Marzocchi 888 ATA 2009 czy warto ? Na co zwracać uwagę ?

DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Marzocchi 888 ATA 2009 czy warto ? Na co zwracać uwagę ?

Post autor: DawidFR »

Witam wszystkich. Mam takie pytanko a mianowicie planuje się przesiąść z Marzocchi 66 RC3 2008 na 888 ATA 2009 i chciałbym się dowiedzieć czy warto, czy będzie duża różnica i przedewszystkim na co zwracać uwage przy zakupie ?
Z góry dzięki :)
Reto
Posty: 140
Rejestracja: 21.07.2012 19:42:34
Kontakt:

Post autor: Reto »

Siemka!
Wydaje mi sie ze nie warto, praca bedzie wedlug mnie gorsza stracisz duzo mozliwosci regulacji.
Ata to regulacja skoku wiec jezeli z rc3 z przodu jezdzi cis ie dobrze to wedlug mnie nie ma sensu zamieniac.
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

Hmm, tutaj się chyba pomyliłeś dlatego że z tego co mi wiadomo to ATA ma takie regulacje jak RC3 + regulacje skoku i oczywiście sprężyna powietrzna.

Nawet patrząc na katalog: Tłumik: otwarta kąpiel olejowa RC3. Regulacja tłumienia odbicia i kompresji oraz progresji. Tłumienie kompresji zmienne wraz z ugięciem, chroni przed dobijaniem

Nie wiem teraz kto jest w błędzie :)
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

kumpel niedawno przesiadł się z 66rc3 na 66 ata sl -roczniki 2007.
narzeka trochę na kulturę pracy powietrza,jednak różnica w wadze to prawie kilogram,i to mocno przekonuje.
jeśli przymierzasz się do zakupu,zajrzyj na ebay.de.
jest tam jakiś sklep,który regularnie wystawia 888 ata 2007,nowki sztuki.
sprzedają sie w okolicach 1300pln. było już kilka tych aukcji.
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

No tak tyle że ja chcę kupić 2009 i mile widziane są opinie na temat tego rocznika. Jeśli chodzi o zakup 888 to ja juz mam upatrzone, tylko nie wiem czy brać.
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

No tak tyle że ja chcę kupić 2009 i mile widziane są opinie na temat tego rocznika. Jeśli chodzi o zakup 888 to ja juz mam upatrzone, tylko nie wiem czy brać.
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

sam zdecyduj.2009 to najgorszy rocznik według powszechnej opinii.
greg2405
Posty: 305
Rejestracja: 26.03.2012 06:09:00
Kontakt:

Post autor: greg2405 »

Musisz dokładnie obejrzeć lub dopytać o tego amora gdyż roczniki 2008 - 2009 miały "fabryczne" luzy... oraz lubiła się anoda szybko ścierać:-(
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

Z tego co wiem to ATA ma niklowane golenie górne. Ogólnie amorek jest zadbany, używany przez osobę która dobrze jeździ i nie "kaleczy" na trasie.
diskordia
Posty: 1847
Rejestracja: 06.05.2004 08:42:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: diskordia »

i własnie ten nikiel się wyciera - a wc widziałem z purchlami ,jak na 10-o letnich rst.
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

hmm, to ja sam teraz nie wiem co robić. Na dniach obejrze amorka i podejme decyzje
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

Oglądałem amorka, ogólny stan wizualny BDB, co do luzów fabrycznych to są wtedy kiedy amorek jest nie wciśnięty, po wciśnięciu znikają. Z tego co wiem to każde 888 i 66 z tych roczników mają ten luz
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

NIe, nie mają. Mam 888rc3 wc 2009 i nie mam z nimi najmniejszych problemów. I nie 2009 był najgorszym rokiem, a poczatek 2008, gdzie były problemy z 66.
Od siebie polecę, choć o ATA trzeba dbać, tam sie lubi coś spierdolić, jak nie zajrzysz od czasu do czasu ;)
DawidFR
Posty: 157
Rejestracja: 01.03.2011 19:52:31
Lokalizacja: Przeworsk
Kontakt:

Post autor: DawidFR »

Też słyszałem że najgorszym rokiem był początek 2008.
Mówisz że bez względu na te luzy warto wziąć, jak są ładnie utrzymane ? :)
misiuk666
Posty: 122
Rejestracja: 11.05.2007 17:18:52
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: misiuk666 »

W ATA trzeba pilnować różnicy ciśnień pomiędzy komorą PAR a ATA. W rocznikach 07 różnica wynosiła 2 atm. Na to trzeba głównie zwracać uwagę i na kolejność pompowania komór. Jeśli się tego dopilnuje wszystko będzie ok.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości