DNM Burner RLC

miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

DNM Burner RLC

Post autor: miscuzi »

Witam
Mam prośbe jeśli ktoś wie jak naprawic regulacje kompresji w Burner RLC byłbym wdzięczny.
Pozdro 4all
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

Oki skoro nikt nie wie jak go naprawic to może wiecie jak wymienic bądz uzupełnic olej.
Aby nastepnie podpompowac powietrze.
THX za info
http://www.mis.cba.pl
MaxDamageDA
Posty: 6082
Rejestracja: 19.04.2004 08:21:44
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: MaxDamageDA »

Najpierw napisz na czym polega uszkodzenie :> Bo samo "nie dziala" nie bardzo daje obraz sprawy.
www.street-roulette.pl | www.ovb.pl | www.rowerowy.com
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

Po rozkręceniu i wyjęciu sprężyny i sprawdzenu w takich warunkach (czytaj bez sprężyny) tłumienia okazało się iż pomimo przekręcania pokrętła tłumienia praca tłoka nie zmienia się. Za każdym razem tłok wchodzi i wychodzi z tą samą siła i prędkością myśle iż może to byc wina zbyt małej ilości oleju ( nie słychac żeby przepływał wewnątrz tłumika). Wcześniej posiadałem DNM ST 8RC wiec wiem jak powinien pracowac tłok :( niestety obecny ST 12RLC chyba poległ :(

HELP
HELP
HELP
http://www.mis.cba.pl
sck
Posty: 765
Rejestracja: 19.04.2004 07:35:26
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: sck »

a powrot dziala? jak juz go zdjales i zdemontowales sprezyne to sprawdz. dokrec maksymalne tlumienie powrotu i pougniataj go troche. z reszta tak czy siak lepiej go bedzie rozebrac i dopiero wtedy postawic diagnoze. powodow moze byc conajmniej kilka - za malo oleju, zapowietrzenie, nie napompowanie, zjechane oringi... swojego czasu jak mialem dnma to uszkodzeniu ulegl sam mechanizm regulacji i musialem nowe elementy dorabiac.
_________________
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

Więc jest tak:
jesli go ugnę bez sprzeżyny na ustawieniu minimalnym (całkowicie odkręcone tłumienie) damper wyjdzie ok 30mm (ma 56mm) z kolei gdy tłumienie jet na max to tłok nie wychodzi w ogułe, bądź ok 10mm.
http://www.mis.cba.pl
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

miscuzi pisze:damper wyjdzie ok 30mm (ma 56mm
oczywiście co kilka prób wychodzi praktycznie całkowicie .
http://www.mis.cba.pl
groochas
moderator
Posty: 2411
Rejestracja: 18.04.2004 23:17:14
Lokalizacja: Kraków --> Nowa Huta
Kontakt:

Post autor: groochas »

zeszlo Ci cisnienie ze zbiornika, musisz go napompowac
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

#grocholas#
A jeszcze jedno pytanie w związku z tym ciśnieniem. Miejsce gdzie jest zawór("wentyl") kręci sie wokół osi zdiornika, czy to tak ma byc??
I druga rzecz to można pompowac zwykłą pompka czy musi byc specjalna do amortyzatorów??
http://www.mis.cba.pl
ruckus
Posty: 73
Rejestracja: 12.01.2005 20:05:48
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

Post autor: ruckus »

ja ma burnera RC i nie wiem na ile one sa do siebie podobne.ale mialem taka historie. przy rozkrecaniu z koncowki z regulacja wypadla mi mala kuleczka.tylko cudem to zauwazylem. i pozniej jak ja wlozylem i skrecilem amora to chodzilo to tak jak mowisz, bez tlumienia. wiec znow rozkrecilem. pokrecilem regulacja wlozylem kuleczke z powrotem, skrecilem.pozniej musialem sie pobawic jeszcze ta regulacja i w koncu udalo mi sie ustawic tlumienie powrotu. wiec rada moja jest taka. sprawdz czy jest tam ta kuleczka. i pobaw sie regulacja.moze przy rozkrecaniu poprostu ja przestawiles tak ze tlumienia nie ma.pzdr
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

Fakt przy rozkrecaniu wypadła mi mała kuleczka ale nic nie kręcąc wsadziłem ja w swoje miejsce i poskrecałem to w całośc . aczkolwiek sprawdze to jeszcze raz.
A jak z tym pompowaniem ?? Zwykła pompka czy specjalna wysokociśnieniowa do amorów??
http://www.mis.cba.pl
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

dopompowałem powietrza, teraz przynajmniej przy ugięciu tłoka słychac że olej przepłyta ale troszke sie przeraziłem gdyż w momencie odkręcania zaworu wydawało mi się iż znajduje sie na nim olej (był tłusty) .
Czyżby jednak damper był uszkodzony??
http://www.mis.cba.pl
sck
Posty: 765
Rejestracja: 19.04.2004 07:35:26
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: sck »

ta kuleczka jest czescia mechanizmu tlumienia powrotu, a w temacie mowa o kompresji. miscuzi - to dziala Ci juz w koncu to tlumienie, czy nie? z zaworka moze siknac sladowa ilosc oleju (chocby pozostalosc po zalewaniu), tym sie nie przejmuj.
_________________
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

#sck#
Porównując do damperka który miałem wcześniej ST8RC to uważam że obecny ST 12 RC wciąż nie działa poprawnie, niby sprężyna dużo twardsza niż poprzednio bo 750lbs ale kolejnym przykładem może byc chociaż fakt iż po załączeniu blokady damperek wciąż sie ugina (z tego co sie orientuje blokada działa na zasadzie zablokowania przepływu wiec i tłumienia)

Myśle że damperek chodzi w miarę twardo tylko za sprawą sprężyny, ale zauważyłemze podpompowanie go coś już pomogło.
http://www.mis.cba.pl
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

#sck#
Jeszcze jedno
a jak sie dolewa olej i jaki tam wlac??
http://www.mis.cba.pl
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

hmmm
http://www.mis.cba.pl
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

To jak z tym pompowaniem i dolewaniem oleju jest w ST-12RC
http://www.mis.cba.pl
sck
Posty: 765
Rejestracja: 19.04.2004 07:35:26
Lokalizacja: zgierz
Kontakt:

Post autor: sck »

po pierwsze czym go pompowales? bo jesli zwykla pompka do opon to nic nie da, bo nie uzyskasz nia odpowiednio wysokiego cisnienia. uzyj odpowiedniej pompki do amortyzatorow.
_________________
miscuzi
Posty: 50
Rejestracja: 08.01.2007 10:17:45
Lokalizacja: Brzesko
Kontakt:

Post autor: miscuzi »

ok chyba było mało powietrza, wpadłem na Statoil i kompresorkiem wpakowałem 5bar iwpaca sie poprawiła.
Narazie wszystkim dziekuje za info
http://www.mis.cba.pl
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 7 gości