Szkop vs Japunieć

pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

Lord_92 pisze:pada stwierdzenie 147 KW jednostki napędowej i szał pał, a w rzeczywistości na hamowni podwoziowej na wykresie nie wychodzi więcej niż 110-120
Bo silnik na pół martwy. Jeśli jest to wóz sprzedawany w europie to najpewniej badany był na hamowni podwoziowej więc podane parametry będą się trzymać jeśli jednostka jest sprawna. Inna sprawa będzie z amerykańskimi konikami. Tam silnik badają na hamowni silnikowej więc nie są uwzględnione straty mocy na przekładniach i kołach. Wtedy odhamowany wóz na kołach może mieć mocy mniej niż niby podane.
deviz
Posty: 1114
Rejestracja: 18.11.2007 13:31:28
Lokalizacja: Nowy Sącz Kraków
Kontakt:

Post autor: deviz »

Mitsu lepsze - słowa kumpla który miał oba takie wozy...
Inna kwestia - chcesz dobrze zrobić Mitsu - więcej zapłacisz :):)
Wybór należy do Ciebie :):)
ps. w Mitsu 2 chłopa i 2 rowery da radę ;)
Slavvduro
DHrock
Posty: 60
Rejestracja: 02.06.2012 14:38:44
Kontakt:

Post autor: DHrock »

Toyota Celica 1,8 143KM. Musisz dołożyć 3k ale furka super. Kumpel ma i straaaszanie zadowolony :lol:

Przykładowy link pierwszy z brzegu - http://otomoto.pl/toyota-celica-klima-a ... 75989.html
http://tnij.org/dhrock - Santa Cruz v10
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Kup syfne Mitsu z dobrą blachą i swapuj 4g63.
Lord_92
Posty: 282
Rejestracja: 08.01.2011 13:52:16
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Lord_92 »

hahaha, a najlepiej 4g63T mivec i samochód będzie Ci latał :D
facebook.com/AntidoteBikepark
kontakt@antidotebikepark.pl
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Zależy jak się leży. Ja do miasta nie chciałbym turbo, bo lag. Lepiej poprawić parę rzeczy i śmigać N/A. Bardzo wdzięczna jednostka do tuningu i sporo części (niekoniecznie w PL).
pietryna
Posty: 3790
Rejestracja: 04.06.2009 15:20:47
Kontakt:

Post autor: pietryna »

EZrider pisze:Ja do miasta nie chciałbym turbo, bo lag.
Nikt nie broni wrzucać 2 przy wysokich obrotach i tak jeździć. Nie wiem kiedy turbina coś łapie... będzie to ze 2,5-3k obrotów pewnie, a to nie jest jakaś wysoka wartość jak na benzynowy silnik R4.

Nie jest to może naturalne bo ja na przykład zmieniam biegi jak mam 3,5k i jeżdżę przy 2,5k obrotów a czytam że ludzie tym samym wozem zmieniają bieg przy 2,5 i tak jeżdżą(jakieś 1,5). Dodajmy do tego że wszystko w rzędowej czwórce 1.6 benzyna a nie diesel...

Co więcej spalanie wcale nie rośnie(tj. jest tak samo wysokie w obu przypadkach bo oba testowałem :P). No ale jak turbina zacznie dotleniać silnik to paliwa wciągnie odpowiednio więcej.
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Lestacik nam zbankrutuje jak będzie z turbo jeździł. Poza tym wszystko się automatycznie robi głośne i komfort spada. Chyba, że skołować kompresor (co jest bardzo ciekawym rozwiązaniem). Wtedy to jest bardzo ciekawa opcja miejska.
Jaca
Posty: 2526
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:22
Lokalizacja: Tychy
Kontakt:

Post autor: Jaca »

beemka to bardzo fajny samochód, niestety mają jedną ogromną wadę - poprzednich właścicieli. Ciężko jest znaleźć coś wartego zakupu w budzie innej niż kombi, ale jeżeli znajdziesz, to powinieneś być zadowolony. Nie należy do zbyt oszczędnych samochodów jeżeli chodzi o spalanie, ale silniki są trwałe (nadwozie również - gruba blacha), samochód bardzo wdzięczny jak się dba. Całość bardzo przyjemnie się prowadzi, choć w trudnych warunkach (a w zasadzie bardziej - w nagłym niechcianym przypadku) wymaga finezji w prowadzeniu i przede wszystkim opanowania.

Eclipse (IG) niestety miałem okazję jeździć jedynie jako pasażer, ale strasznie ciasno w środku. 4x4, czy fwd?

Generalnie jak chcesz zabawkę, to moim zdaniem jedynie rwd, albo dobre 4x4. Niestety, by zabawa była naprawdę przednia, ani w jednym, ani w drugim 100 koni z niewielkim hakiem nie wystarczy, choć to zawsze jakiś początek.
LestatBiker
Posty: 2075
Rejestracja: 08.10.2008 14:49:06
Kontakt:

Post autor: LestatBiker »

dzięki za info, niestety wstrzymuje sie z zakupem, muszę dozbierać do modelu 3000 gt 4wd ;)
Back in black
EZrider
Posty: 2479
Rejestracja: 30.03.2010 21:20:39
Lokalizacja: Los Angeles
Kontakt:

Post autor: EZrider »

Słuszna decyzja, jazda tym autem to zupełnie inny świat, przynajmniej VR4.
Lord_92
Posty: 282
Rejestracja: 08.01.2011 13:52:16
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: Lord_92 »

Popieram decyzję dwiema rękami. EZrider turbolag obecnie jest na tyle mały że praktycznie nieodczuwalny, oczywiście nie mówie tu o diesel'owskich wynalazkach. Pietryna turbo jest wyczuwalne w zależności od ustawionego boost'u, więc może łapać przy mniejszych obrotach :)

ps. VR-4 to nie jest czasem V6 twin turbo :D?
facebook.com/AntidoteBikepark
kontakt@antidotebikepark.pl
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 52 gości