
Karbonowy Specialized Demo
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Nie zakładałeś zmniejszenia pakietuLas3k_91 Ldz pisze:Anyway - miałem rację.

Hope piasty jeszcze nie ma, canfield 9T ma. A co do zahaczenia - wyrwałeś kiedyś 2 kominy z zębatki 4 wyciągi od domu, zaraz przed zjazdem w champery?


-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wiesz, ja kiedyś dostałem w czoło denkiem od butelki po rozpuszczalniku, którą wrzuciłem do ogniska 10m dalej. Jak się ma pecha, to się różne rzeczy dzieją. Kominy tylko raz 2 zgubiłem.Spaced pisze:Hope piasty jeszcze nie ma, canfield 9T ma. A co do zahaczenia - wyrwałeś kiedyś 2 kominy z zębatki 4 wyciągi od domu, zaraz przed zjazdem w champery? Dobrze mieć prześwit. W ubiegłym sezonie wyrwałem 2 kominy, po 2 razy. A czystej jazdy mialem moze 5 tygodni wiec jak ktos mieszka w górach to szanse jeszcze większe
-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ciekawe, że mówisz że rockringi, fabrycznie montowane w omawianym demo wychodzą z użyciaLas3k_91 Ldz pisze:Rockringi wychodzą z użycia jak niedawno rogi w XC, kiedyś nie było bez nich roweru, a teraz większość nie używa.

-
- Posty: 5216
- Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Porównanie dalej od czapy bo rockring działa i spełnia swoje zadanie świetnie, przy niskiej wadze. Straitline w wersji 32-36T wazy tylko 3g wiecej niz lg1+. No ale trzeba brać e13 bo rockringi wyszły z modyLas3k_91 Ldz pisze:Z rogami fabrycznie też jakiś rower znajdziesz. Proste pytanie - więcej rowerów z rockringiem jest teraz czy 8 lat temu?

btw. Rower, o ktorym tu jest mowa nie ma rogów, ma za to w kompletnej wersji napinacz z rockringiem. Widzisz różnice?
W niższym modelu jest 36T a suport na tej samej wysokościSpaced pisze:Chociaz tutaj weź pod uwage, że pakiet 32T.

Zresztą samo zmniejszenie zębatki do chociażby 32 i założenie rockringu/basha (tu nie mam zamiaru się włączać do dyskusji co lepsze :P ) nie załatwia sprawy bo zostaje kwestia walenia korbami przy dokręcaniu... Tych chyba do 150mm nie skrócą?

Więc ciągłe obniżanie suportu raczej nie wchodzi w grę jak rower ma się sprawdzać na każdej trasie, nie tylko tych stromych.
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
To bez sensu skoro gadaja, ze obnizyli support wlasnie dlatego, ze maja wiekszy prześwit.miki_ck pisze:W niższym modelu jest 36T a suport na tej samej wysokości
Szczerze to bashem przy niskim pakiecie ryje zdecydowanie częściej niz korbami przy kręceniu.miki_ck pisze:Zresztą samo zmniejszenie zębatki do chociażby 32 i założenie rockringu/basha (tu nie mam zamiaru się włączać do dyskusji co lepsze :P ) nie załatwia sprawy bo zostaje kwestia walenia korbami przy dokręcaniu... Tych chyba do 150mm nie skrócą?
Demo nie ma 2 różnych ustawien?miki_ck pisze:Więc ciągłe obniżanie suportu raczej nie wchodzi w grę jak rower ma się sprawdzać na każdej trasie, nie tylko tych stromych.

No jak się nie walczy o każdy ułamek sekundy szukając miejsca na wciśnięcie chociaż jednego-dwóch obrotów korby to też problemu z niskim suportem nie widzę. Ale przy przesadnie niskim może być gorzejSpaced pisze:Szczerze to bashem przy niskim pakiecie ryje zdecydowanie częściej niz korbami przy kręceniu.

Nawet 3 (338-343-353) tylko że raczej będzie to też wpływać na zwiększanie kąta główki...Spaced pisze:Demo nie ma 2 różnych ustawien?
http://miki-ck.pinkbike.com/ Freeride!
Mysle, że takie kąty są wynikiem specyficznych zawodników, z którymi współpracował spec podczas tworzenia demo. Brendog jest znany, z tego, ze nie lubi pedałować, Hill sobie radzi ale też raczej woli bez kręcenia. Do tego obaj maja konkretny styl jazdy. Wątpie by stało się to trendem na PŚ chociaż taka geo demo jest dobra dla typowego klienta bo sprawia wrażenie bardzo rozrywkowego roweru, nawet jesli nie koniecznie najszybszego bo masz skoczny rower, z krótkim tyłem, mega niskim pakietem i bez usztywniania sie zawieszenia. Co z tego, ze są ramy, które lepiej pedałują (tutaj zawieszenie i pakiet dobrze do siebie pasują) czy lepiej utrzymują prędkość - ważne, ze demo robi bardzo dobre pierwsze wrażenie.miki_ck pisze:No jak się nie walczy o każdy ułamek sekundy szukając miejsca na wciśnięcie chociaż jednego-dwóch obrotów korby to też problemu z niskim suportem nie widzę. Ale przy przesadnie niskim może być gorzej
Marketingowo to najlepszy obecnie rower na rynku z najbardziej mainstreamowymi parametrami. Z potencjalnych wad roweru 3/4 użytkowników nie zda sobie sprawy. Taki rowerowy odpowiednik Hollywoodzkiego blockbustera

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości