
4-ro tłoczkowe X-0 ??
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
4-ro tłoczkowe X-0 ??
Przy prezentacji prototypowej przerzutki srama, widać również inny niż w znanym X0 zacisk. Czyżby 4 tłoki w X0 ??


http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Szczerze jak tu się nieraz pewne rzeczy czyta to aż ciężko coś powiedzieć ... Niedługo będą teorie,że tylko Code ogarnia XC
Nie wiem jakie Ty XC śmigasz ,ale akurat jestem po pewnych ustaleniach z organizatorem jednej z serii Pucharu Polski i nie widzę potrzeby niczego mocniejszego niż zwykłe typowe hample do XC. Sam nieraz śmigam po tych terenach i Elixiry mają nadwyżkę mocy. Tutaj nawet nie mam mowy,aby moc się zmieniała,bo to są śmiesznie krótkie zjazdy - kiedyś tylko przy oryginalnych przewodach ,przy temp. powyżej 30 stopni i po 2 godzinach intensywnej jazdy czułem,że mi klamka mięknie.

https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

nopainnogame jak ciężko coś powiedzieć to może nic nie mów ?
Juicy był dla mnie niewystarczający nawet przy szybkiej jeździe po mieście - wyhamowanie z 40km/h do zera zajmowało sporo więcej niż przy użyciu code. Przy jeździe w granicach 20km/h właściwie nie obserwuję różnic między tymi hamulcami, ale im szybciej jadę, tym większa przewaga 4-tłoka.
Jak Ci może klamka mięknąć w 30* ?
To jest właśnie niestałość elixirów o której mówiłem...
Juicy był dla mnie niewystarczający nawet przy szybkiej jeździe po mieście - wyhamowanie z 40km/h do zera zajmowało sporo więcej niż przy użyciu code. Przy jeździe w granicach 20km/h właściwie nie obserwuję różnic między tymi hamulcami, ale im szybciej jadę, tym większa przewaga 4-tłoka.
Jak Ci może klamka mięknąć w 30* ?

Nie jestem co do tego pewien, bo gdzieś obiło mi się o uszy, że może i tłok w zacisku jest taki sam (ceramiczny), materiały oczywiście inne, ale klamki mają inne krzywki w servo-wave, a co za tym idzie inne przełożenie, inny "feeling" i inną "moc/siłę"...?GgG pisze:Ostatnio czytałem, że jeśli chodzi o moc to xtr / xt / slx są takie same ale nie jeździłem na żadnym z tych hampli tak więc nie jest to przeze mnie sprawdzone. Ale kto wie.
Jaki sens byłby robić hamulce różniące się tylko wykończeniem i wagą? Shimano nie jest chyba takie głupie, by strzelać sobie w stopę? I to rodzi się kolejne pytanie... jeśli XTRy są tak mocne, to do czego zdolne będą nowe Sainty!? Do wyciśniecia aluminiowego rdzenia z tarczy ICE?


pozdro
frango
frango
-
- Posty: 1836
- Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ak47 nie o to zupełnie mi chodziło - jak się czyta,że w XC potrzebujesz Codówa to w mig nasuwa się pytanie jakich hampli byś potrzebował do mocniejszych dyscyplin ? Wiesz jak każdy miałby myśleć w taki sposób to wszyscy byśmy musieli kupować mega mocne hample,bo takie zawsze będą lepiej hamować,a w normalnym XC nie o to chodzi,aby wyhamować z 40km/h do zera - tarcze 200mm i Code w XC i staje w miejscu 

https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów 

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Klama w nich to będzie to samo co w XTRfrango pisze: jeśli XTRy są tak mocne, to do czego zdolne będą nowe Sainty!?

Tłoczki mają miec tą samą średnicę a zacisk jedynie przeprofilowany dla technologii ICE

Ogolnie zajebioza będzie

Wczoraj je przetestowałem przy -10*C





Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości