżejszy, może i lepszy (może będę miał komplet 729 to porównam) ale na pewno jest 2x droższy. Jak ma być do katu to zawsze lepiej 2 tańsze obręcze

-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Jak zniosło u Ciebie taki niedolot i nic się nie stało to tym bardziej mnie to przekonuje, co do wagi.... ostatnie ważenie sprzętu w fr shop w łodzi było straszne, waga pokazała 25,32 kg nastepnie pokazał sie error x_xSeraaX pisze:Ja dalej twierdze że autor tematu będzie zadowolony z 39,
I to prawda i to prawda moim błędem był chwilowy brak skupienia.boogiel pisze:Jak ktoś tak jeździ, że rozpierdala wszystko jak leci to albo musi popracować nad techniką albo liczyć się z częstymi wymianami.
Więc po przeczytaniu tematu wybór pada na mtx 39, obiecuje ze będą naprawdę solidnie zaplecione bo osobiście.
Back in black
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 2075
- Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
- Kontakt:
Zachar twoja głupota mnie powala. Może właśnie dlatego mam sprawę w sądzie i wymieniam ten amor? Hm? Zresztą nie kupiłem dorado, zeby zatrzymywać się nim na drzewie.zachar pisze:Jak jesteś taki cwany to po cholerę żalisz się że w dorado rozszczelnił się carbon i goleń przecieka. Wymień, przecież nie ma rzeczy niezniszczalnym!
Nie, to Ty za każdym razem najlepiejSpaced pisze:Zapominam czasem, ze znasz sie lepiej.
.Też tak wyznaję. Zresztą, skoro to byłby taki idealny stosunek, to czemu wszystkie obręcze nie są tak projektowane? To chyba nie problem zaprojektować obręcz o takim stosunku wysokość/szerokość a potem tylko kombinować z profilem.EZrider pisze:Podwórko podwórkiem, uczelnia uczelnią. Praktyka uber teoria.
Z gówna bata nie ukręcisz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość