
RS Vivid 2014
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
RS do d a się sprzedaje,cud.
A do tego taka wpadka marketingowa,jeszcze miesiąc i po RSsie
Fakt że fiatów więcej niż lambo ale volkswagenów jeszcze więcej i nawet w lambo paluchy maczają
Jak bym miał wybierać pomiędzy rc 4 a nowym vividem to bym wybrał rc4 aby go zaraz sprzedać i kupić nowego vivida z tytanową sprężyną :P
A do tego taka wpadka marketingowa,jeszcze miesiąc i po RSsie

Fakt że fiatów więcej niż lambo ale volkswagenów jeszcze więcej i nawet w lambo paluchy maczają

Jak bym miał wybierać pomiędzy rc 4 a nowym vividem to bym wybrał rc4 aby go zaraz sprzedać i kupić nowego vivida z tytanową sprężyną :P
Bawi mnie ten temat. Nikt amora nie miał w rekach a już przekonani, że amor z najwyższej półki. marketing dziala. Co z tego, że każdy produkt RS w pierwszej serii ma wpadki.
Prosze cię chłopie przestań pierniczyć o marketingu jak nic o nim nie wiesz. Jedna wpadka firmy nie udupi. Prosze skończ gadać od rzeczynukianuki0 pisze:RS do d a się sprzedaje,cud.
A do tego taka wpadka marketingowa,jeszcze miesiąc i po RSsie
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Spaced: to jednak twój wykrywacz nadaje się do naprawy
I ty się ponoć zajmujesz marketingiem
nhp890: w rc4 stosunek ceny do technologi jest raczej mizerny,wygrywa tylko tym ze z prehistorycznej technologi zostało wyciągnięte 100% możliwości.
Jeśli by kosztował połowę tego co kosztuje to był by całkiem ok.
CCDB robi się cenowo poniżej rc4 a bije go na łeb.

I ty się ponoć zajmujesz marketingiem

nhp890: w rc4 stosunek ceny do technologi jest raczej mizerny,wygrywa tylko tym ze z prehistorycznej technologi zostało wyciągnięte 100% możliwości.
Jeśli by kosztował połowę tego co kosztuje to był by całkiem ok.
CCDB robi się cenowo poniżej rc4 a bije go na łeb.
Ironia, nie ironia pieprzysz od rzeczy.nukianuki0 pisze: Spaced: to jednak twój wykrywacz nadaje się do naprawy![]()
nukianuki0 pisze:nhp890: w rc4 stosunek ceny do technologi jest raczej mizerny,wygrywa tylko tym ze z prehistorycznej technologi zostało wyciągnięte 100% możliwości.
Jeśli by kosztował połowę tego co kosztuje to był by całkiem ok.
CCDB robi się cenowo poniżej rc4 a bije go na łeb.
To wina dystrybutora, nie dampera. I przestań z tym mierzeniem technologi jakby była jakas miara zaawansowania technologicznego i jakby twin tube było kosmosem.
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Przyjemny filmik
http://youtu.be/KYRfCyCRPeg?t=2m22s
http://youtu.be/KYRfCyCRPeg?t=2m22s
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Dla ogarniających niemiecki więcej info.
http://www.mtb-news.de/news/2013/03/08/ ... -daempfer/
http://www.mtb-news.de/news/2013/03/08/ ... -daempfer/
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
-
- Posty: 375
- Rejestracja: 18.04.2012 08:12:27
- Lokalizacja: P-ń
- Kontakt:
Tłumienie vivida było dobre wiec po co maja zmieniac? Zmienili pokrycie tłoka, dodali sprezyne negatywną i dali sensownie umieszczone regulacja. Nie ogarniam podejscia na dhz - w jednym temacie chca rewolucji co model, w drugim marudzą, że cokolwiek sie zmieniło bo marzo dobreSchokowafel pisze:Przeciez tutaj sie nic nie zmieniło względem obecnego vivida. Zmienili pozycje regulacji i dodali ta beznadziejna sprężynke negatywną. Mowa o jakimkolwiek tarciu w damperze nie ma sensu bo przy przelozeniu 2,8 opór 2 oringów, 2 glide ringów i slizgu jest pomijalny....
Rower, a szczególnie grawitacyjne, jakaś taka dziwna branża, w której, mimo ewidentnych konotacji z MX (lub ogólnie moto), wielu rozwiązań nie da się przenieść
mimo, że są one sprawdzone i dopracowane.
Np. DLC, z którym RS cacka się od 2 lat, od dawna stosowane jest w motocyklach (przynajmniej) szosowych.
Albo widelce USD... przecież innych właściwie w moto (prócz taniochy) się nie stosuje, i jakoś nikt nie narzeka na brak sztywności.
Albo powyżej wspomniane sprężyna negatywna, itd.
Parafrazując powiedzenie majstra w wykończeniówce: "Milimetr jak kilometr"... dla zjazdowca ważny każdy gram, wszyscy inni mają to w dupie

Np. DLC, z którym RS cacka się od 2 lat, od dawna stosowane jest w motocyklach (przynajmniej) szosowych.
Albo widelce USD... przecież innych właściwie w moto (prócz taniochy) się nie stosuje, i jakoś nikt nie narzeka na brak sztywności.
Albo powyżej wspomniane sprężyna negatywna, itd.
Parafrazując powiedzenie majstra w wykończeniówce: "Milimetr jak kilometr"... dla zjazdowca ważny każdy gram, wszyscy inni mają to w dupie

pozdro
frango
frango
-
- Posty: 407
- Rejestracja: 27.08.2009 17:56:07
- Kontakt:
Zgadza się, zrobili dobry damper(z wyjątkiem tej sprezynki) ale chodizlo mi o to że określili to jako masakryczna rewolucję dla garstki ludzi na świecie i stąd ten dym.Spaced pisze:Tłumienie vivida było dobre wiec po co maja zmieniac? Zmienili pokrycie tłoka, dodali sprezyne negatywną i dali sensownie umieszczone regulacja. Nie ogarniam podejscia na dhz - w jednym temacie chca rewolucji co model, w drugim marudzą, że cokolwiek sie zmieniło bo marzo dobre
Niestety ale nie prawda. Metodą PACVD można aplikować DLC na alu i inne miękkie materiały (np.balinit DLC star). Pewnie wstrzymali się z tym ze względu na koszty.Spaced pisze:Bo DLC trzyma sie zajebiscie stali i do dupy do alu.
Co do USD to w przypadku MX są one sztywniejsze od klasycznych a różnica w masie nieresorowanej jest bardzo duża co sprawiło że zdominowały rynek. W mtb niestety masa nieresorowana juz nie jest tak razoca mniejsze i wystepuje problem ze sztywnościa przy zachowaniu konkurencyjnej wagi. Zobaczymy jak sie sprawi CTA w emeraldzie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości