Tłoczki w Elixirach
Tłoczki w Elixirach
Witam, czy ktoś może miał już problem z cofnięciem tłoczków w Avidach przy wymianie klocków? kombinuje i napieram płaskim śrubokrętem na stare klocki, ale to nic nie daje, cofnęły się trochę, ale jeden tłoczek odstaje ten 1 mm. A to nie wystarczy, aby weszły nowe okładziny. Przed ściągnięciem kloców nie było żadnych objawów zapowietrzenia. A po ich ściągnięciu na pewno klamki nie nacisnąłem.
-
- Posty: 505
- Rejestracja: 04.04.2012 19:53:57
- Lokalizacja: Czarny Bór
- Kontakt:
bardzo mnie to irytuje w obecnych klamkach, są za małe zbiorniczki wyrównawcze, i nie idzie tak zrobić żeby przy wymianie starych klocków na nowe bezproblemowo, rozepchać tłoczki
Dla nas to może nie jest to jakiś ogromny problem, ale dla osoby która pierwszy raz coś takiego robi jest to nie lada zagadka, i trzeba się dowiadywać co i jak.
Dla nas to może nie jest to jakiś ogromny problem, ale dla osoby która pierwszy raz coś takiego robi jest to nie lada zagadka, i trzeba się dowiadywać co i jak.
Ok, dzięki wielkie: ) zrobione : ) tylko zastanawia mnie jedna rzecz, przy następnej zmianie nie będzie problemu z cofnięciem tłoczków? skoro upuściłem pewną ilość oleju to teraz przy następnych razach powinno być lepiej? w takim razie jak było na początku, że przy tej poprzedniej ilości(większej) oleju, tłoczki były w położeniu zero i pełne klocki się mieściły? może chodzi o minimalne, niewyczuwalne ilości powietrza, które w czasie użytkowania dostają się do układu, a następnie blokuje cofnięcie tłoczków ?
w elixirach nie wiem jak jest do końca, bo tam chyba jakoś zbiorniczek jest zintegrowany z cylindrem, wiem jedno, w code upuściłem olej żeby nowe klocki założyć, wszystko git, kilka miesięcy później hamuje na długiej trasie klocki się mocno starły, i wciskam klamkę a tu lipa klamka wchodzi do końca ( a rower jedzie dalej), zrobiła się próżnia, za mało oleju, ale po dolaniu wszystko grało
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość