66RC3 EVO - charakterystyka pracy

Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

66RC3 EVO - charakterystyka pracy

Post autor: Rajder »

Witajcie

Jak wygląda praca 66RC3 EVO ? Są progresywne czy liniowe ? Gubią się na "szybkich" kamorach jak 66RC2X ? Czy lepiej celować w tłumik Mission Control do DH ?

Pozdrawiam
Włóczykij89
Posty: 208
Rejestracja: 17.02.2010 21:21:32
Lokalizacja: k. Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: Włóczykij89 »

Rajder pisze:Gubią się na "szybkich" kamorach jak 66RC2X ?
66RC2X dobrze ustawiony nie gubi się na nierównościach.
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

gubi się, mimo że uważam 66 RC2X za świetny amor, to na szybkich powtarzających się nierównościach nie nadąża.
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

tru. za to rc3 radzi sobie lepiej ;)
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

A jak z liniowością w tych RC3 z 2011/2012 ? Bo 2008-2009 ponoć progresywne, choć nie wszyscy tak twierdzą.
Jeżeli chodzi o gubienie się RC2X na szybkich nierównościach to gubi się gubi. Porównywałem z Domainem 318 i radzi sobie lepiej moim zdaniem. Tyle, że o Rock Shoxy trzeba trochę bardziej dbać a w Marcokach - "zrób i zapomnij". Miał ktoś porównanie pracy tych nowych RC3 z Mission Control na zjeździe ?
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Mam 66 RC3 Ti (2010), ale to nie ma tłumika EVO, więc Ci chyba nie pomogę za bardzo.. Ale nie zaszkodzi chyba jak napiszę o odczuciach. W miejscu mniej "plushowy" od RC2X, ale w trasie pięknie zbiera, nie mogę narzekać. Nie zauważyłem żeby się gubił. Progresja dość mocno wyczuwalna, ale dopiero w ostatnich 25% skoku (tak na oko). Zbiera co ma zbierać, ale nie dobija. I to się ceni
Rajder
Posty: 275
Rejestracja: 30.04.2009 20:12:32
Kontakt:

Post autor: Rajder »

Dzięki za info nhp890, pomocne porównanie. Jak ktoś jeździł na EVO i ma punkt odniesienia do RC2X \ MC to pisać ;)
Włóczykij89
Posty: 208
Rejestracja: 17.02.2010 21:21:32
Lokalizacja: k. Olsztyn/Warszawa
Kontakt:

Post autor: Włóczykij89 »

To w takim razie moje szóstki nie widziały mega nierówności, bo ostatnio odniosłem wrażenie, że nareszcie ustawiłem je idealnie.
Vin_OSW
Posty: 3652
Rejestracja: 01.12.2008 00:40:00
Lokalizacja: Москва
Kontakt:

Post autor: Vin_OSW »

Nie wiem czy pomoże, ale śmigałem na 888 RC3 Evo. Dość liniowy, mega fajnie się kleił do podłoża ;)
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Co macie na myśli używając terminu "gubi się na nierównościach"?
Znaczy sam sie demontuje z ramy i gdzieś leci w krzaki podczas jazdy?
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

Przestaje "śledzić" podłoże i traci przyczepność, co to za filozofia?
F4rr3ll
Posty: 882
Rejestracja: 21.08.2009 12:35:22
Lokalizacja: Bielsko Biała / Gliwice
Kontakt:

Post autor: F4rr3ll »

66 RC3 ( od 2010 ) od RC3 EVO róznią się tylko tym że tłumik w EVO jest rozbieralny , i mozesz kombinować z zaworem kompresji
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

nhp890 pisze:Przestaje "śledzić" podłoże i traci przyczepność, co to za filozofia?
No to się odkręca tłumienie powrotu ;)
Do tego efekt jest nazywany przelatywaniem po łbach nierówności w większości przypadków pozytywne dostanie... bo jedziesz szybciej.
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości