Nowe firmy na rynku! Twenty6, MDE, BLACX

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Las3k_91 Ldz pisze:A do grupy docelowej się chyba łapię, bo kupuję takie partsy od czasu do czasu i mnie stać
To znaczy, że grupy docelowej nie umiesz zdefiniować ;) Takich partsów akurat nie kupujesz. Zalezy ci tylko na scisle okreslonych parametrach pasujacych do twojego widzimisie. Brand i target twenty6 nie miesci sie w tych parametrach ani nawet nie opiera sie tylko na technicznych parametrach.

Inna sprawa, ze ile masz częsci, które bez okazji kupiłes drogo? Bo patrze na norke i nie widze za wiele ;)

Ani ja ani ty nie jestesmy w grupie twenty6.
Las3k_91 Ldz pisze:Poza tym jak mostek albo pedał może być nieużyteczny i bezsensowny?
Ale nie jest nieużyteczny i nie jest bezsensowny. Działa? Działa! Jest lekki, mocny i ładny. Czy najlżejszy? Nie! Ale nie musi byc.
Las3k_91 Ldz pisze:w jakości wykonania takiego Darta czy innych firm
Szczerby, oryginalnosc czy jasne kwestia gustu. Nie podobaja mi się zegarki Pateka ale nie nazywam ich bezsensownymi. Widzisz analogie?
Las3k_91 Ldz
Posty: 5216
Rejestracja: 20.08.2007 19:25:20
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Las3k_91 Ldz »

tsuful_zoo pisze:widze ze zal Ci dupe troche sciska ale spoko... wsadz sobie mostek ktorejs z tych firm ktore wyzej wymieniles + Tune do swojego Norco o czym my tutaj stary dyskutujemy w ogole ? wymieniasz producentow czesci ktore nawet niektorzy do swojego xc baja boja sie wlozyc.... najpierw wylatujesz ze czesci Twenty6 sa malo oplacalnym zakupem a pozniej wylatujesz z "prawdziwymi" markami ?opinie na temat ludzi ktorzy sobie chca kupic jakies czesci butikowe czy nie tez sobie bys schowal w kieszen "elo"
Typowa wypowiedź emigranta zarobkowego, zgadłem?
Sztycę mam KCNC, bo jest lżejsza niż Tune i po znajomości ;)

Wylatuje z prawdziwymi markami, bo u nich w odróżnieniu od T6 widzisz za co dużo płacisz.
Spaced pisze:Inna sprawa, ze ile masz częsci, które bez okazji kupiłes drogo? Bo patrze na norke i nie widze za wiele
Naliczyłem 4, może 5. Zależy co to znaczy "drogo".
Spaced pisze:Ani ja ani ty nie jestesmy w grupie twenty6.
A Ty czemu nie? Jednak też uważasz, że są za drogie?
Spaced pisze:Działa? Działa! Jest lekki, mocny i ładny. Czy najlżejszy? Nie! Ale nie musi byc.
3/4 rynku pasuje. A to akurat pedały T6 są najdroższe, że o tym nieszczęsnym zacisku [Extralite 11g] czy mostku nie wspomnę.

Szczerby w Dartach? Eeee tam.
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

Las3k_91 Ldz pisze:Typowa wypowiedź emigranta zarobkowego, zgadłem?
MIESZKAM za granica, wiec powiedzmy ze zgadles, lecz tylko w polowie ;)
To znaczy ze za co place w tych markach wedlug Ciebie ? bo widze ze Ty wiesz lepiej za co JA place.
Wedlug mnie Twenty6 place za to ze jest lekki, mocny i ładny jak juz Spaced wyzej napisal. Polke cenowa ustalam sobie sam i nie potrzebuje do tego Ciebie.
Firma X mierzy w inny rynek niz firma Y i nie zawsze da sie je porownac. Tak jak Ty porownujesz dajac przyklad firm takich jak AX Lightness, Schmolke itp.
Rynek partsow butikowych nie do konca rzadzi sie takimi samymi prawami jak czesci z "nizszej" polki.

P.S.
na sile chcesz wtracic do rozmowy to kto jaka jest osoba ile zarabia lub czy w ogole zarabia i rodzice daja kase. potrzebne jest to ?

KubaLa
moderator
Posty: 3729
Rejestracja: 10.03.2010 15:51:17
Lokalizacja: ŁDZ/Gdynia
Kontakt:

Post autor: KubaLa »

Las3k_91 Ldz pisze:KubaLaPL - skrzywiłeś kiedyś ośkę w pedale? Jak skrzywisz, nie uznają i nie będą się chcieli dogadać, to bierzesz z szafki następną parę, bo za cenę T6 kupiłeś sobie 3 komplety Dartów
Skrzywiłem w Time Z. Nieznacznie, więc nie zmieniam. Ale jakbym miał na gwarancji to miałbym prostą już.
Z gówna bata nie ukręcisz.
nopainnogame
Posty: 1836
Rejestracja: 30.12.2006 13:37:13
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: nopainnogame »

Sam mam pedały Straitline'a i przyznaję,że ich piny są zajebiste,ale cena za komplet pinów też jest konkretna ;) Najtańsze piny na rynku jak dla mnie mają też najsłabsze trzymanie i trzeba ratować się ich długością.
PS: nie wiem jak się zachowują buty po dłuższym używaniu z Twenty6,ale moje 5.10 próbuje oddać do reklamacji,bo bardzo kiepskim sezonie mają dziury w podeszwie po 5 miechach (nawet zwykłe Cormaxy wytrzymywały więcej ... ),a co dopiero by było,gdybym jeździł z normalną częstotliwością ...
https://www.facebook.com/GeckoRS - moja hodowla gadów ;)
luke_
Posty: 203
Rejestracja: 03.06.2010 13:38:29
Kontakt:

Post autor: luke_ »

nopainnogame, właśnie przez Twoje problemy z podeszwą nie kupiłem 5.10 :)

A tak w ogóle, cholera oszukali mnie...
Sprzedałem swoje Straitline'y i kupiłem Twenty6. Czemu nikt mi nie powiedział wcześniej, że daję się oszukać???

Tak z innej beczki powiem co ja myślę.
Pedały Twenty6 nie są ładne - to jest moje zdanie. Nigdy nie podobały mi się, nadal mi się nie podobają i nie sądzę żeby mi się spodobały. I dlatego mimo iż normalnie wziąłbym pewnie niebieskie bo lubię takie akcenty w moim rowerze, wziąłem czarne bo najmniej rzuca się w oczy ich niezbyt piękny dla mnie kształt :)

Ale ogólnie są mnie są super bo:
1. mają dużą i wygodną platformę, większą niż Straitline AMP i dlatego je zmieniłem
2. mają świetne piny które trzymają jak opętane, zarówno w skateowskich butach jak i w shimano sh-am41.

Obrazek

A to, że komplet pinów kosztuje 120zł - czemu miałbym się martwić? Więcej wydaję na chińskie żarcie albo na butelkę dobrej whisky czasem.
Uważam że jeśli liczę się z wymianą butów za kilkaset złotych co sezon bo wiem że mi je piny Twenty6 rozorają, to te dodatkowe 120zł też mnie nie zbawi.
A jeśli komuś żal kupić oryginalne piny - w końcu są też wkręcane na zwykły gwint więc nie widzę problemu jeśli ktoś będzie chciał zastosować najtańsze imbusowe śrubki ze sklepu metalowego.

Jedyną wątpliwość co do pinów mam taką, że są aluminiowe i mogą za jakiś czas słabiej trzymać. Ale wtedy kupię komplet stalowych pinów i tyle.
W chwili obecnej jestem z pedałów bardzo zadowolony, trzymają lepiej niż moje Straitline, są wygodniejsze ze względu na większą platformę (dla innych to może być wada) i zamierzam kupić drugie takie same do drugiego roweru.

I dla wszystkich którzy twierdzą, że wydanie takiej kasy jest nierozsądne - oczywiście że jest nierozsądne. I gdyby mi to miało w jakiś sposób zachwiać choć na chwilę domowym budżetem, w życiu bym takich pedałów nie kupił.
Więc jeśli ktoś spogląda na te pedały z perspektywy co może "wycisnąć" z każdych wydanych 100zł na pedały - pewnie można znaleźć pedały o połowę tańsze.

Co do pozostałych części Twenty6 się nie wypowiadam bo tak jak napisałem już wcześniej, żadne z części Twenty6 mi się po prostu nie podobają. Natomiast rozumiem kogoś komu się podobają i choćby dla samego faktu posiadania w rowerze części które się komuś podobają jest w stanie wysupłać odpowiednią kwotę.
HCC Components - z dumą wyprodukowane w Polsce
www.hcc-components.pl
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Dziwne, ze zajezdzasz buty, a pinów alu nie. U mnie jest odwrotnie. 5.10 zyja mi długo, a piny alu szybko poszły. Co prawda widze, ze w predatorach lepsza konstrukcja pina niz w prerunnerach. Z prerunnerów jestem zadowolony tylko te piny w dh szly wlasnie mega szybko i pod koniec sezonu pedały łyse. Teraz mam zwykle śrubki bo po prostu wole takie trzymanie. Krzestia przyzwyczajenia widocznie.
tsuful_zoo
Posty: 272
Rejestracja: 16.07.2008 23:53:30
Kontakt:

Post autor: tsuful_zoo »

Mialem dokladnie tak samo, 5.10 dopiero przy trzecim sezonie wymiekly a alu piny szly jak oszalale.
Czesto gubiles piny Spaced ? ja musialem dawac je na Loctite by nie wypadaly. Bywalo ze po jednym wypadzie nie bylo 4-5 pinow :/

Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Więcej stępiłem niz gubiłem ale gubic tez się udawało.
GodLikeBike
Posty: 75
Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: GodLikeBike »

Fajnie, że części od Twenty6 wzbudzają takie emocje :)

Jeśli chodzi o cenę, to nie wypowiemy się czy to rozsądnie wydane pieniądze, bo to sprawa indywidualna. Ale patrząc na wykonanie to nas ta cena wcale nie dziwi.
Odczucia co do jazdy sprawdzamy sami i przesiadka po kilku latach w SPD okazała się prawie bezbolesna, bo faktycznie pedały trzymają jak wściekłe. A dodatkowo platforma jest faktycznie olbrzymia, co akurat nam odpowiada.

No i na koniec sprawa pinów.
Sam ojciec i twórca czyli Tyler z Twenty6 pisze żeby w przypadku chęci startów w zawodach zamawiać piny stalowe. Potwierdzają to nasze doświadczenia, ponieważ aluminiowe piny łatwo ściąć, szczególnie przy jeździe po kamienistych szlakach. Nie zdarzyło się nam jednak zgubić pina poprzez wykręcenie, a pedały wcale mało nie jeżdżą, więc jest to poprawione w stosunku do Prerunnerów. Zmieniony jest też kształt pinów, aby właśnie ulegały one ścięciu w przypadku krytycznego obciążenia, a nie uszkadzały gwintów montażowych.

A jeśli ktoś chce się przekonać jak działają pedały w ogniu walki na trasie zapraszamy na testy do nas lub gdzieś na trasie, bo trochę krążymy po kraju i mamy je zawsze ze sobą :)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Cholera predatory mi sie mega podobaja bo wlasnie ten kształt pinów mnie zabijał. Platforma wyglada na jeszcze wieksza niz u mnie to dla mnie git.
GodLikeBike
Posty: 75
Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: GodLikeBike »

Nadszedł czas jesiennych promocji, to i My dołączymy się do tego trendu oferując nowości od MDE w lepszych niż katalogowo cenach :)

Będzie to okazja do zaoszczędzenia 15% kasy na wyjazdy i inne przyjemności zamawiając ramy lub całe rowery MDE Bikes z oferty 2013 :)

Nowości można zobaczyć w Katalogu

Zamówienia w preorderze przyjmować będziemy do końca listopada.

Potwierdzeniem zamówienia będzie oczywiście zaliczka, a przed wysyłką ram z Włoch będziemy zbierali resztę wpłaty.

Jako że ramy nie płyną do nas z dalekiego wschodu jest szansa, że nowe rowery zawitają u Was już pod choinkę, gdyż Włosi rozpoczęli już produkcję pierwszych serii nowości :)

Ceny na przykładowe konfiguracje mogące zainteresować użytkowników forum DH Zone przedstawiają się następująco:

HT hard core all mountain/enduro 650B

4 Trail 650B (rama): 2960 zł
4 Trail 650B (rama + Fox 34 650B Talas 160 RC2): 6125 zł

A dla miłośników bardziej miękkich maszyn:

69 (rama): 6910 zł
69 (rama + RS VIVID COIL RC2): 7850 zł
69 (rama + CC DOUBLE BARREL Coil): 9330 zł
69 (rama + CCDB Coil + RS Boxxer RC + SET DH (X9/Formula): 16460 zł
69 (rama + CCDB Coil + RS Boxxer R2C2 + SET DH (X9/Formula): 17850 zł
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Dobre ceny - ile za Carvera (ten 140mm skoku tak? )
GodLikeBike
Posty: 75
Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: GodLikeBike »

Carve 6 i 7 mają 152 mm skoku.

A Carve 9 ma 130 mm skoku.

Ceny na nie w tej promocji to:

Carve 6 (rama): 5695 zł
Carve 6 (rama + RS Monarch RT3): 6360 zł
Carve 6 (rama + Fox Float CTD ADJ Boost Valve LV Kashima): 6980 zł
Carve 6 (rama + Fox Float CTD + Fox 34 Talas 160 RC2 + SET X9/ Fulcrum Tubeless/ Reverb): 16730 zł
Carve 6 (rama + Fox Float CTD + Fox 34 Talas 160 RC2 + SET X0/ Fulcrum Tubeless): 18970 zł

Carve 7 (rama): 5695 zł
Carve 7 (rama + RS Monarch RT3): 6360 zł
Carve 7 (rama + Fox Float CTD ADJ Boost Valve LV Kashima): 6980 zł
Carve 7 (rama + Fox Float CTD + Fox 34 650B Talas 160 RC2 + SET X9/ FRM Tubeless/ Reverb): 17200 zł
Carve 7 (rama + Fox Float CTD + Fox 34 650B Talas 160 RC2 + SET X0/ FRM Tubeless): 18970 zł

Carve 9 (rama): 5695 zł
Carve 9 (rama + RS Monarch XX): 6360 zł
Carve 9 (rama + Fox Float CTD ADJ Boost Valve LV Kashima): 6980 zł
Carve 9 (rama + Fox Float CTD + Fox 34 29 Talas 140 RC2 + SET X9/ Fulcrum Tubeless/ Reverb): 15800 zł
Carve 9 (rama + Fox Float CTD + Fox 34 29 Talas 140 RC2 + SET X0/ Fulcrum Tubeless): 19350 zł
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Cholera, liczylem , ze troche mniej bo za tyle spitfire z damperem mozna bylo miec ale kto wie.
GodLikeBike
Posty: 75
Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: GodLikeBike »

Włosi najtańsi nie są, ale też bardzo ciekawe rowery produkują :)
Najlepiej przekonać się na testach, a na takie spokojnie można się z nami umówić :D

A dla tych, którzy zastanawiają się jak powstają ramy z duszą, które nie są produkowane przez bezduszne roboty lub bezimiennych dalekowschodnich spawaczy polecam artykuł z mtb-news.de
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Hejka
Jest jeden uzytkwonik Spitfera w Tczewie który testował Carve pare dni i kupił Spita podobno tylko dlatego że był okazyjny, sam nie jeździłem wiec nie mam porównania
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

aa jeszcze jedno.
Jeśli kogoś ciekawi jak rowery MDE są wykonywane to polecma tekst z mtb-news.de
http://www.mtb-news.de/news/2012/10/30/ ... -in-turin/

tekst po niemiecku, ale są zdjęcia i film z fabryki - fajnie jest mieć świadomość ujeżdżania rakiety wykonanej przez garstke ludzi z taką pasją, każy z nich to zapalony rowerzysta (enduro, freerider lub dirtowiec)
GodLikeBike
Posty: 75
Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: GodLikeBike »

Faktycznie rowery są wykonywane z pasją przez ludzi, którzy potem z przyjemnością sami używają ich w różnych dyscyplinach :)

A na zdjęciach z fabryki widać jak wyglądają gotowe sety, tu akurat dla 69 i Carve6 w RAW czyli gołym anodowanym aluminium ze śladami szlifowania :)

69
Obrazek

Carve6
Obrazek

A także Damper SX w secie X0 do wyścigowego Enduro lub zabawy w Bikeparkach :)

Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości