jest z tego pewne wyjście bo sam miałem kiedyś problem w manitou stance bo skakaniu w zimie po prostu obluzowała się sterówka i amor zaczął latać bezwładnie niezależnie od skrętu kierownicy i miał luzy .
Zrobiłem to trochę na patencie jako że i tak górne lagi tak czy siak były do wyrzucenia wyciągłem sterówkę dokładnie ją wyczyściłem i odtłuściłem podobnie jak gniazdo do osadzenia sterówki . Następnie użyłem specjalnego kleju do wcisku nie pamiętam dokładnie co to było ale chyba jakiś od loctite i tak jak to twój tata zrobił po nałożeniu kleju wbiłem sterówkę na sztywno . Następnie po zastygnięciu kleju wykonałem otwór wiertarką przez koronę amortyzatora i przez sterówkę wychodzący na wylot pod śrubę z łbem m5 i wszystko skręciłem na sztywno . Po tym zabiegu używałem amortyzatora ok 6-7 miesięcy bez żadnych luzów i problemów ale a po tym czasie wymieniłem górne lagi bo były na allegro od nowszego modelu stanca za 40 zł
Ps. wiem że może zostanę zgnojony za ten paten ale jak nie ma się dostępnych nowych goleni to jest on najtańszy i najlepszy moim zdaniem , zresztą sam go przetestowałem z powodzeniem i nie byłem jedyną osobą co tak zrobiła
