DHX 4.0 - gdzie serwisować?
DHX 4.0 - gdzie serwisować?
Cześć,
mógłby mi ktoś polecić serwis w którym zrobią mi kompletny remont DHXa?
2 razy oddawałem go do serwisu u mnie na miejscu i co chwile się coś sypie.
Ostatnio dziwnie "stukał", teraz w sumie jest podobnie, tylko trochę inna charakterystykę ma to stukanie.
Zauważyłem też, że kręcenie Propedalem nie wpływa w ogóle na pracę dampera.
Chciałbym, żeby ktoś wymienił w nim oringi, podokręcał dobrze co trzeba itd.
Myślałem o Cult-bikes, ale nie wiem jakie mają ceny i jak bardzo ogarniają to co robią w porównaniu do innych serwisów.
mógłby mi ktoś polecić serwis w którym zrobią mi kompletny remont DHXa?
2 razy oddawałem go do serwisu u mnie na miejscu i co chwile się coś sypie.
Ostatnio dziwnie "stukał", teraz w sumie jest podobnie, tylko trochę inna charakterystykę ma to stukanie.
Zauważyłem też, że kręcenie Propedalem nie wpływa w ogóle na pracę dampera.
Chciałbym, żeby ktoś wymienił w nim oringi, podokręcał dobrze co trzeba itd.
Myślałem o Cult-bikes, ale nie wiem jakie mają ceny i jak bardzo ogarniają to co robią w porównaniu do innych serwisów.
-
- Posty: 436
- Rejestracja: 06.05.2012 10:58:14
- Lokalizacja: Kętrzyn/Warszawa
- Kontakt:
No właśnie nic z niego nie wycieka, ale już 2 raz dałem go do serwisu gdzie niby bardzo dobrze ogarniają dampery, ale coś nie mogą sobie poradzić z tłumieniem (jest słabe nawet po podkręceniu na max.) i z tym stukaniem które mnie doprowadza już do szału.
Na dodatek, teraz po 2 serwisie zaczął jakoś głośno przelewać w środku olej. Takie sycznie jakby przy wstrzykiwaniu oleju pod ciśnieniem.
Da się do niego kupić oryginalne oringi? Może rzeczywiście sam go spróbuję naprawić. W sumie wszystkie swoje przednie amortyzatory sam serwisowałem i było zawsze bezproblemowo.
Na dodatek, teraz po 2 serwisie zaczął jakoś głośno przelewać w środku olej. Takie sycznie jakby przy wstrzykiwaniu oleju pod ciśnieniem.
Da się do niego kupić oryginalne oringi? Może rzeczywiście sam go spróbuję naprawić. W sumie wszystkie swoje przednie amortyzatory sam serwisowałem i było zawsze bezproblemowo.
oringów nie potrzebujesz wymieniać.
Albo oba te objawy są skutkiem rozłożenia dampera na czynniki i ułożenia shimów jak leciał obojętnie jak.
jeżeli głośno, to zje***i zalewanie i odpowietrzanie, albo za mało ciśnienia w zbiornik dali.chillyzi pisze:Na dodatek, teraz po 2 serwisie zaczął jakoś głośno przelewać w środku olej
a to objaw, że piston poluzował się na tłoku.chillyzi pisze:coś nie mogą sobie poradzić z tłumieniem (jest słabe nawet po podkręceniu na max.) i z tym stukaniem które mnie doprowadza już do szału.
Albo oba te objawy są skutkiem rozłożenia dampera na czynniki i ułożenia shimów jak leciał obojętnie jak.
-
- Posty: 517
- Rejestracja: 10.03.2012 19:18:08
- Kontakt:
? za mało ciśnienia ? przecież tam sie komorę pompuje pompką do amortyzatorów i to przez właściciela ustala sie ile tego "luftu" ma tam byćMUSZEL pisze:jeżeli głośno, to zje***i zalewanie i odpowietrzanie, albo za mało ciśnienia w zbiornik dali.

rowerek PB Spider Suspensions boss!
myślałem że pompką do piłekkubuspunxdh pisze:? za mało ciśnienia ? przecież tam sie komorę pompuje pompką do amortyzatorów i to przez właściciela ustala sie ile tego "luftu" ma tam być min 125 PSI max 200 PSI :>


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości