[luke_] MDE Damper SX + Elka Stage 5 + Fox 36 FLOAT 180mm
Grześ, w wersji do latania, siodło jest na maksa opuszczone. Stąd jak usiąde to jestem blisko kiery a rower krótki 
W takiej konfiguracji siodła praktycznie nie używam, a jak je ustawię w normalnej pozycji do jazdy, to rower krótki nie jest (widać jak siodło mam do przodu przesunięte generalnie)
demo się kurzy, bo jest niekompletne na razie. Ale jak je skończę, to na lokalnych trasach i tak nie będę jeździł bo Covert jest lepszy po prostu tutaj.

W takiej konfiguracji siodła praktycznie nie używam, a jak je ustawię w normalnej pozycji do jazdy, to rower krótki nie jest (widać jak siodło mam do przodu przesunięte generalnie)

demo się kurzy, bo jest niekompletne na razie. Ale jak je skończę, to na lokalnych trasach i tak nie będę jeździł bo Covert jest lepszy po prostu tutaj.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
Dzisiaj byłem polatać na lokalnych traskach "DH" i potem zaraz podniosłem siodło, zdjąłem ochraniacze i zrobiłem sobie małe AM na innych traskach 
Uwielbiam tą uniwersalność tego roweru.
Generalnie gdyby mieć dwa komplety kół i zapasowy drugi powietrzny damper (niegłupi pomysł) to ogarnie wszystko co potrzeba i mógłby zostać jako jedyny rower w stajni.
Po dokładnym zgłębieniu tematu i ustawieniu zawieszenia etc., stwierdzam że rower jest po prostu rewelacyjny.
Podjeżdża, zjeżdża, skacze, lata - wszystko czego można pragnąć.
Oczywiście nie zjeżdża tak jak rasowa zjazdówka i nie podjeżdża tak jak rasowy hardtail. Trzeba mieć tego świadomość.
Z pewnych powodów, demówkę sobie zostawiam. Więc kwestie ekstremalnych (przynajmniej dla mnie) zjazdów ona ogarnie i będzie super.
Pewnie ruszę ją kilka razy w roku, ale i tak warto ją zostawić
Ostatnio zrobiłem sobie dokładny serwis wszystkiego i przy okazji zmieniłem linki. Myślę że jest lepiej teraz.

Dodatkowo chwilę pobawiłem się kamerką i zrobiłem króciutki filmik, jako mój pierwszy edit. Tak dla zabawy - było fajnie
http://www.pinkbike.com/video/273089/
i taki video-żarcik ze śmiesznym zakończeniem z dzisiaj
https://vimeo.com/48208514

Uwielbiam tą uniwersalność tego roweru.
Generalnie gdyby mieć dwa komplety kół i zapasowy drugi powietrzny damper (niegłupi pomysł) to ogarnie wszystko co potrzeba i mógłby zostać jako jedyny rower w stajni.
Po dokładnym zgłębieniu tematu i ustawieniu zawieszenia etc., stwierdzam że rower jest po prostu rewelacyjny.
Podjeżdża, zjeżdża, skacze, lata - wszystko czego można pragnąć.
Oczywiście nie zjeżdża tak jak rasowa zjazdówka i nie podjeżdża tak jak rasowy hardtail. Trzeba mieć tego świadomość.
Z pewnych powodów, demówkę sobie zostawiam. Więc kwestie ekstremalnych (przynajmniej dla mnie) zjazdów ona ogarnie i będzie super.
Pewnie ruszę ją kilka razy w roku, ale i tak warto ją zostawić

Ostatnio zrobiłem sobie dokładny serwis wszystkiego i przy okazji zmieniłem linki. Myślę że jest lepiej teraz.

Dodatkowo chwilę pobawiłem się kamerką i zrobiłem króciutki filmik, jako mój pierwszy edit. Tak dla zabawy - było fajnie

http://www.pinkbike.com/video/273089/
i taki video-żarcik ze śmiesznym zakończeniem z dzisiaj

https://vimeo.com/48208514
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
swietny swietny.
i nareszcie ktos kto mysli podobnie!
ja mam wlasnie 2 zestawy kol na jednych lzejsze oponki + "szybszy bieznik"
na drugich kloce do enduro/dh
bylem posmigac po traskach XC na tych lzejszych kolach i jezdzi sie duzo lepiej
moze dla niektorych to foch ale dla mnie dobry pomysl. zwlaszcza jak wszystko jest zrobione na bezdetkowe i zmiana opon to troche walenia...
2 dampery tez
troche przez przypadek bo mi zostal sprezyniak po starej ramie i pasuje.
ja nie mam roweru do DH.
pozdro!
i nareszcie ktos kto mysli podobnie!
ja mam wlasnie 2 zestawy kol na jednych lzejsze oponki + "szybszy bieznik"
na drugich kloce do enduro/dh
bylem posmigac po traskach XC na tych lzejszych kolach i jezdzi sie duzo lepiej
moze dla niektorych to foch ale dla mnie dobry pomysl. zwlaszcza jak wszystko jest zrobione na bezdetkowe i zmiana opon to troche walenia...
2 dampery tez

ja nie mam roweru do DH.
pozdro!
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
Wrzuciłem mostek 50mm dla testów, czyli 15mm krótszy.
Objeździłem i oblatałem rower na lokalnej trasce i wygląda na to że mostek zostanie. Nie wiem jak na podjazdach jeszcze, ale nie jest to moim priorytetem.

Generalnie wydaje się że z jednej strony trochę łatwiej skręca, ale czuję więcej stabilności z drugiej. Podoba mi się ten kierunek
Objeździłem i oblatałem rower na lokalnej trasce i wygląda na to że mostek zostanie. Nie wiem jak na podjazdach jeszcze, ale nie jest to moim priorytetem.

Generalnie wydaje się że z jednej strony trochę łatwiej skręca, ale czuję więcej stabilności z drugiej. Podoba mi się ten kierunek

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 1208
- Rejestracja: 22.06.2007 21:26:20
- Lokalizacja: Myślenice
- Kontakt:
no, dzisiaj na 100% pewien już jestem, chociaż bardziej lajtowy dzień był niż wczoraj 
Mostek zostaje. A co tam? Pieprzyć podjazdy
Ani z Coverta krosiarski ścigant ani ze mnie golinoga
hehe
Powoli się będę rozglądał za kierą teraz.

Mostek zostaje. A co tam? Pieprzyć podjazdy

Ani z Coverta krosiarski ścigant ani ze mnie golinoga

Powoli się będę rozglądał za kierą teraz.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
Zamieniłem w weekend tłumik w Totemie z Mission Control na Mission Control DH.
I tak miałem wyjęty floodgate
Dzisiaj po pracy jadę go oblatać trochę - zobaczymy czy rzeczywiście jest lepiej, jak to piszą wszyscy.
I tak miałem wyjęty floodgate

Dzisiaj po pracy jadę go oblatać trochę - zobaczymy czy rzeczywiście jest lepiej, jak to piszą wszyscy.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
oczywiście że całość, czyli tłumik kompresji i tłumik powrotu.
W innym przypadku nie bardzo miałoby to sens
wstępnie objeździłem, ale jutro dopiero będę miał okazję polatać coś więcej żeby sobie wyrobić opinię. Ale chyba bardziej pluszowy jest.
W innym przypadku nie bardzo miałoby to sens

wstępnie objeździłem, ale jutro dopiero będę miał okazję polatać coś więcej żeby sobie wyrobić opinię. Ale chyba bardziej pluszowy jest.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
No i stało się...
kompletna rewolucja pod każdych chyba względem

