[Do zamknięcia]Problem z damperem i ramką.
[Do zamknięcia]Problem z damperem i ramką.
Otóż mam taki problem.
Kupiłem damper Dnm Burner RC dosć mały.
Po wsadzeniu do ramki i po dobiciu tylna oponka nieznacznie(na powierzchni 4 może 5 mm) dotyka rury podsiodłowej. Mam oponki continental Petrol 26"x2.5. czy wraz z szerokością oponki zmniejsza się też jej wysokość, znaczy się wiem że na pewno tak ale czy jak kupie np miniona 2,35 to te pół centymetra będzie niższa czy muszę celować w 2,20.
Kupiłem damper Dnm Burner RC dosć mały.
Po wsadzeniu do ramki i po dobiciu tylna oponka nieznacznie(na powierzchni 4 może 5 mm) dotyka rury podsiodłowej. Mam oponki continental Petrol 26"x2.5. czy wraz z szerokością oponki zmniejsza się też jej wysokość, znaczy się wiem że na pewno tak ale czy jak kupie np miniona 2,35 to te pół centymetra będzie niższa czy muszę celować w 2,20.
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 22.02.2011 16:08:23
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Kontakt:
http://inchaweigh.tripod.com/jeep_2001g ... wnhill.htm
Mi to przypomina Gianta ATX One DH skrzyżowanego z Rocky Mountain a nie konę.
W każdym razie niezły strucel. I myślę że jedne tuleje dystansowe(offsetowe) nie są warte tyle co rama ale ze 2-3 komplety takich tulei już tak.
Swoją drogą ciekawe że takie rzeczy w Polsce się trafiają(w Kanadzie by mnie to nie dziwiło). Są z czasów w których mało kto słyszał o grawitacyjnym kolarstwie...
Mi to przypomina Gianta ATX One DH skrzyżowanego z Rocky Mountain a nie konę.
W każdym razie niezły strucel. I myślę że jedne tuleje dystansowe(offsetowe) nie są warte tyle co rama ale ze 2-3 komplety takich tulei już tak.
Swoją drogą ciekawe że takie rzeczy w Polsce się trafiają(w Kanadzie by mnie to nie dziwiło). Są z czasów w których mało kto słyszał o grawitacyjnym kolarstwie...
Re: [HELP]Problem z damperem i ramką.
Nie jestem specjalnie bogaty, więc sprzęt ubogi
:
Na niebiesko zaznaczyłem punkt styku opony z ramą.

Na niebiesko zaznaczyłem punkt styku opony z ramą.
Heh..
Obczaiłem już co zrobić. W momencie skręcenia sprężyny czyli regulacji twardości wstępnej, skok dampera pozostaje taki sam, czyli w momencie kiedy ja skręcę sprężynę bardziej, w momencie dobicia wszystkich zwojów ugięcie dampera jest mniejsze i rama ugnie się mniej-> co prowadzi do nie obcierania oponki o ramę XD. Problem rozwiązany i temat do zamknięcia!
Dzięki wszystkim za pomoc.
P.S Już testowałem i jest bajer tylko na przyszłość twardszą sprężynkę potrzebuję.
Obczaiłem już co zrobić. W momencie skręcenia sprężyny czyli regulacji twardości wstępnej, skok dampera pozostaje taki sam, czyli w momencie kiedy ja skręcę sprężynę bardziej, w momencie dobicia wszystkich zwojów ugięcie dampera jest mniejsze i rama ugnie się mniej-> co prowadzi do nie obcierania oponki o ramę XD. Problem rozwiązany i temat do zamknięcia!
Dzięki wszystkim za pomoc.

P.S Już testowałem i jest bajer tylko na przyszłość twardszą sprężynkę potrzebuję.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość