Obręcz - tył

mitron
Posty: 11
Rejestracja: 08.01.2013 21:08:08
Kontakt:

Obręcz - tył

Post autor: mitron »

Witam potrzebuje mocnej obręczy , która dużo wytrzyma.Najlepiej żeby była niebieska , ale nie koniecznie.Co powiecie o tej - http://www.rowerowy.com/czesci/obrecze_ ... ke_evo_rim ?
zawada1200
Posty: 374
Rejestracja: 18.08.2011 08:06:43
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: zawada1200 »

od siebie mogę polecić alexrims supra v-pro. Cholernie pancerna, jeździłem na niej bez 2 szprych a bicie było może 5mm
bailif
Posty: 16
Rejestracja: 05.02.2013 06:41:37
Kontakt:

Post autor: bailif »

ponoc na spankach jezdza rozne "slawy", a inna stara wersja rekomendacji brzmi "obrecz bez kapsli to budzetowa obrecz" ;]

mitron
Posty: 11
Rejestracja: 08.01.2013 21:08:08
Kontakt:

Post autor: mitron »

nie chodzi mi czy jeżdżą sławy czy nie , tylko czy ktoś miał z nią styczność i wie jak się spisuje
MacGyver
Posty: 576
Rejestracja: 04.12.2006 18:02:52
Kontakt:

Post autor: MacGyver »

http://www.rowerowy.com/czesci/obrecze_ ... avic_ex729
Tyle w temacie 149zł za nowe 729 (jak masz rabat to jeszcze mniej) sam ostatnio kupiłem ją na tył.
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Możesz kupić Double Tracka/S-type, MTXa 33/39, Crushera i go oddać do anodowania, nie wyjdzie drogo a mocno.

Jak temat o obręczach to zapytam... Mam Sun Rimsy S-type 26x32. W sumie jestem z nich zadowolony. Ale mam plany na za rok i myślałem nad tak popularnymi Fortressami (myślałem w kategoriach wagowych). Ale... czytam i czytam, S-type waży ok 660-680g, a Fortress 650g, przy czym jego wymiary są znacznie mniejsze od S-type. Jest sens zmieniania takich obręczy, na coś innego nawet, w przystępnej cenie? Waże ~70kg ,raczej nie katuje sprzętu. Po 10-30g nie ma sensu zmieniać dobrych obręczy, jeżeli miałbym mieć zysk 100-150g i jakiś fajny kolor do wyboru to można by się pokusić o sprzedaż i kupno nowych. Co wy na to?

P.S. nie wiedziałem że ex729 jest taki ciężki :roll:
zawada1200
Posty: 374
Rejestracja: 18.08.2011 08:06:43
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: zawada1200 »

W tym przypadku to sprawa czysto estetyczna. Jeśli te pasują ci do całości i są w dobrym stanie, to wolałbym na twoim miejscu wpakować kaskę w co innego np. komplet opon na nowy sezon. :)
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

w sumie racja. A macie może jakieś wiarygodne źródła wagi S-type i Fortressa/Raidera? :) Bo w różnych źródłach jest co innego...

Edit:
Dobra, mam. Fortress 650g, Raider 570g.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

MUSZEL pisze:Możesz kupić Double Tracka/S-type, MTXa 33/39, Crushera i go oddać do anodowania, nie wyjdzie drogo a mocno.
Same bezsensowne obręcze poza stype i 33

Może nowy dartmoor revolt?
krylos
Posty: 243
Rejestracja: 01.06.2011 13:56:54
Lokalizacja: Kobiernice
Kontakt:

Post autor: krylos »

Dokładnie miałem to samo napisać co Spaced, ja bym na twoim miejscu pokusił się na DArta Revolta tylko 525g :)
MUSZEL
Posty: 4424
Rejestracja: 21.08.2007 10:44:23
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontakt:

Post autor: MUSZEL »

Spaced pisze:Same bezsensowne obręcze poza stype i 33
wydaje mi się, że założyciel tematu podkreślił że obręcz ma być mocna. Więc zacząłem od naprawde mocnych. Nie wiem, może gość waży 150kg i katuje, nie napisał.

W takim razie kolor i nisko wagowe i mocne obręcze zagwarantuje Dart.
mitron
Posty: 11
Rejestracja: 08.01.2013 21:08:08
Kontakt:

Post autor: mitron »

akurat ważę 70 kg, ale potrzebuje obręczy nie na jeden sezon tylko na lata ,dlatego napisałem że mają być mocne :)Oczywiście wszystko zależy od stylu jeżdżenia , ale chcę żeby przy dość ostrej jeździe się nie pogięły.
.proXof
Posty: 430
Rejestracja: 25.02.2010 17:16:03
Kontakt:

Post autor: .proXof »

mitron pisze:akurat ważę 70 kg, ale potrzebuje obręczy nie na jeden sezon tylko na lata ,dlatego napisałem że mają być mocne :)Oczywiście wszystko zależy od stylu jeżdżenia , ale chcę żeby przy dość ostrej jeździe się nie pogięły.
W mojej opinii korzystnym rozwiązaniem, byłoby zakupienie w tej sytuacji 2 albo 3 obręczy (np. dart rider), a nie jednej za 230zł ;)
mitron
Posty: 11
Rejestracja: 08.01.2013 21:08:08
Kontakt:

Post autor: mitron »

nie rozumiesz chcę jedną porządną obręcz a nie kilka shitów, cena właściwie nie gra roli mogę wydać ok 300.
FRmaniak
Posty: 2125
Rejestracja: 15.08.2011 19:24:23
Lokalizacja: ŁDZ/Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: FRmaniak »

Tak patrzyłem właśnie na rowerowym bo mam dokładnie ten sam problem co ty, tylko że ja potrzebuje żółtą, żeby mi ładnie pasowała do deemaxa w przyszłości i stwierdzam że Nukeproof Generator to jest to czego szukam, a ta wersja TR powinna dać radę w full pod moimi 60kg a obręcz waży 448g

brooce
Posty: 1714
Rejestracja: 06.12.2007 20:08:11
Kontakt:

Post autor: brooce »

Jeśli chodzi o obręcz na lata to ja jestem mega zadowolony z MTX 31, po 4 latach trzyma się wyśmienicie. Zwykle jakoś strasznie tylnego koła nie katuje, ale swoje przeżyła. Chyba że dużo po kamieniach jeździsz, to wtedy stosunkowo łatwo łapie wgnioty...
http://brooce.pinkbike.com
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

MUSZEL pisze:wydaje mi się, że założyciel tematu podkreślił że obręcz ma być mocna. Więc zacząłem od naprawde mocnych. Nie wiem, może gość waży 150kg i katuje, nie napisał.
Double Track i mtx39 nie są mocne tylko po prostu cięzkie.

mitron pisze:nie rozumiesz chcę jedną porządną obręcz a nie kilka shitów, cena właściwie nie gra roli mogę wydać ok 300.
To kup 823 i daj niebieską anode na to. Swoją droga aż tak obręcze psujesz?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości