Pancerne obręcze

off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Ja tak zapytam. wato prejśc z EX729 na EX823?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Cubus5
Posty: 1077
Rejestracja: 13.01.2008 19:17:42
Lokalizacja: Kalwaria Zeb.
Kontakt:

Post autor: Cubus5 »

off_road pisze:wato prejśc z EX729 na EX823?
Jak chcesz jeździć na ust to tak, jak nie to nie ma sensu.
Rajsing 2011 http://www.pinkbike.com/photo/7198816/
gg:1037908
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

EZrider pisze:Od inżyniera z Harfy chyba, bo też to słyszałem.

Podwórko podwórkiem, uczelnia uczelnią. Praktyka uber teoria.
Nie od inzyniera z fabryki. Weź nie kozacz jak gówno sie znasz. A niestety ale w przypadkach inzynierskich teoria zawsze wygrywa, po prostu trzeba wiedziec co sie robi. Jakby same takie kozaki jak ty chodziły po swiecie to ludzie dalejby wierzyli, ze ziemia jest płaska. Swoja droga praktycznie pare osób tez z Jezusem rozmawiało. Wierzysz im? Teoretycznie to nie prawda ale praktyka uber teoria.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

W ogóle nie rozumiem, jak można tak dobierać obręcze. Mają być jak ex 729/823, czyli wytrzymałe przy zachowaniu względnej wagi. Ale branie kilo obręczy, bo niby ma wytrzymać czołówkę z drzewem przy 50km/h? Nie popadajmy w paranoje, bo nie ma takich komponentów. Jak ktoś tak jeździ, że rozpierdala wszystko jak leci to albo musi popracować nad techniką albo liczyć się z częstymi wymianami. Bo nie ma innej opcji, kół od pociągu nikt nie właduje. Ja bym osobiście brał raidera i wymieniał, jak tylko dupnie, albo wspomniane ex 729/823 jak ktoś ma więcej kasy.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Spaced pisze: praktycznie pare osób tez z Jezusem rozmawiało
Spaced pisze:ludzie dalejby wierzyli, ze ziemia jest płaska
No faktycznie, faktycznie. :D
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

Spaced piszesz jakbyś rozwalił z tuzin sunrimsów,:) Ja rozwaliłem tylko single tracka (na pierwszej przejażdżce), starego s-typa miło wspominam, mimo że popękał przy nyplach w paru miejscach ( bo paru właścicieli to koło miało...)

Ja dalej twierdze że autor tematu będzie zadowolony z 39, skoro waga nie gra roli to to "po co przepłacać".
Mavic jest na pewno lżejszy, może i lepszy (może będę miał komplet 729 to porównam) ale na pewno jest 2x droższy. Jak ma być do katu to zawsze lepiej 2 tańsze obręcze :)
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

SeraaX pisze:Ja dalej twierdze że autor tematu będzie zadowolony z 39,
Jak zniosło u Ciebie taki niedolot i nic się nie stało to tym bardziej mnie to przekonuje, co do wagi.... ostatnie ważenie sprzętu w fr shop w łodzi było straszne, waga pokazała 25,32 kg nastepnie pokazał sie error x_x
boogiel pisze:Jak ktoś tak jeździ, że rozpierdala wszystko jak leci to albo musi popracować nad techniką albo liczyć się z częstymi wymianami.
I to prawda i to prawda moim błędem był chwilowy brak skupienia.

Więc po przeczytaniu tematu wybór pada na mtx 39, obiecuje ze będą naprawdę solidnie zaplecione bo osobiście.
Back in black
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Co Ty robiłeś w FR Shopie jeśli można spytać? Jeździsz teraz tu?
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Olej do dampera kupowałem i jakieś pierdoły.... i tak, praktycznie co weekend jestem w łodzi i narazie zaliczyłem rudzką, śmieciówe, doły i łagiewniki, niestety u mnie leśny freeride wymarł wraz z dawną ekipą.
Back in black
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Dobrze, spikniemy się kiedyś ;) Tu FR też wymiera, sami rejsingowcy.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

Okay, nie ma problemu, jak co pv ;) zauważyłem to, aczkolwiek mojego tomaca przyjęto w gronie bardzo entuzjastycznie ;)
Back in black
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

zachar pisze:Jak jesteś taki cwany to po cholerę żalisz się że w dorado rozszczelnił się carbon i goleń przecieka. Wymień, przecież nie ma rzeczy niezniszczalnym!
Zachar twoja głupota mnie powala. Może właśnie dlatego mam sprawę w sądzie i wymieniam ten amor? Hm? Zresztą nie kupiłem dorado, zeby zatrzymywać się nim na drzewie.
Spaced pisze:Zapominam czasem, ze znasz sie lepiej.
Nie, to Ty za każdym razem najlepiej
EZrider pisze:Podwórko podwórkiem, uczelnia uczelnią. Praktyka uber teoria.
.Też tak wyznaję. Zresztą, skoro to byłby taki idealny stosunek, to czemu wszystkie obręcze nie są tak projektowane? To chyba nie problem zaprojektować obręcz o takim stosunku wysokość/szerokość a potem tylko kombinować z profilem.
Z gówna bata nie ukręcisz.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

KubaLaPL pisze: To chyba nie problem zaprojektować obręcz o takim stosunku wysokość/szerokość a potem tylko kombinować z profilem.
Coś mi się wydaje że to nie jest czasami takie proste i oczywiste... Signa fr też można było na etapie projektowania wyposażyć w normalną geometrię. A jest jak jest.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości