RS Vivid 2014

boogiel
Posty: 2703
Rejestracja: 13.03.2010 22:41:35
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: boogiel »

Totalne zaskoczenie ;)
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

RS do d a się sprzedaje,cud.
A do tego taka wpadka marketingowa,jeszcze miesiąc i po RSsie ;)

Fakt że fiatów więcej niż lambo ale volkswagenów jeszcze więcej i nawet w lambo paluchy maczają :D

Jak bym miał wybierać pomiędzy rc 4 a nowym vividem to bym wybrał rc4 aby go zaraz sprzedać i kupić nowego vivida z tytanową sprężyną :P
nhp890
Posty: 1327
Rejestracja: 21.03.2011 12:32:31
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: nhp890 »

To już twoja sprawa, możesz nawet kupić 5th elementa, ale nie narzucaj wszystkim swojej opinii. RC4 JES CHU*OWE BO TAK
Mervis
Posty: 607
Rejestracja: 31.03.2009 15:06:05
Lokalizacja: Jurków koło Limanowej
Kontakt:

Post autor: Mervis »

Panowie nie spinajcie się na sprzęt tak, moim zdaniem oba amory to najwyższa pólka, a na tym poziomie każdy damper będzie świetnie chodzić a reszta to w waszych nogach i rękach, nie sprzęt lecz technika.... :)
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Bawi mnie ten temat. Nikt amora nie miał w rekach a już przekonani, że amor z najwyższej półki. marketing dziala. Co z tego, że każdy produkt RS w pierwszej serii ma wpadki.
nukianuki0 pisze:RS do d a się sprzedaje,cud.
A do tego taka wpadka marketingowa,jeszcze miesiąc i po RSsie
Prosze cię chłopie przestań pierniczyć o marketingu jak nic o nim nie wiesz. Jedna wpadka firmy nie udupi. Prosze skończ gadać od rzeczy
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

Spaced: to jednak twój wykrywacz nadaje się do naprawy :lol:

I ty się ponoć zajmujesz marketingiem :shock:

nhp890: w rc4 stosunek ceny do technologi jest raczej mizerny,wygrywa tylko tym ze z prehistorycznej technologi zostało wyciągnięte 100% możliwości.
Jeśli by kosztował połowę tego co kosztuje to był by całkiem ok.
CCDB robi się cenowo poniżej rc4 a bije go na łeb.
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

nukianuki0 pisze: Spaced: to jednak twój wykrywacz nadaje się do naprawy :lol:
Ironia, nie ironia pieprzysz od rzeczy.
nukianuki0 pisze:nhp890: w rc4 stosunek ceny do technologi jest raczej mizerny,wygrywa tylko tym ze z prehistorycznej technologi zostało wyciągnięte 100% możliwości.
Jeśli by kosztował połowę tego co kosztuje to był by całkiem ok.
CCDB robi się cenowo poniżej rc4 a bije go na łeb.

To wina dystrybutora, nie dampera. I przestań z tym mierzeniem technologi jakby była jakas miara zaawansowania technologicznego i jakby twin tube było kosmosem.
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

Od pieprzenia od rzeczy to ty Spaced jesteś,nie uzurpuje sobie twojej wyłączności :lol:

Twin tube nie jest kosmosem bo rs tez coś takiego robi :lol:
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

Dla ogarniających niemiecki więcej info.
http://www.mtb-news.de/news/2013/03/08/ ... -daempfer/
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

Przeciez tutaj sie nic nie zmieniło względem obecnego vivida. Zmienili pozycje regulacji i dodali ta beznadziejna sprężynke negatywną. Mowa o jakimkolwiek tarciu w damperze nie ma sensu bo przy przelozeniu 2,8 opór 2 oringów, 2 glide ringów i slizgu jest pomijalny....
off_road
moderator
Posty: 3532
Rejestracja: 09.06.2006 07:02:09
Lokalizacja: Rymanów
Kontakt:

Post autor: off_road »

Ze sprężyną negatywną w damperze ameryki nie odkryli ;)

Dla przykładu FOX ;)

Obrazek
Obrazek

jak widać w sportach motorowych pewne rozwiązania są już jakiegoś czasu a gdy przejdą na rowery jest wielkie WOW ;O ale nowość ;)
Ohlins RS Elka DT Marzocchi AvA DSP WP Showa KYB