Szczegóły w pierwszym poście.
W sumie to decyzja była dość logiczna. Po prostu spojrzałem na to wszystko z boku i zastanowiłem się co tak naprawdę na rowerze robię.
Wyszło mi z tego, że każdą trasę jaką ja sam jestem w stanie zjechać - ogarnę na maszynie enduro. Mało tego, patrząc na to jak jeździłem wcześniej na dużych maszynach i jak zacząłem jeździć na Covercie, wiem że Covert dawał mi o wiele więcej frajdy z jazdy.
Chciałem więc po prostu takiego bardziej uniwersalnego Coverta. Chciałem złożyć go jednak trochę lżej (stąd powietrzny fox i lżejsze koła). Chciałem również bardziej zaawansowane zawieszenie żeby mimo troszkę większego skoku lepiej podjeżdżał. A jednocześnie chciałem rower który na zjazdach będzie zachowywał się bliżej demo.
Wiem, że to generalnie sprzeczne wymagania i takie połączenie wymaga kompromisu.
I cholera muszę przyznać że póki co, nie znalazłem miejsca gdzie projektant poszedł na ten kompromis
Generalnie tak. Podjazdy mogę cisnąć na stojąco. Nie miałem pierwszego dnia przedniej przerzutki, więc skończyły mi się przełożenia. Ale mimo to, podjeżdżając pod górkę po kamieniach wybierał wszystko. A ja nie miałem wrażenia że cokolwiek z mojej energii jest po drodze stracone. Dla mnie to niespodzianka, bo tutaj się właśnie tego kompromisu spodziewałem. Wiedziałem że będzie trochę lepiej, ale efekt jak na razie przeszedł oczekiwania.
I to zarówno ja jak i kumpel na covercie byliśmy tym nieźle zaskoczeni.
Na zjazdach wiadomo - z tak aktywnym zawieszeniem pod tyłkiem i z taką geometrią nie ma uwag.
Coś więcej będę mógł napisać za jakiś czas. Muszę wszystko ustawić sobie pod siebie, dotrzeć i go dobrze poznać.
kompletna rewolucja pod każdych chyba względem


Szczegóły w pierwszym poście.
W sumie to decyzja była dość logiczna. Po prostu spojrzałem na to wszystko z boku i zastanowiłem się co tak naprawdę na rowerze robię.
Wyszło mi z tego, że każdą trasę jaką ja sam jestem w stanie zjechać - ogarnę na maszynie enduro. Mało tego, patrząc na to jak jeździłem wcześniej na dużych maszynach i jak zacząłem jeździć na Covercie, wiem że Covert dawał mi o wiele więcej frajdy z jazdy.
Chciałem więc po prostu takiego bardziej uniwersalnego Coverta. Chciałem złożyć go jednak trochę lżej (stąd powietrzny fox i lżejsze koła). Chciałem również bardziej zaawansowane zawieszenie żeby mimo troszkę większego skoku lepiej podjeżdżał. A jednocześnie chciałem rower który na zjazdach będzie zachowywał się bliżej demo.
Wiem, że to generalnie sprzeczne wymagania i takie połączenie wymaga kompromisu.
I cholera muszę przyznać że póki co, nie znalazłem miejsca gdzie projektant poszedł na ten kompromis
Generalnie tak. Podjazdy mogę cisnąć na stojąco. Nie miałem pierwszego dnia przedniej przerzutki, więc skończyły mi się przełożenia. Ale mimo to, podjeżdżając pod górkę po kamieniach wybierał wszystko. A ja nie miałem wrażenia że cokolwiek z mojej energii jest po drodze stracone. Dla mnie to niespodzianka, bo tutaj się właśnie tego kompromisu spodziewałem. Wiedziałem że będzie trochę lepiej, ale efekt jak na razie przeszedł oczekiwania.
I to zarówno ja jak i kumpel na covercie byliśmy tym nieźle zaskoczeni.
Na zjazdach wiadomo - z tak aktywnym zawieszeniem pod tyłkiem i z taką geometrią nie ma uwag.
Coś więcej będę mógł napisać za jakiś czas. Muszę wszystko ustawić sobie pod siebie, dotrzeć i go dobrze poznać.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
Dzięki 
Na Dolnym Śląsku dotychczas nie, ale w tym roku na pewno tam też będę śmigał

Na Dolnym Śląsku dotychczas nie, ale w tym roku na pewno tam też będę śmigał

HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
www.hcc-components.pl
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość