Nastepca marzocchi shiver?

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

shivn pisze:Sądzę, że nie ważne co tam wsadzą, nawet jeśli będzie ważył tyle co oryginał (3,8kg), i tak mnóstwo ludzi kupi ten amortyzator, a na pewno Ci, którzy jeździli na pierwszej wersji Bo dla mnie może ważyć tyle samo, ale jest istnieje duża grupa osób dla których będzie to "ciężkie bydle, mój boxxer z protone jest lżejszy" i oni będą hejtować.
Własnie o to chodzi, ze ta grupa jest mała. Ile osób na forum ma stare ciezkie amory? Mało , a w Polsce odsetek wielbicieli oldschoolu jest bardzo duzy. To, że masz duzo kolegów którym cos sie spodoba nie znaczy, ze jest was duzo z puntku widzenia sprzedawcy. To są zupełnie inne liczby.

Inna sprawa, ze na rynku juz jest sporo świetnie pracujących amorów i nikt przy zdrowych zmysłach nie wziałby 800-1000g cięższego amora dla minimalnej poprawy w pracy.

A co do sprężyn to co złego w powietrzu? I czemu dobre, ze toporne? Ja dlatego tak chwale avy w moim boxxerze bo to jest dowód ze można zrobić bardzo lekki amor, który jest bezobsługowy i niezawodny.


A 600ml na otwarta kąpiel to idiotyczna ilość. U siebie mam 1/3 tego i serwisuje i tak bardzo żadko.
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Nie wiem czemu taka wielka zajawka na usd, skoro Ava i Kowa mają doskonałe amory usd.. Może chodzi o sam szum. Fox odpuścił i sądzę, że i marz może jakąś krótką serię wypuści i tyle.. Ale mówi się o tym i jest ok ;)
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Shiver waży 3880g z niską półką i nieciętą sterówką. Ani mniej, ani 4kg.
Już to widzę, Shiver TST ATA WC...
GgG pisze:To tak jakbyś napisał, że samochód to kocioł parowy i 4 koła.
Kiepskie porównanie, bo to by było kłamstwo.

Jest jeszcze jeden aspekt - wielbiciele oldsqlu raczej nie ładują nowych i drogich rzeczy, a jak wyjdzie nowy Shiver, to taki będzie.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

ArthurGreen pisze:Nie wiem czemu taka wielka zajawka na usd, skoro Ava i Kowa mają doskonałe amory usd.
No tylko Ava nowa jest pieruńsko droga i cięzka, a kowa jest po prostu cięzka i pieruńsko droga. Takie 888 evo tylko poprawione to zawsze fajna zajawka.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Dajcie mi go.
muras
Posty: 662
Rejestracja: 26.02.2006 18:19:38
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: muras »

Tanneco zainwestował w Marza ? Chociaż nigdy specjalnie nie podobały mi się marzochy to fajnie że marka nie zginie. BTW ze względów marketingowych na polskim rynku zmieniłbym nazwę dampera ;)
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Spaced pisze:Ava nowa jest pieruńsko droga i cięzka
i pieruńsko brzydka ;)

Fajnie było by widzieć powrót Shivy ;)
shivn
Posty: 126
Rejestracja: 23.11.2011 19:47:34
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: shivn »

Fajnie było by widzieć powrót Shivy ;)
i właśnie na to czekamy ;D
Korli
Posty: 102
Rejestracja: 16.05.2011 18:19:22
Lokalizacja: Bodø/Warszawa
Kontakt:

Post autor: Korli »

oj czekamy! zawsze mi się podobał shiver, i chętnie go zakupie mimo większej wagi niż normalne amortyzatory.
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

nawiązując do innego popularnego obecnie tematu:
http://www.dh-zone.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=68487
Ciekawe że wystarczy podmienić tłumiki i ludzie będą się podniecać 11 letnim amortyzatorem :) hehe
Ciekawe że nie wzieli najnowszej obudowy tylko najstarszą (może dlatego że teraz bardziej trafia w modę)

Jeśli nowy shiver nie zostanie zepsuty zbytnim odchudzaniem to chętnie bym go kupił. A do tego czasu też mógłbym zmieniać tłumiki, choć jedyne co bym tak naprawdę zyskał to więcej regulacji, praca oryginału jest przecież naprawdę dobra :)
szymon102
Posty: 1467
Rejestracja: 27.04.2008 09:42:26
Lokalizacja: N.Sącz
Kontakt:

Post autor: szymon102 »

Oby puszka były wytrzymalsza i sztywniejsza niż ta stara. Coraz więcej tych usd ostatnio :D
S:sztyca CB Joplin,shiver na części,manitou black,sherman 1,5"203mm skoku.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Spaced pisze:o tylko Ava nowa jest pieruńsko droga
3600zł za nowke to dużo się jest?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
AdiFreerider
Posty: 550
Rejestracja: 05.04.2009 21:32:26
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: AdiFreerider »

off_road pisze:3600zł za nowke to dużo się jest?
moim zdaniem średnio.
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

porownaj to z fox-em, lub marzocchi ;)

mowie o cenie sklepowej.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Ale realna Foxa i Marza jest sporo niższa.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

off_road pisze:3600zł za nowke to dużo się jest
O staniały.

Las3k_91 Ldz pisze:Ale realna Foxa i Marza jest sporo niższa.
Realna? Jak ja lubie to teoretyczne porównywanie cen w internecie. Używka po okazji vs nowy amor na gwarze...
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

nawet lepiej:
995 US$ = 3 194,0471 złotego polskiego

Mistrzostwo świata porównywać ceny używek innych marek do nowki sztuki.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Nieraz nie rozumiem co tutaj ludzie piszą ... Na pewno masa oldschoolowych gości kupi nowego Shivera,gdzie ich rowery są często warte tyle ile by kosztował sam amor :? Nawet,gdyby wpakowali to do innej puszki z tłumikami RC3 to ja się pytam po jaką cholerę ? :lol: Odliczając prosów i gości,którzy mają sprzęt dużo taniej - ile na żywo widzieliście nowych Dorado,czy amorów od Kowy ? Już nawet nie mówię o naszym kraju,gdzie są pojedyńcze egzemplarze :roll: Rozumiem,że x lat temu ten amor coś znaczył,ale sami przestali go produkować :? RS chyba nawet o tym nie pomyślał, a Fox zrezygnował. Nawet niech niby będzie bardziej czuły to ile osób to naprawdę widzi,a nie "chce" widzieć. Znam faceta,który ma RC3, jeździł na tym kupę czasu,a potem się mnie pyta,czy wiem jak to ustawić,bo sam nie wie od czego są te wszystkie regulacje :? Zmienialiśmy ustawienia o 2-3 kliknięcia znajomym nie informując ich i nikt prawie tego nie zauważył! Znam też osobę,która się tutaj nieraz udziela - jak się czyta co piszę to wychodzi prawie na prosa,a facet ledwie się na rowerze trzyma :lol: Panowie ogarnijcie się... Tu wszyscy piszą o mega czułości sprzętu, o katowaniu,ale w ogóle tego nie widać,czy po filmach,czy zawodach. Tutaj poziom jazdy jest przeciętny (z małymi wyjątkami na mega kozaków i śmigających na pałę),a Ci co na prawdę widzą dużą różnice w sprzęcie nie siedzą na forach. PS: wiem jestem dziwny,bo na pewno nie zauważę różnicy,gdybym miał np.Foxa 831 z Kashimą :lol:
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

nopainnogame Shiver płynie po lesie, ale wg mnie to nie jest jego główna zaleta. Brak boostera uniemożliwia złamanie tejże części :)
Ja zauważyłem że shiver wytrzymuje bardzo dużo, a jak się przesadzi to trzeba go jedynie skręcić od nowa.Także jeśli nowy miałby dalej pięknie działać i nie pękałby z byle powodu to chętnie bym takie coś widział.

Nie wnikam już dlaczego w motocrossie amory usd przeważają, mi się taka konstrukcja po prostu bardziej podoba.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości