Dlaczego zakłada się 24'' na tył?
Dlaczego zakłada się 24'' na tył?
tzw. chopper zwiększa dynamikę, zryw, pomaga przy manualu, lżejszy tył - wyższy bunny - jezeli sie myle to wyprowadzcie z błędu. Jezeli moglbym prosic o porowanie 26'' z przodu i tyłu a 26'' z przodu + 24'' z tyłu, tj. wymienie wad i zalet obydwu konfiguracji, oraz jak doborac szerokosci opon.
hehehehe ile to jzu bylo gadanie o tym ;p 24 zaklada sie zeby poprawic geo jak kat widla jest zbt pionowy, badz skok za maly etc... ja bym dobral szeorokosc opon bo czego tylko cchesz, albo takie same 2.5 albo 2.5/2.3 badz 2.3/2.1 ;) albo grube takie same, albo ciut szersza z przodu ;)
jakbys bral dm dsa tak jak miales brac to bierz 2x26 moim zdaniem
jak pitbulla to sam nie wiem... wtedy rob co chcesz :P
jakbys bral dm dsa tak jak miales brac to bierz 2x26 moim zdaniem
jak pitbulla to sam nie wiem... wtedy rob co chcesz :P
www.bikeaction.pl
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
'moja glowa granice mi wytycza' /hurt
...ja mam 24 na tyle i kilka razy się okazało że mogę się ślizgać na murku na którym ziom na 26 nie odrywał koła od ziemi...po za wymienionymi zaletami jest jeszcze wada taka że małe koło słabiej wybiera nierówne opcje...teoretycznie bo jakoś w górach nigdy nie miałem z tym problemu...jeśli chcesz bawić się w miescie to możesz oba zapakować 24.
http://www.gravitycamp.pl
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Gorczański Park Rowerowy - Koninki- Gravity Park już ruszył !!
Cszyvy DS i 2x26?? Mi się to jakoś nie widzi :p ds ma cholernie wyosko oś supportu.... i troszkę wysoko jest ;]
TorgarN
"zwiększa dynamikę".. hmm jeżeli dobrze myślę, to zmniejsza :p Z mniejszym kołem z tyłu masz większy kąt i rower robi się bardziej mułowaty :p (stabilny)
Z większym kołem jest bardziej zwrotny...
TorgarN
"zwiększa dynamikę".. hmm jeżeli dobrze myślę, to zmniejsza :p Z mniejszym kołem z tyłu masz większy kąt i rower robi się bardziej mułowaty :p (stabilny)
Z większym kołem jest bardziej zwrotny...
-
- Posty: 524
- Rejestracja: 23.01.2006 00:52:56
- Lokalizacja: Pabianice
- Kontakt:
-
- Posty: 474
- Rejestracja: 07.05.2005 00:29:43
- Lokalizacja: lodz
- Kontakt:
mi sie wydajeżę coraz częściej dla lansu...
osobiscie śądze.. że jeżeli chcesz 48szprych . to musisz mieć 24 bo ciezko wyrwać obrecz pod 26 na 48..Jak dla mnie był by to iedyny powód takiego miksu 24 z 26...niby skok uzupełnia.. geo poproawia..no ale... tonie kros.. co ma gume z tyłu 6"
osobiscie śądze.. że jeżeli chcesz 48szprych . to musisz mieć 24 bo ciezko wyrwać obrecz pod 26 na 48..Jak dla mnie był by to iedyny powód takiego miksu 24 z 26...niby skok uzupełnia.. geo poproawia..no ale... tonie kros.. co ma gume z tyłu 6"
http://www.pinkbike.com/photo/1009540/
chaiłbym zwróc uwage na jednom rzecz!! ze jak ktoś robi mixa przód 26 a tyl 24 to oczywiśćie wszyscy wiedzom znienia sie kąt główki! czyli widełki np.amor jakby wysówał sie troche do przodu czyli robi sie mini czoperek oczywiscie niewielki!! ale wtedy na widelec zleksza inaczej działajom sily a zwłaszcza przy skakaniu, a pózniej sie dziwi ze zaliczy jakieś lądowanie na płaskie albo myły niedolot i rura sterowa sie wygina ,choćby była tytanowa to sie wygnie!!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość