jest długa ale to raczej jej zaleta w dh i fr. Czym dłuższa rama tym lepiej zachowuje się przy dużych prędkościach. Poza tym idealnie nadaje się do sporych amorów. Chociaż gdybym miał brać tylko pod kątem dh to pewnie brałbym 14". ale ja jezdze tym na codzień właśnie enduro/fr więc zdecydowanie bardziej wolę 16".
Jeździłem na Dragu 16", teraz jeżdżę na Pitbull'u 14", brak porównania. Na pitbullu się jeździ duuużo lepiej. Co do wytrzymałości to raczej też na plus pitbull'a, chociaż o dragu złego słowa też powiedzieć nie mogę jeżeli o to chodzi
Dragstar/cocaine w cale jakiś tam cudowny nie jest. są lepsze ramy. bitch/surge/core. Jeżeli chodzi o geometrie to polecił bym streetfightera. Ale ta rama zaś nie jest tak wytrzymała jak dragstar. Poza tym masz nową za 250+ gwara dwa lata, a jak dobrze półki ustawisz(tak żeby wgniotów w ramie nie zrobić), to możesz powiedzieć że jeździłeś z duro
"Człowieku, przecież wiesz że jesteś w stanie załatwić wszystko tak jak załatwiasz bakanie"
korzystając z okazji:
Jaka ośka piasty do dragstara (9 czy 10 mm ?) i jaka forma zapięcia (szybkozamykacz, bolty na imbusy czy śruby) ? Ewentualnie jaka piasta po prostu ..
Z tego co kiedyś ktoś wspominał na forum rozmiar jest calowy, który w milimetrach wychodzi miedzy 9 a 10 mm, tak więc tym się zbytnio nie sugeruj Zamykanie też sam wybierasz, ale najlepiej te na 10 mm z pseudo sztywną osią
Vin_OSW argumenty? tzn? geo jest prakrycznie takie samo. porównywałem z cocainą. co do wytrzymałości to jest alu 7005 jak w coce ma duży guset pod/za główką wszystkie wsporniki są cnc.
artin.van.bruyen pisze:Vin_OSW argumenty? tzn? geo jest prakrycznie takie samo. porównywałem z cocainą. co do wytrzymałości to jest alu 7005 jak w coce ma duży guset pod/za główką wszystkie wsporniki są cnc.
Ja bym już na przykład nie zaufał tym odchudzonym hakom