Serwis:
www.fb.com/BFGsuspension
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

Evol to tez bardzo dobry patent umożliwiający zmiane charakterystyki w szybki sposób. W motorsporcie Fox to bardzo ceniona firma, szkoda ze w mtb im nie wychodzi.
nukianuki0
Posty: 375
Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
Lokalizacja: P-ń
Kontakt:

Post autor: nukianuki0 »

Jednak Foxa trzeba docenić za umiejętne wyciskanie mega kasy za technologie z przed 10 lat :D
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

Schokowafel pisze:Przeciez tutaj sie nic nie zmieniło względem obecnego vivida. Zmienili pozycje regulacji i dodali ta beznadziejna sprężynke negatywną. Mowa o jakimkolwiek tarciu w damperze nie ma sensu bo przy przelozeniu 2,8 opór 2 oringów, 2 glide ringów i slizgu jest pomijalny....
Tłumienie vivida było dobre wiec po co maja zmieniac? Zmienili pokrycie tłoka, dodali sprezyne negatywną i dali sensownie umieszczone regulacja. Nie ogarniam podejscia na dhz - w jednym temacie chca rewolucji co model, w drugim marudzą, że cokolwiek sie zmieniło bo marzo dobre
Faerie
Posty: 187
Rejestracja: 11.09.2011 20:15:00
Lokalizacja: Nowogard/Szczecin
Kontakt:

Post autor: Faerie »

taka natura Polaka
frango
Posty: 2162
Rejestracja: 21.04.2004 00:16:45
Lokalizacja: w-wa
Kontakt:

Post autor: frango »

Rower, a szczególnie grawitacyjne, jakaś taka dziwna branża, w której, mimo ewidentnych konotacji z MX (lub ogólnie moto), wielu rozwiązań nie da się przenieść :| mimo, że są one sprawdzone i dopracowane.
Np. DLC, z którym RS cacka się od 2 lat, od dawna stosowane jest w motocyklach (przynajmniej) szosowych.
Albo widelce USD... przecież innych właściwie w moto (prócz taniochy) się nie stosuje, i jakoś nikt nie narzeka na brak sztywności.
Albo powyżej wspomniane sprężyna negatywna, itd.

Parafrazując powiedzenie majstra w wykończeniówce: "Milimetr jak kilometr"... dla zjazdowca ważny każdy gram, wszyscy inni mają to w dupie :D
pozdro

frango
Spaced
moderator
Posty: 16953
Rejestracja: 22.08.2007 23:16:31
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Spaced »

frango pisze:Np. DLC, z którym RS cacka się od 2 lat, od dawna stosowane jest w motocyklach (przynajmniej) szosowych.
Bo DLC trzyma sie zajebiscie stali i do dupy do alu. Z motocykli trudno przenieśc bo waga jest bardziej wyśrubowana w mtb.
Schokowafel
Posty: 407
Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
Kontakt:

Post autor: Schokowafel »

Spaced pisze:Tłumienie vivida było dobre wiec po co maja zmieniac? Zmienili pokrycie tłoka, dodali sprezyne negatywną i dali sensownie umieszczone regulacja. Nie ogarniam podejscia na dhz - w jednym temacie chca rewolucji co model, w drugim marudzą, że cokolwiek sie zmieniło bo marzo dobre
Zgadza się, zrobili dobry damper(z wyjątkiem tej sprezynki) ale chodizlo mi o to że określili to jako masakryczna rewolucję dla garstki ludzi na świecie i stąd ten dym.
Spaced pisze:Bo DLC trzyma sie zajebiscie stali i do dupy do alu.
Niestety ale nie prawda. Metodą PACVD można aplikować DLC na alu i inne miękkie materiały (np.balinit DLC star). Pewnie wstrzymali się z tym ze względu na koszty.

Co do USD to w przypadku MX są one sztywniejsze od klasycznych a różnica w masie nieresorowanej jest bardzo duża co sprawiło że zdominowały rynek. W mtb niestety masa nieresorowana juz nie jest tak razoca mniejsze i wystepuje problem ze sztywnościa przy zachowaniu konkurencyjnej wagi. Zobaczymy jak sie sprawi CTA w emeraldzie.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość