Nowy amor i stery...
Nowy amor i stery...
Siema. Mam takie pytanie, naprawdę dla początkujących, ale zawsze miałem z tym problemy ;p Otóż mam zamiar kupić sobie za niedługo duracza, bo mój XCR naraża mnie na utratę zdrowia albo i życia ;/ I teraz pytanie, czy jak mam Sr XCR 120mm i stery VP i rame Krossa Panic'a To czy przy zakupie amora musze kupić nowe stery, czy nie? (Jak ktoś chce dokładniejszą naze i model sterów to jest na stronie krossa, bo wlasnie mam Panic'a z 2006r.) Jeśli trzeba kupić nowe, to jakie ?
I jeszcze takie pytanie, może troche z innej paki, ale też o sterach i amorcie: Otóż jak wcisnę przedni hamulec i chcę "pchnąć" rower do przodu, to widzę, że rusza się i jest to spowodowane ruszaniem się części (chyba) sterów między amortem a ramą i między ramą a kierą i tu też moje pytanie: Czy stery trzeba jakoś dobić, czy to normalne i czy narażam przy tym mój amort na złamanioe itp (ogólnie: czy można sie przez to wypierniczyc :P?? )
Czekam na rady ;)
I jeszcze takie pytanie, może troche z innej paki, ale też o sterach i amorcie: Otóż jak wcisnę przedni hamulec i chcę "pchnąć" rower do przodu, to widzę, że rusza się i jest to spowodowane ruszaniem się części (chyba) sterów między amortem a ramą i między ramą a kierą i tu też moje pytanie: Czy stery trzeba jakoś dobić, czy to normalne i czy narażam przy tym mój amort na złamanioe itp (ogólnie: czy można sie przez to wypierniczyc :P?? )
Czekam na rady ;)
ad.1 nie musisz zmieniac sterow, przy wymianie amor musisz jedynie wybioć gwiazdke z rury starego amora i poskładać wszystko dobrze
ad.2 stery pewnie niedorkecone.... na poczatku luzujesz śrubki (jedną na górze i przy mostku) później zaciskasz śrube na gorze a na końcu dokrecasz mostek.... powinno być odbrze
dziekuje :D
ad.2 stery pewnie niedorkecone.... na poczatku luzujesz śrubki (jedną na górze i przy mostku) później zaciskasz śrube na gorze a na końcu dokrecasz mostek.... powinno być odbrze
dziekuje :D
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=9975294 rower na czesci !
-
- Posty: 71
- Rejestracja: 04.01.2007 15:42:06
- Kontakt:
1. Sterów nie musisz kupować do nowego amorka
2. Z tego co zrozumiałem to masz luzy na sterach ;p Musisz lekko popuścić mostek i dokręcić tą śrubkę co wchodzi do rury sterowej a luzy powinny zniknąć :)
ps. nie zapomni dokręcić po wszystkim mostka ;)
_______________
kupie sztywniaka najlepiej dmr os 14 ale może być trek dartmoor romed
2. Z tego co zrozumiałem to masz luzy na sterach ;p Musisz lekko popuścić mostek i dokręcić tą śrubkę co wchodzi do rury sterowej a luzy powinny zniknąć :)
ps. nie zapomni dokręcić po wszystkim mostka ;)
_______________
kupie sztywniaka najlepiej dmr os 14 ale może być trek dartmoor romed
Eee... Mam jeszcze jedno pytanko wlasnie co do tych sterów, bo tak siedząc w domu chory pomarzyłem o jezdzie na rowerze, wzialem rower i sprawdzam czy wszystko jest OK itd... I nagle patrze, że kiera mi coś ciężko chodzi... I zauważyłem, że jak poluzuję stery, to jest normalnie, ale za to są luźne, jak wcześniej i nie wiem co z tym robic :/ Czy moze nasmarowac czyms w stylu WD-40 czy jak? Bo poluzowac zbytnio nie moge, bo sie boje, że mi kiedyś amor odpadnie...
PS. To jeszcze na tym starym, bo do duracza dopiero sie przymierzam ;)
PS. To jeszcze na tym starym, bo do duracza dopiero sie przymierzam ;)
-
- moderator
- Posty: 2872
- Rejestracja: 20.12.2004 13:51:28
- Lokalizacja: Canada
- Kontakt:
A ja miałem za niską bieżnie, i miska dolna mi tarła o korone :D nawet jak skrecilem wszystko mocno to się nie kręciło i były luzy.no ale dalem wyzsza miske i wypas :P
Trek Session Park
www.pinkbike.com/photo/12075880/
www.pinkbike.com/photo/12075880/
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 2 gości