Evil Undead - kolejna, przepiękna zjazdówka z karbonu

Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Mam nadzieję że będzie im dane zweryfikować swoją dyskusję na testach Undeada, może na zgode piwko wypiją :)
=Pietr3k=
Posty: 390
Rejestracja: 21.12.2011 23:52:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: =Pietr3k= »

troyo pisze:Na co te rozkminy panowie skoro undead nie jest "floaterem"?
No faktycznie!
A co ma do tych rozważań bycie "floaterem" ?
Nie spotkałem się jeszcze z takim makaronizmem monsieur troyo ;)
GgG
moderator
Posty: 5213
Rejestracja: 27.12.2008 22:45:46
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GgG »

A co to znaczy ze rama jest floaterem? Z Polski jestem, może dlatego nie ogarniam ;)
troyo
Posty: 2601
Rejestracja: 19.04.2004 08:16:12
Kontakt:

Post autor: troyo »

Ma do tego tyle, ze deliberujecie o krzywych w starym evilu ktory mial "damper sciskany z 2 stron" , kiedy undead juz tego rozwiazania nie posiada.
=Pietr3k=
Posty: 390
Rejestracja: 21.12.2011 23:52:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: =Pietr3k= »

Jeśli tak faktycznie deliberowaliśmy nad starym, to nic to nie zmienia, bo przewidzieliśmy połączenie dolnego ucha tak, jak w Revolcie.

Dzięki za spostrzeżenie. Ja gdybym miał do wyboru kupić Revolta albo Evila, wybrałbym Revolta, albo jeszcze lepiej => Evila z systemem od Revolta :) Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego :) Czekam na pierwsze opinie.


<3 http://gp1.pinkbike.org/p4pb6086324/p4pb6086324.jpg
Killo
Posty: 490
Rejestracja: 08.12.2008 20:38:23
Kontakt:

Post autor: Killo »

Nie wiem czy widzieliście już tą informację:


Obrazek
http://www.facebook.com/13bikes
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
ArthurGreen
Posty: 5817
Rejestracja: 19.09.2007 11:55:19
Lokalizacja: Kasina Wielka
Kontakt:

Post autor: ArthurGreen »

Ale biały już gorzej wygląda:

Obrazek
http://BiotopRacing.com Problemy z hasłem? pisz - arthurgreen@wp.pl 

http://bicyklon.pl - mój ulubiony sklep! - dystrybutor http://oneindustries.com/bike
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Zdjęcie jest bardzo kiepskiej jakości
GodLikeBike
Posty: 75
Rejestracja: 03.12.2011 19:36:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: GodLikeBike »

Faktycznie to zdjęcie nie powala jakością i na razie nic nie wiemy o tym aby biały miał się pojawić w ofercie.
Za to u nas niedługo będzie możliwość przetestowania Undeada w rozmiarze M. :)
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Dla mnie, malowanie karbonowej ramy, tak by nie było widać materiału, jest bez sensu...
pozdro

frango
Killo
Posty: 490
Rejestracja: 08.12.2008 20:38:23
Kontakt:

Post autor: Killo »

Obrazek

Obrazek
http://www.facebook.com/13bikes
http://tnij.org/7pfafp4 Satanistyczna Kosa FR
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

=Pietr3k= pisze:Ok. Pytanie brzmi "Co jest potrzebne, by rower dobrze się prowadził?" (rozumiem, że o DH chodzi, bo nie napisałeś dyscypliny)
Na to pytanie bym odpowiedział tak: względnie nisko suport ~35cm przy 200mm, główka 64st, jak najniżej środek ciężkości, sztywny na boki, delikatna "platforma", waga ok. 15-17kg dla gościa ~70kg i coś tam jeszcze...
Pytałem się o zawieszenie ale ogólnie stary poważnie, za duzo filozofii i ładnych terminów za dużo zastanawiania sie co na prawdę jest potrzebne.
troyo pisze:Ma do tego tyle, ze deliberujecie o krzywych w starym evilu ktory mial "damper sciskany z 2 stron" , kiedy undead juz tego rozwiazania nie posiada.
Stary, ja mówie o krzywych ogólnie, to Pietr uparł się na gadanie o zjawiskach, które pewnie maja wartosc na poziomie tarcia na łozyskach ;) Krzywa w undeadzie i revolcie jest podobna tylko nie ma tu floatera.
=Pietr3k= pisze:Dam sobie paznokieć uciąć, że Undead będzie miał mniej czułą zawiechę od niego
To byłbyś bez palcy bo przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych ;)
=Pietr3k=
Posty: 390
Rejestracja: 21.12.2011 23:52:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: =Pietr3k= »

Filozofią każdy nazwie coś, co innemu się zawsze sprawdza, a sam tego nie rozumie :)
Spaced pisze:przykładasz wage do rzeczy, która ma wpływ na poziomie promilu na czułość, a nie do rzeczy na prawde istotnych
Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promile :D
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.

Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Spaced, czemu Ty jako MOD nie prowadzisz takich offtopowych dyskusji na PW ?
boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Ale czemu, fajnie się to czyta, choć sam nie moge nic dodać, bo sie nie znam aż tak. Także piszcie dalej :)
Jergus
Posty: 98
Rejestracja: 20.04.2011 07:44:19
Kontakt:

Post autor: Jergus »

Przyjemny francuski film
http://vimeo.com/60162353
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

=Pietr3k= pisze:Ale to poprawiaj mnie dopiero jak już wykażesz te nikłe promile
Ja dowiodłem na podstawie zjawiska jakie tu występuje, że stara rama będzie bardziej czuła, a wcale nie powiedziałem w jakim stopniu. To się samo w tym roku zweryfikuje na trasach.

Nawet jeśli to będzie nikły wpływ..?
Wolę coś szczegółowo zbadać i być może dzięki temu odkryć dużo ważniejsze zależności.
Pewnie nikt z forum w taki sposób tego nie badał, bo też nazywano takich filozofami i ku uciesze reszty ograniczyli się do tego, co już zostało rozkminione milion razy...
Mówilem to juz kilka razy. Przekop net, to opinia Dave'a Weagla. Z nim tez sie chcesz sprzeczać bo miałeś ostatnio o tym na uczelni? ;)
=Pietr3k=
Posty: 390
Rejestracja: 21.12.2011 23:52:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: =Pietr3k= »

Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia. Szukałem trochę w necie, ale jak masz jego rzeczową opinię o damperach ściskanych z dwóch stron, to proszę zapodaj na forum albo PW.
Czekam na wypowiedzi większej liczby osób, które to potwierdzą.
Też konstruuję i pogłębiam wiedzę w tej dziedzinie od kilku lat i zwyczajnie ta opinia jest dla mnie wątpliwa. Mam prawo tak twierdzić.

W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Za sarkazm na końcu dziękuję, już skończyłem studia ;)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

=Pietr3k= pisze:Ok, on jest konstruktorem, ale to że ma wiedzę i powie, że coś jest niepotrzebne w zawieszeniu którego nie stworzył, to tylko jego opinia
Ale on stworzył zawieszenie w Evilu i odradzał chłopakom z Evila stosowanie systemu sciskanego z obu stron jak sprzedawał im firme. Wejdz sobie na RM i przekop posty DW (konto Dave'a) w temacie o evilu.

Zwłaszcza, ze sam w jakis magiczny sposób przełożyłeś impuls na krzywą zawieszenia ale jesli tak to to samo da się osiągnąc bez sciskania z obu stron ;)
=Pietr3k= pisze:W Polsce np. mamy mistrza Pana Rychtarskiego, który na ramach świetnie się zna, a jednemu użytkownikowi forum chciał asymetryczny tył Norco prostować.
Rychtarski to spawacz, nie konstruktor czy inżynier. To duża róznica.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość