Amor z tytanową spężyną

HighFly
Posty: 168
Rejestracja: 12.12.2011 17:41:32
Kontakt:

Amor z tytanową spężyną

Post autor: HighFly »

Specialiści,
interesuje mnie amor na tytanowym springu. Co byście polecili, nowe rc3 evo ti czy podobni bedzie działa (a moze lepiej) rc2x ti ???
pozdro

Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

I myślisz, że poczujesz różnicę między stalową a ti? I zobacz ile kosztuje bardziej miękka albo twarda ti u dystry ;)
HighFly
Posty: 168
Rejestracja: 12.12.2011 17:41:32
Kontakt:

Post autor: HighFly »

myśle, że poczuje. Ba, nawet jestem pewien !

SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

jak wierzysz to poczujesz różnicę w pracy
Soulforged
Posty: 452
Rejestracja: 11.04.2008 21:36:34
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Soulforged »

HighFly pisze:myśle, że poczuje. Ba, nawet jestem pewien !
Jaką dokładnie różnicę zamierzasz odczuć? Więcej lub mniej tłumienia, HSC, LSC? ew. zmniejszenie efektu stick-slip?
piotrex
Posty: 6157
Rejestracja: 19.04.2004 16:24:03
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: piotrex »

jak masz kase na evo to wez je,bardzo fajny amor

a roznicy pomiedzy praca sprezyny ti a stalowa nie wyczujesz (miedzy amorami moze byc jakas roznica w pracy,bo teoretycznie tlumiki pomiedzy wersjami ti i nie-ti sa niewymienialne,a przynajmniej maja rozne numery).
Nie udzielam porad przez PW/nie skupuje sprzetu
HighFly
Posty: 168
Rejestracja: 12.12.2011 17:41:32
Kontakt:

Post autor: HighFly »

osobiście raz jeździłem z amorkiem z ti springiem i chodził miodnie. Oprocz tego mam zmotaną spręzyne ti w damperze i chodzi inaczej niz stalówka. Cięzko jest opisać różnice, ale chodzi tak bardziej miękko i jest jakkby bardziej sprężysta.

SeraaX
moderator
Posty: 3578
Rejestracja: 22.11.2005 10:56:48
Kontakt:

Post autor: SeraaX »

HighFly chodzi bardziej miękko, bo pewnie jest bardziej miękka ;)
KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

HighFly pisze:osobiście raz jeździłem z amorkiem z ti springiem i chodził miodnie.
Może dlatego, że TI są w najwyższych modelach, które z definicji chodzą miodnie?
Żeby zwiększyć sprężystość wystarczy rozkręcić tłumienie.
Z gówna bata nie ukręcisz.
HighFly
Posty: 168
Rejestracja: 12.12.2011 17:41:32
Kontakt:

Post autor: HighFly »

oj pietryna pietryna - nabijaj sie dalej ...

obie sprężyny miałem o tej samej twardości - z tym że stalowa była ori fox 3,25 a tytanówka 3,0

nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Jako ciekawostka, próbowałem dokupić sprężynę o innej twardości do swoich 66 RC3 Ti. Stalowa: 120zł. Tytanowa: 840zł. Czy tytan jest wart dodatkowych 720zł?


...
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

HighFly pisze:oj pietryna pietryna - nabijaj sie dalej ...
Dziwisz się jeszcze? Placebo, nic więcej.
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Sherman Firefly może? :P
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości