
Evil Undead - kolejna, przepiękna zjazdówka z karbonu
Jeśli tak faktycznie deliberowaliśmy nad starym, to nic to nie zmienia, bo przewidzieliśmy połączenie dolnego ucha tak, jak w Revolcie.
Dzięki za spostrzeżenie. Ja gdybym miał do wyboru kupić Revolta albo Evila, wybrałbym Revolta, albo jeszcze lepiej => Evila z systemem od Revolta
Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego
Czekam na pierwsze opinie.
<3 http://gp1.pinkbike.org/p4pb6086324/p4pb6086324.jpg
Dzięki za spostrzeżenie. Ja gdybym miał do wyboru kupić Revolta albo Evila, wybrałbym Revolta, albo jeszcze lepiej => Evila z systemem od Revolta


<3 http://gp1.pinkbike.org/p4pb6086324/p4pb6086324.jpg
-
- Posty: 5817
- Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
- Lokalizacja: Kasina Wielka
- Kontakt:
-
- Posty: 75
- Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Pytałem się o zawieszenie ale ogólnie stary poważnie, za duzo filozofii i ładnych terminów za dużo zastanawiania sie co na prawdę jest potrzebne.=Pietr3k= pisze:Ok. Pytanie brzmi "Co jest potrzebne, by rower dobrze się prowadził?" (rozumiem, że o DH chodzi, bo nie napisałeś dyscypliny)
Na to pytanie bym odpowiedział tak: względnie nisko suport ~35cm przy 200mm, główka 64st, jak najniżej środek ciężkości, sztywny na boki, delikatna "platforma", waga ok. 15-17kg dla gościa ~70kg i coś tam jeszcze...
Stary, ja mówie o krzywych ogólnie, to Pietr uparł się na gadanie o zjawiskach, które pewnie maja wartosc na poziomie tarcia na łozyskachtroyo pisze:Ma do tego tyle, ze deliberujecie o krzywych w starym evilu ktory mial "damper sciskany z 2 stron" , kiedy undead juz tego rozwiazania nie posiada.

To byłbyś bez palcy bo przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych=Pietr3k= pisze:Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego

Filozofią każdy nazwie coś, co innemu się zawsze sprawdza, a sam tego nie rozumie
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.
Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...

Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promileSpaced pisze:przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych

Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.
Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...
Przyjemny francuski film
http://vimeo.com/60162353
http://vimeo.com/60162353
Mówilem to juz kilka razy. Przekop net, to opinia Dave'a Weagla. Z nim tez sie chcesz sprzeczać bo miałeś ostatnio o tym na uczelni?=Pietr3k= pisze:Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promile
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.
Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...

Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia. Szukałem trochę w necie, ale jak masz jego rzeczową opinię o damperach ściskanych z dwóch stron, to proszę zapodaj na forum albo PW.
Czekam na wypowiedzi większej liczby osób, które to potwierdzą.
Też konstruuję i pogłębiam wiedzę w tej dziedzinie od kilku lat i zwyczajnie ta opinia jest dla mnie wątpliwa. Mam prawo tak twierdzić.
W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Za sarkazm na końcu dziękuję, już skończyłem studia
Czekam na wypowiedzi większej liczby osób, które to potwierdzą.
Też konstruuję i pogłębiam wiedzę w tej dziedzinie od kilku lat i zwyczajnie ta opinia jest dla mnie wątpliwa. Mam prawo tak twierdzić.
W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Za sarkazm na końcu dziękuję, już skończyłem studia

Ale on stworzył zawieszenie w Evilu i odradzał chłopakom z Evila stosowanie systemu sciskanego z obu stron jak sprzedawał im firme. Wejdz sobie na RM i przekop posty DW (konto Dave'a) w temacie o evilu.=Pietr3k= pisze:Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia
Zwłaszcza, ze sam w jakis magiczny sposób przełożyłeś impuls na krzywą zawieszenia ale jesli tak to to samo da się osiągnąc bez sciskania z obu stron

Rychtarski to spawacz, nie konstruktor czy inżynier. To duża róznica.=Pietr3k= pisze:W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości