Karbonowy Specialized Demo

tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

na bikeradar pojawila sie pierwsza recka http://www.bikeradar.com/mtb/gear/categ ... 8-12-46292
;)

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

To w sumie ciekawe po tym jak dziennikarze bikeradara udostępnili zdjęcia speca bez zgodny nie tak dawno temu.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

338mm BBH. Spaced, nie wspominałeś czasem kiedyś a propos mojej poprzedniej ramy, że bez sensu jest robienie tak niskich suportów i na pewno w tę stronę to nie pójdzie? :D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Nie. Ja jestem fanem niskich supportów. Chociaz tutaj weź pod uwage, że pakiet 32T. Obecnie 32T z dobrym przełozeniem do dh tylko na piescie canfielda za 900zł mozna ogarnąc ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

No to ktoś inny widocznie. Anyway - miałem rację.

32T z przodu, to chyba Hope'owskie 9T na tył trzeba dać, żeby było sensownie. Stalowe 36T nawet jak od czasu do czasu zahaczy o glebę, to nic mu nie jest. Ale jest tak bardzo passe...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Las3k_91 Ldz pisze:Anyway - miałem rację.
Nie zakładałeś zmniejszenia pakietu ;) Przy 38T nikt by nizej nie zszedł. Zreszta na razie jedna firma chociaz podejzewam, ze jesli 32x 9T sie przyjmie to zejdą.

Hope piasty jeszcze nie ma, canfield 9T ma. A co do zahaczenia - wyrwałeś kiedyś 2 kominy z zębatki 4 wyciągi od domu, zaraz przed zjazdem w champery? ;) Dobrze mieć prześwit. W ubiegłym sezonie wyrwałem 2 kominy, po 2 razy. A czystej jazdy mialem moze 5 tygodni wiec jak ktos mieszka w górach to szanse jeszcze większe ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Spaced pisze:Hope piasty jeszcze nie ma, canfield 9T ma. A co do zahaczenia - wyrwałeś kiedyś 2 kominy z zębatki 4 wyciągi od domu, zaraz przed zjazdem w champery? Dobrze mieć prześwit. W ubiegłym sezonie wyrwałem 2 kominy, po 2 razy. A czystej jazdy mialem moze 5 tygodni wiec jak ktos mieszka w górach to szanse jeszcze większe
Wiesz, ja kiedyś dostałem w czoło denkiem od butelki po rozpuszczalniku, którą wrzuciłem do ogniska 10m dalej. Jak się ma pecha, to się różne rzeczy dzieją. Kominy tylko raz 2 zgubiłem.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Zależy gdzie jezdzisz. Ja mam basha mocno styranego ale zobacz , że to są maszyny na PŚ. Tam nie moze byc ryzyka awarii, a trasy mają kapke więcej pułapek niż ukryte tailsy w środku polski ;)
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

ja jakbym narzekał że mi pada zębatka od uderzeń to bym założył rockring(najlepiej stalowy blat). Ale ostatnio rockringi niemodne...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

pietryna pisze:ja jakbym narzekał że mi pada zębatka od uderzeń to bym założył rockring(najlepiej stalowy blat). Ale ostatnio rockringi niemodne...
A wystarczyło wejść do mojego bikechecka i zobaczyć, że kominy wyrwało mi pomimo tego, że mam rockring ;)
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

A weź teraz wyszukuj. ;) W podpis byś wrzucił, to by było szybciej.
Rockringi wychodzą z użycia jak niedawno rogi w XC, kiedyś nie było bez nich roweru, a teraz większość nie używa.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Las3k_91 Ldz pisze:Rockringi wychodzą z użycia jak niedawno rogi w XC, kiedyś nie było bez nich roweru, a teraz większość nie używa.
ciekawe, że mówisz że rockringi, fabrycznie montowane w omawianym demo wychodzą z użycia ;) Na rockringu masz najlepszy znany mi napinacz + całkiem niezłe gamuty. Taco jest więcej ale to nie znaczy, ze rockring z uzycia wyszedł.
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

Z rogami fabrycznie też jakiś rower znajdziesz. Proste pytanie - więcej rowerów z rockringiem jest teraz czy 8 lat temu? ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Las3k_91 Ldz pisze:Z rogami fabrycznie też jakiś rower znajdziesz. Proste pytanie - więcej rowerów z rockringiem jest teraz czy 8 lat temu?
Porównanie dalej od czapy bo rockring działa i spełnia swoje zadanie świetnie, przy niskiej wadze. Straitline w wersji 32-36T wazy tylko 3g wiecej niz lg1+. No ale trzeba brać e13 bo rockringi wyszły z mody ;) A ogólnie rockringów jest teraz mniej niz 8 lat temu bo 8 lat temu rockringi byly jedynym rozwiazaniem do ochrony zębatki.


btw. Rower, o ktorym tu jest mowa nie ma rogów, ma za to w kompletnej wersji napinacz z rockringiem. Widzisz różnice?
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Spaced pisze:Chociaz tutaj weź pod uwage, że pakiet 32T.
W niższym modelu jest 36T a suport na tej samej wysokości :roll:

Zresztą samo zmniejszenie zębatki do chociażby 32 i założenie rockringu/basha (tu nie mam zamiaru się włączać do dyskusji co lepsze :P ) nie załatwia sprawy bo zostaje kwestia walenia korbami przy dokręcaniu... Tych chyba do 150mm nie skrócą? ;)
Więc ciągłe obniżanie suportu raczej nie wchodzi w grę jak rower ma się sprawdzać na każdej trasie, nie tylko tych stromych.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

miki_ck pisze:W niższym modelu jest 36T a suport na tej samej wysokości
To bez sensu skoro gadaja, ze obnizyli support wlasnie dlatego, ze maja wiekszy prześwit.
miki_ck pisze:Zresztą samo zmniejszenie zębatki do chociażby 32 i założenie rockringu/basha (tu nie mam zamiaru się włączać do dyskusji co lepsze :P ) nie załatwia sprawy bo zostaje kwestia walenia korbami przy dokręcaniu... Tych chyba do 150mm nie skrócą?
Szczerze to bashem przy niskim pakiecie ryje zdecydowanie częściej niz korbami przy kręceniu.
miki_ck pisze:Więc ciągłe obniżanie suportu raczej nie wchodzi w grę jak rower ma się sprawdzać na każdej trasie, nie tylko tych stromych.
Demo nie ma 2 różnych ustawien? ;)
miki_ck
Posty: 1491
Rejestracja: 25.11.2008 21:19:53
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Post autor: miki_ck »

Spaced pisze:Szczerze to bashem przy niskim pakiecie ryje zdecydowanie częściej niz korbami przy kręceniu.
No jak się nie walczy o każdy ułamek sekundy szukając miejsca na wciśnięcie chociaż jednego-dwóch obrotów korby to też problemu z niskim suportem nie widzę. Ale przy przesadnie niskim może być gorzej :roll:
Spaced pisze:Demo nie ma 2 różnych ustawien?
Nawet 3 (338-343-353) tylko że raczej będzie to też wpływać na zwiększanie kąta główki...
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

miki_ck pisze:No jak się nie walczy o każdy ułamek sekundy szukając miejsca na wciśnięcie chociaż jednego-dwóch obrotów korby to też problemu z niskim suportem nie widzę. Ale przy przesadnie niskim może być gorzej
Mysle, że takie kąty są wynikiem specyficznych zawodników, z którymi współpracował spec podczas tworzenia demo. Brendog jest znany, z tego, ze nie lubi pedałować, Hill sobie radzi ale też raczej woli bez kręcenia. Do tego obaj maja konkretny styl jazdy. Wątpie by stało się to trendem na PŚ chociaż taka geo demo jest dobra dla typowego klienta bo sprawia wrażenie bardzo rozrywkowego roweru, nawet jesli nie koniecznie najszybszego bo masz skoczny rower, z krótkim tyłem, mega niskim pakietem i bez usztywniania sie zawieszenia. Co z tego, ze są ramy, które lepiej pedałują (tutaj zawieszenie i pakiet dobrze do siebie pasują) czy lepiej utrzymują prędkość - ważne, ze demo robi bardzo dobre pierwsze wrażenie.

Marketingowo to najlepszy obecnie rower na rynku z najbardziej mainstreamowymi parametrami. Z potencjalnych wad roweru 3/4 użytkowników nie zda sobie sprawy. Taki rowerowy odpowiednik Hollywoodzkiego blockbustera ;)
ablee
Posty: 1157
Rejestracja: 16.11.2005 10:50:44
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: ablee »

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 4 gości