
Moje trzy grosze brzmią: full jest fajny jak przestrzelisz lądowanie. Albo jak trzaskasz na płaskie po mieście.
Ale uszkodzenia wynikają z gleb. A im mniej rzeczy do uszkodzenia tym lepiej dla początkującego.Spaced pisze:Gleby nie wynikają z tego, ze twardo lądujesz tylko, że wylądujesz krzywo, niedolecisz, przelecisz. Cięższy rower z zawieszeniem jednak zjadającym troche wybicia na wielu hopach będzie utrudniał, nie ułatwiał początkującym.
I po to jest hardtail. Początkującemu nie polecałem żadnego fulla. Czytałbys ze zrozumieniem to bys to w mojej wypowiedzi znalazł.KubaLaPL pisze:Ale uszkodzenia wynikają z gleb. A im mniej rzeczy do uszkodzenia tym lepiej dla początkującego.
To ma sens chociaż jak duża to grupa? No i full zmiększa duże lądowania. Dobrze usypany dirt ląduje się miekko.XxUzixX pisze:Ja znam osoby które kupiły mini fulla na dirty tylko ze względu na to, że mieli problemy z kręgosłupem, a full zmiękcza lądowania Zresztą jest to wybór według uznania.
Ilu znasz ludzi uprawiających street na fullu? Nie mówie u urban hardcore dh spadłem ze schodów i mam monstera tylko prawdziwy street. Ja znam jedną osobe i ona sprzedaje już fulla. I tak jak przestrzelisz pomoże pytanie jak bardzo i ile przestrzelisz. Jak za nisko spoko ale jak na flata to nawet tomac pirata nie pomoze (inna sprawa, ze wszyscy w dircie sie ewakułują, a nie liczą na rower). To ma sens na duże hopy jak nie ma pefekt lądowań jak czasem na zawodach slope jest. W polsce nawet wielu spotów dirtowych nie ma z hopami takiej wielkosci by nie było lepiej leciec na nogi niz na fulla.EZrider pisze:Moje trzy grosze brzmią: full jest fajny jak przestrzelisz lądowanie. Albo jak trzaskasz na płaskie po mieście.
Nie ale uważam, że nie czytałes moich postów specialnie dokładnie bo nie pisałem, że to chujowa rama do slope (uważam, że pewnie będzie całkiem spoko). Pisze to 4 raz w tym temacie - dedykowana rama do slope jest potrzebna znikomej ilosci ludzi. Znacznie znacznie mniejszej niz dedykowana rama do dh. Dlatego jest dla mnie bezsensowna. Prosze czytaj cudze posty zanim go skrytykujesz.;o pisze:Spaced- i uwazasz, ze Martin jezdzi na chujowej ramie bo tak lubi? Skoro On na niej jezdzi i wychodzi mu to raczej dobrze, a takze zapewne bral udzial w jej tworzeniu to jednak pozwole sobie zaryzykowac stwierdzenie, ze wie na ten temat troche wiecej od Ciebie
To, że ktoś jest gotów coś kupić nie znaczy, że tego potrzebuje. Ja podważam to drugie, nie to pierwsze. To też pisze, któryś raz ale widze, że znalazł się kolejny co przeczytał pół mojego posta i wyciągnał wnioski. Ludzie jak wy mature zdajecie? W połowie pytania przestajecie czytac i zdajecie na farcie na 30%?biadaczq pisze:Gdyby nie było potrzeby to spec by tego nie budowa
Spaced raczej miał na myśli następcę tej ramy: http://www.pinkbike.com/photo/8396020/biadaczq pisze:porównujesz rame do slopa i endura
Rama dla niego spoko, ale spokojnie by sobie poradził też na hardtailu;o pisze:Martin jezdzi na chujowej ramie bo tak lubi?
"Zastąpienie" starego SX-a tą stricte slopestyle'ową ramą byłoby idiotyczne, bo spec zostałby bez fulla do 4x/dualu w ofercie. A raczej trochę więcej zawodników sponsorowanych przez Speca startowało w tych dyscyplinach niż w slope'iebiadaczq pisze:Miki_CK ta ramka co masz w linku to właśnie ją zastępuje nowy spec. (chyba)
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 3 gości