
tomo a zamierzacie zrobić to tak żeby był tam i b-line, i wykoszone zakręty na wzór tego jak wyglądało to jeszcze w tamtym roku (otwarte, szerokie, trawersowate) ? czy na linie tych zakrętów już nie ma co liczyć?
No tutaj dałem subiektywną ocenę. Mając stromą ścianę to chłopaki napracują się sporo żeby linia była łatwa dla początkujących, nie wyobrażam sobie żeby, w zamyśle charakteru trasy, robić tam otwarte zakręty i nauke trawersowania (tak jak kiedyś była tam trasa jak Michał kopał), dodatkowo ten odcinek pod wyciągiem jest krótki dość i chyba nierealne jest zrobienie czegoś tam 6x dłuższego jak mówisz. Chyba lepiej poszerzyć i doszlifować wariant trasy z wallridem jako przedłużenie Bline... Zobaczymy co konstruktorzy wymyśląkrzysiek2425 pisze:krzysiek2425
Zastanawiałem się raczej czy było by tam miejsce i na to i na tohemi427 pisze:nie wyobrażam sobie żeby, w zamyśle charakteru trasy, robić tam otwarte zakręty i nauke trawersowania
Chodziło mi o 6razy dłuższe od tego co w Twojej wizji trzeba by nowego zrobić, czyli odcinka od końca istniejącego B-line mniej więcej do otwartego zakrętu w lewo (czyt. wjazdu na trasę z wall'em), i to było by realnehemi427 pisze: chyba nierealne jest zrobienie czegoś tam 6x dłuższego jak mówisz
Ciekawy pomysł, szczegolnie na tle tych, które padły. Pod warunkiem, że będzie duża tablica "USTĄP PIERWSZEŃSTWA" ze strony takiego nowego połączenia, to pomysł jest niezły.Joniu 03 pisze: ja bym też próbował dociągnąć linię z początku b-lina do połączenia z a-linem po pierwszej bandzie tak by nie było trzeba podchodzićchociaż pierwsze hopy są mega.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości